jeeeeeezus. kan ze Annic niet gewoon even bellen.
Nienke Plas is terug! Wat denken jullie? Terug van ER of niet? Ik denk van wel!
Another one
jaaa ik word echt treurig van mijn youtube homepage, niks aan
Ik kom niet tot nauwelijks meer op YouTube. Al die vloggers etc van tegenwoordig. Nee bedankt.
Ik las dit als DJ Khalid.
WE THE BEST MUSIC
nee of allemaal schreeuwende clickbait titels en andere onzin
Heeft niemand het artikel van de Parool gelezen? Ik heb geen abonnement maar ben wel nieuwsgierig!
Waaaah ik hoor zijn stem gewoon.
Ik wilde een proefabo afsluiten (je kan 1 maand gratis lezen), maar het wil niet werken.
Ja dat probeerde ik ook! Het werkt vooralsnog niet, lk moet dan mijn abonnement koppelen doormiddel van mijn abonnementen-nummer in te vullen ofzo en dat lukt niet want die heb ik vooralsnog niet ontvangen.
Wauw ik heb echt door die reactie van Bob heen moeten ploeteren. Begreep eerst niet wat ânongelanteâ wasâŠ
Jamie Li reageert op ophef over âseksistischâ boek: âHet is girltalkâ
Over het boek van de Amsterdamse YouTuber en influencer Jamie Li (31) is veel te doen vanwege vermeend seksisme. âHet is girltalk. Ik gebruik een toon die ik ook aansla tegen mijn vriendinnen.â
Hannah Stöve 3 augustus 2018, 11:24
âIk vind het heel bijzonder dat dit zo serieus wordt genomenâ ©Instagram
Het begon met een retweet van BNN-presentator Tim Hofman, die een enorme hoeveelheid volgers heeft op sociale media. âOf je je even laat neuken omdat mannen hun zaad kwijt MOETEN,â schreef hij bij een foto van een bladzijde uit Sexy, But Tired. But Sexy.
Sinds dinsdag zijn er allerlei opinieartikelen verschenen, heeft EenVandaag een item gemaakt over het voorval, en lijkt de hele wereld boos op Jamie Li. Wat is er in 's hemelsnaam aan de hand?
Li maakt vlogs van haar dagelijks leven, die ze deelt met 40.000 mensen. Ook is ze een zogeheten influencer. Ze bespreekt of toont producten op haar socialemediakanalen tegen betaling. En ze heeft dus een maand geleden een lifestylegids uitgebracht. Het boek verkoopt goed; het staat op nummer 5 in de bestseller top 60 (non-fictie), een vierde druk is in de maak.
Jamie Li maakt vlogs van haar dagelijks leven, die ze deelt met 40.000 mensen. Ook is ze een zogeheten influencer.
Sexy, But Tired. But Sexy doet denken aan de bestseller How to be Parisian, een boek met wijze lessen over de Franse (levens)stijl.
Li beschrijft dat een zwart wollen trui een âmajor closet essentialâ is en deelt haar persoonlijke verhaal over de aanschaf van haar eerste designertas en haar beste make-uptips. Maar ze vertelt ook over haar carriĂšre als tijdschriftredacteur, blogger en nu vlogger, en over haar (naar haar smaak) te kleine borsten.
Dan nu de gewraakte passage uit hoofdstuk 4, the sexy chapter. âAls je Ă©cht geen zin hebt, doordat je niet lekker in je vel zit of lichamelijke klachten hebt, dan heb ik geen praktische tips voor je. (âŠ) Maar als dat niet het geval is, dan moet je zin maken. Want mannen moeten hun zaad kwijt. Ze kunnen er ook niets aan doen.â
Orakel op naaldhakken
Na de tweet van Hofman regent het kritiek en staat Liâs telefoon roodgloeiend. De jaren vijftig willen hun standaarden terug, Li draait de vrouwenemancipatie de nek om, en vooral: jonge meisjes worden hierdoor beĂŻnvloed tegen hun zin seks te hebben.
AD-columnist Nynke de Jong schrijft: âHet boek van Jamie wordt gekocht door tienermeisjes die wĂ©l denken dat Jamie een orakel op naaldhakken is. En die lezen vervolgens doodleuk dat je maar zin moet maken, omdat mannen hun zaad kwijt moeten.â
Madeleijn van den Nieuwenhuizen van het kritische instagramaccount @zeikschrift publiceert een fel betoog in NRC. âDit is 2018 en we weten inmiddels dat ongelijkheid - of dat nou seksisme, heteronormativiteit of racisme betreft - in stand wordt gehouden door subtiele bevestigingen van problematische rolpatronen. Vrouwen moeten helemaal niks.â
Jamie Li - Sexy, But Tired. But Sexy ©Spectrum
âVolgens mij heeft geen journalist of opiniemaker het boek helemaal gelezen,â zegt Li, âwant als je dat zou doen, zou je weten dat het een grappige, grove schrijfstijl bevat. En er staan ook genoeg disclaimers in.â
Voordat ze kledingadvies geeft, schrijft ze bijvoorbeeld: âWie ben ik om jou te vertellen wat je aan moet?â. Het hoofdstuk over seks begint met de tip een man te vinden met humor, en dat praten de sleutel is tot een goede relatie. Kinderen opvoeden is âeen gevoelsdingâ: âIedereen doet het op zijn of haar manier.â
Girltalk
âDat is ook de meeste gehoorde reactie na 10.000 verkochte exemplaren: iedereen vond mijn boek geestig, herkenbaar en leuk geschreven. Ik vind het heel bijzonder dat dit zo serieus wordt genomen. Ik zie het meer als girltalk; ik gebruik een toon die ik ook aansla tegen mijn vriendinnen.â
Ze zegt te kunnen lachen om alle commotie, maar zich te ergeren aan aannames. âMijn volgers zijn vooral 25-plus. Daarnaast heb ik me meerdere keren afgevraagd: ligt er ook zoân feministisch vergrootglas op de teksten van een rapper als Lilâ Kleine?â
Samenvatting
Deze tekst zal worden verborgen
Ze zouden het nog best eens samen eens kunnen zijn:
https://www.google.nl/amp/s/www.highsnobiety.com/p/dj-khaled-oral-sex-reactions/%3Fformat=amp
Arrrrrghhjj ze komt niet to the point
I want een reactie op vooral dat seks stukje
Mijn god zeg
Held!
Jeeeeemig wat een grap dat artikel.
Nee, maar ik kan het wel gewoon lezen?
Ik geloof ook niet dat Rachel zelf de muren schildert in die serie met F.lexa als ze thuis ook altijd anderen op laat draaien voor zulke klusjes
Het ziet er leuk uit op de thumbnail