Omg ik dacht dat je serieus was met die tekst hahahaha
Ahahahah! Ik denk dat er een kern van waarheid in je crazy story zit en die boy van haar gewoon Alain was! Voor zover ik begrepen is hij sinds ze 16 zijn haar one & only, dus hebben andere boys geen kans gehad om haar emancipatie te stimuleren.
Am i rechts hahahha
Ik heb best lang naar Jamieâs vlogs gekeken en kan me niet voorstellen dat ze dit ook serieus zo denkt. Komt op mij over als het willen schrijven van een coolgirl tekst in hele korte tijd die vervolgens nooit goed is nagelezen. Alain oogt vaak over als een leuke gezellige super supportive vriend en zorgzame vader die ook nog eens niet meegaat in haar overdreven ijdele gedrag. Maar misschien wil ik er ook gewoon niet aan toegeven dat vrouwen hedendaags nog zo denkenâŠ
Omg I love this <3
Misschien dat Alain de boel op het einde even moest âeditenâ van jeems en hij er toen al deze ranzige adviezen in heeft gezet
In de Vlogs zag ik juist dat Alain haar boek nog niet had geleden omdat hij super druk was met the Voice.
Een dekmantel⊠Nee geen idee:p ik kijk de vlogs niet meer. Maar trouwens, ik kan me herinneren dat ze vroeger op haar site ook wel van die veroordelende stukjes plaatste onder het mom van âhumorâ. Dus waarschijnlijk is dit gewoon haar stijl
Maar ik keek haar vlogs ook en ik denk juist wel dat ze echt zo denkt (niet dat ze het doet, want ik geloof dat elke dag pijpen simpelweg niet).
Maar zij is toch sĂșper onzeker? Dat rare gedoe met kleding altijd, de obsessie met insta perfect huis en life, je kind naar je moeder sturen zodat je voor zijn verjaardag een prrfecte taart kunt bakken (ventje werd 1 ), altijd bezig zijn met afvallen en als het eenmaal zover is alleen maar in ondergoed (excuse me: shapewear) lopen, hard gaan op aandacht van (bekende) mannen als Ronnie flex. Dat dansen voor de camera komt echt niet voort uit zekerheid, maar uit obsessief bezig zijn met je lichaam en het is eerder vragen om bevestiging.
Hoe zij klaarblijkelijk denkt over relaties, dat je maar altijd fleeky moet zijn en strijken met je onderbroek in je hol en klaar moet staan voor seks omdat je man er anders vandoor gaat, komt voort uit onzekerheid. Daar hoeft Alain niet eens iets voor (mis) gedaan te hebben, maar komt uit Jamie zelf.
En daar is niets mis mee, ik denk dat heel veel vrouwen onzeker zijn en overeenkomsten met haar hebben. Alleen niet iedereen schrijft er een boek voel âadviezenâ over
Wel helemaal volgens het âzijn werk is belangrijker dan jouw werkâ stukje uit dat (blijkbaar neppe) krantenartikel.
Hier zou ik dus serieus boos om zijn hoor. Je schrijft een boek (waar ze denk ik zelf wel van vindt dat het een prestatie is) en je vriend heeft geen tijd om het even te lezenâŠ
Haha mijn vriend gisteren voordat hij in slaap viel:
âamore, my balls are fullâ
2 seconden later hoorde ik gesnurk, ging helemaal stuk
Even tussendoor, maar vroeger had ik door de vrouwenblaadjes ook het idee dat je pas helemaal op en top perfect en verzorgd was als je die hele make up/ontharing/eet riedel had afgelopen. Niet zo ziekelijk als je Girl het nu voorschotelt uiteraard, maar ik ben erg blij dat ik daar nu geen moment meer aan denk en gewoon lekker met behaarde beentjes rondstruin (niet altijd, maar maak me er totaal niet druk meer om). Voor de rest kost zo met je uiterlijk bezig zijn echt teveel kostbare tijd die je ook aan, ik noem maar wat, pijpen kan besteden
hahaha shit waar ben ik mân hele leven mee bezig geweest!?
Word je even met je neus op de feiten gedrukt hĂš?
Ik herinner me de Fancy als heel okĂ© op dit gebied! Vrijen&zo met Marjolein Winkel, die er altijd op hamerde dat je zelf moest voelen wanneer je âerâ klaar voor was en dat je nooit iets tegen je zin moest doen. Ook werd er best aandacht besteed aan homoseksualiteit (wel te weinig) en body image.
Ik heb er destijds veel van geleerd!
Ja, met van die koppen als;" zo maak jij hem helemaal gekđ”" of âmet deze tips kan hij aan niks anders meer denken dan jouâ âdit is wat mannen stiekem denkenâ.
Dat zijn Cosmopolitankoppen!
Oh ja daarom lees ik de Cosmo nooit. âWat mannen Ă©cht vinden!!â op basis van vragen aan een panel van mannen die ik allemaal niet persoonlijk ken. Wat boeit mij dat dan? Als ik zoiets wil weten vraag ik het wel aan mijn eigen mannie of euhmmm⊠wat dacht je van aan mezelf?
Ik vraag me dus wel af of er vrouwen zijn die dan tegen hun vriendinnen zeggen: âJa je moet dit Ă©cht zo en zo aanpakken want ik las in de Cosmo/het boek van Jamie Li, etc. dat mannen dat helemaal te gek vinden!â
(Volgens mijn moeder was de Cosmo vroeger wel een tijdschrift dat heel revolutionair was op het gebied van âvrouwen mogen ook seksen en daarvan genieten etc.â net als SATC.)
Wie las dit ook in een overdreven Ameriaans accent?