Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik dan weer niet :joy:

1 like

Vind het boek belachelijk ja, maar vind het ook saai om hier nog over te lezen, denk dat het meeste al wel is gezegd :upside_down_face::woman_shrugging:

3 likes

Voor het eerst in mijn leven vind ik dat Kanye iets zinnigs heeft gezegd

33 likes

Jamie zou vandaag toch een reactie geven? :thinking: 1 dag was vast niet genoeg voor haar om te bedenken hoe ze zich uit hieruit moet gaan lullen

1 like

Nee joh. Die is te druk met haar vriend tevreden houden.

2 likes

Niet echt, dus we moeten het er maar mee doen.

2 likes

Ik keek vandaag toevallig dit filmpje en kinderen vroegen hoe een professionele bergbeklimmer poept tijdens zijn reis en die doen dat ook in zakjes. #coolstorybro

1 like

@grace wat?!? Niet! Haha gatver.

1 like

Hoezo kon diegene niet gewoon gaan wanneer je vriend er niet was.
Of dat zakje in de wc legen.
Zo veel vragen.

2 likes

Omg ik dacht dat je serieus was met die tekst hahahaha

4 likes

Ahahahah! Ik denk dat er een kern van waarheid in je crazy story zit en die boy van haar gewoon Alain was! Voor zover ik begrepen is hij sinds ze 16 zijn haar one & only, dus hebben andere boys geen kans gehad om haar emancipatie te stimuleren.

4 likes

Am i rechts hahahha

5 likes

Ik heb best lang naar Jamie’s vlogs gekeken en kan me niet voorstellen dat ze dit ook serieus zo denkt. Komt op mij over als het willen schrijven van een coolgirl tekst in hele korte tijd die vervolgens nooit goed is nagelezen. Alain oogt vaak over als een leuke gezellige super supportive vriend en zorgzame vader die ook nog eens niet meegaat in haar overdreven ijdele gedrag. Maar misschien wil ik er ook gewoon niet aan toegeven dat vrouwen hedendaags nog zo denken…

12 likes

Omg I love this <3

1 like

Misschien dat Alain de boel op het einde even moest ā€œeditenā€ van jeems en hij er toen al deze ranzige adviezen in heeft gezet

6 likes

In de Vlogs zag ik juist dat Alain haar boek nog niet had geleden omdat hij super druk was met the Voice.

Een dekmantel…:thinking: Nee geen idee:p ik kijk de vlogs niet meer. Maar trouwens, ik kan me herinneren dat ze vroeger op haar site ook wel van die veroordelende stukjes plaatste onder het mom van ā€˜humor’. Dus waarschijnlijk is dit gewoon haar stijl

Maar ik keek haar vlogs ook en ik denk juist wel dat ze echt zo denkt (niet dat ze het doet, want ik geloof dat elke dag pijpen simpelweg niet).

Maar zij is toch sĆŗper onzeker? Dat rare gedoe met kleding altijd, de obsessie met insta perfect huis en life, je kind naar je moeder sturen zodat je voor zijn verjaardag een prrfecte taart kunt bakken (ventje werd 1 :roll_eyes:), altijd bezig zijn met afvallen en als het eenmaal zover is alleen maar in ondergoed (excuse me: shapewear) lopen, hard gaan op aandacht van (bekende) mannen als Ronnie flex. Dat dansen voor de camera komt echt niet voort uit zekerheid, maar uit obsessief bezig zijn met je lichaam en het is eerder vragen om bevestiging.
Hoe zij klaarblijkelijk denkt over relaties, dat je maar altijd fleeky moet zijn en strijken met je onderbroek in je hol en klaar moet staan voor seks omdat je man er anders vandoor gaat, komt voort uit onzekerheid. Daar hoeft Alain niet eens iets voor (mis) gedaan te hebben, maar komt uit Jamie zelf.

En daar is niets mis mee, ik denk dat heel veel vrouwen onzeker zijn en overeenkomsten met haar hebben. Alleen niet iedereen schrijft er een boek voel ā€œadviezenā€ over :woman_shrugging::roll_eyes:

70 likes

Wel helemaal volgens het ā€˜zijn werk is belangrijker dan jouw werk’ stukje uit dat (blijkbaar neppe) krantenartikel.
Hier zou ik dus serieus boos om zijn hoor. Je schrijft een boek (waar ze denk ik zelf wel van vindt dat het een prestatie is) en je vriend heeft geen tijd om het even te lezen…

8 likes

Haha mijn vriend gisteren voordat hij in slaap viel:

ā€˜amore, my balls are full’

2 seconden later hoorde ik gesnurk, ging helemaal stuk

74 likes