Hahaha ik vind dit soort gefrustreerde reponses altijd fantastisch.
Door that she zo praat understand ik er nothing meer from.
hate fame is also fame
ben ben dat jami nu alleen maar meer followers krijgt ;@
Ik ben klaar met body positivity in het algemeen. Met bodies. Met foto’s van bodies. Klaar. Stap nog eens over op Cynthia’s wijnblog als het zo doorgaat, ik vind het echt jammer dat hun lichaam zo’n focaal punt is geworden bij elke grote vrouwelijke blogger, ongeacht de boodschap.
(Editje: Liever body positivity dan alleen perfect bodies, natuurlijk! Ik vind het hartstikke fijn en belangrijk dat de boodschap wordt doorgedramd dat ieder lichaam er mag zijn. Echter vind ik het jammer dat we daar ons massaal zo ongelofelijk druk om maken, zo extreem.)
Ja maar die koe moet ook gewoon haar melk kwijt!
DIT is de content waarvoor ik me abbonneer
Dacht even dat je poepen bedoelde en of jamie daar ook al regels voor had hahaha en toen viel het kwartje pas
Ik had ook op de foto gereageerd dat die evi wel gelijk heeft en waarom ze zo overhit reageert ipv het gesprek hierover aan te gaan Haha en nu heeft die Taviza de comments uitgezet onder die Samantha foto. Echt zoo incompetent die meid. En dan ons #so called feminists noemen, oeehoe sterke comeback hoor
https://www.instagram.com/p/Bl-UlhsHlOB/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1hznq12vqt0n1
Shit ik zie 4 leden typen in dit topic
Nog nooit gezien haha
Ik bedoel dus
“Aan het typen”
Hahaha ik ben geblokt
Ik dan weer niet
Vind het boek belachelijk ja, maar vind het ook saai om hier nog over te lezen, denk dat het meeste al wel is gezegd
Voor het eerst in mijn leven vind ik dat Kanye iets zinnigs heeft gezegd
Jamie zou vandaag toch een reactie geven? 1 dag was vast niet genoeg voor haar om te bedenken hoe ze zich uit hieruit moet gaan lullen
Nee joh. Die is te druk met haar vriend tevreden houden.
Niet echt, dus we moeten het er maar mee doen.
Ik keek vandaag toevallig dit filmpje en kinderen vroegen hoe een professionele bergbeklimmer poept tijdens zijn reis en die doen dat ook in zakjes. #coolstorybro
Hoezo kon diegene niet gewoon gaan wanneer je vriend er niet was.
Of dat zakje in de wc legen.
Zo veel vragen.