Ik zou eigenlijk eens een vid op moeten maken ‘dit gebeurt er als je een week een beha draagt’. :’)
Wow hahahahahahahaha lach gewoon om hoe dom dit is
Ik vond dit ook wel sterk, zij is van het stuk op harlot: https://www.oneworld.nl/harlot/influencers-gebruik-je-podium-ten-goede/
HOE komt het überhaupt in je op om dit te vergelijken met het dagboek van anne frank? .
Owjee. Nu gaat ze bij de herdruk natuurlijk de volgende tekst op de kaft laten zetten:
“Wordt al vergeleken met het dagboek van Anne Frank. Zo baanbrekend tho”
Sexy. But ondergedoken. But sexy.
Hahha ik vond het ook ernstig inderdaad!
Hahaa ik doe de pabo en ik weet nu ff niet wat goed is taaltoets gehaald hoor
Hahahahahahahahaha ooooooo
Ohja dan had ik het wel goed gelukkig.
Het mag allebei, maar zonder ‘ heeft de voorkeur.
Maar ook als de uitspraak verandert met een s, toch. Zoals in Anna’s boek
Hoe heeft zij vriendinnen als dit girltalk is…
Ja bij alle klinkers behalve de e komt er wel een apostrof! Zo heb ik het geleerd in ieder geval.
Heb je de rest van dit topic ook bijgelezen? Want dan kan ik me haast niet voorstellen dat je denkt dat dit een impopulaire mening is. Er wordt namelijk al 3 dagen op Jamie gebasht en er werd zeer lovend gereageerd op dit filmpje van mascha en de post van Serena.
(maar mss wordt er in beutyblog wel veel op mascha gehaat en baseer je daar je mening op, daar lees ik namelijk niet mee)
Kun je je dat echt niet voorstellen? Haha moet je beutyblog topic eens lezen
always hate About Mascha en Cynthia en Serena maar vooral Mascha But not sexy
Dus ik vind dat ook een impopulaire mening hoor haha
Nee, mijn favoriete genootschap Onze Taal: https://onzetaal.nl/taaladvies/bezits-s-algemene-regels/
Ja Anne Frank was haar tijd ver vooruit met het uitgeven van haar dagboek.
Alleen zat het dus niet zo. Echt huilen dit.
Het broertje van mijn vriend werkt bij een evenementenhal waar je kunt karten, bowlen, steengrillen enzovoort en hij vertelde dat een paar weken geleden Laura Ponticorvo met haar hele gevolg op bezoek was en daar van alles kwam doen. Ze had er heel veel insta story’s van geplaatst en volgens hem kreeg ze daar verder niet voor betaald, alleen dat ze gratis alles mochten doen (met man, kinderen én een kapper die ze mee had). Hij zei dat zij super vriendelijk was en aan iedereen vroeg of het okee was als ze filmde maar dat haar gevolg erg onvriendelijk was tegen het personeel.
Niet heel interssant maar wilde het toch even delen :).
Hahah ik moest hier VEEL te hard om lachen