Ah ja ik snap helemaal dat het overkomt als commentaar, maar het was vanuit mij eerder verbazing dan commentaar. Maarja, op een forum als dit is iets natuurlijk al snel commentaar. Het was vanuit mij op geen enkele manier de bedoeling om te shamen o.i.d.
ik kijk net die vlog haha en dacht direct weer Bon gooi je haar eens echt los en schud je lokken is ruig heen en weer.
Maar leuk tassie
Ik had dit altijd als ik bij mijn schoonouders at, de hele familie eet daar altijd heel erg veel (twee borden, soms zelfs 3!). Ik schep nooit meer dan 1x op en dan ook niet mega veel omdat ik gewoon erg snel vol zit. Zag mijn schoonmoeder dat als een belediging, ze dacht dat ik het eten niet lekker vond Gelukkig weten ze inmiddels beterâŠ
Haha klinkt als mijn schoonfamilie. Commentaar dat vriendlief kreeg nadat ik daar voor het eerst was geweest: âleuk meisje, maar ze eet niet zoveelâŠâ, nadat ik een tweede 1/4 taartpunt had afgeslagen Die pizza van Wil had ik daarentegen nog wel weg kunnen werken!
Ik vind het haar van Bonnie juist wel leuk, althans zoals het in de thumnail staatâŠ
Hahaha ja en de muur en tegels zijn zo lelijk.
Ja inderdaad, het past niet zo heel erg in het rijtje van bodypositivity omdat zij al bij de groep van âperfecte lichamenâ behoort. Helemaal met deze geile pose vind ik het weinig vernieuwend of vrouwen een hart onder de riem steken. Haar lichaam en pose zijn namelijk geen afwijking van de norm.
Oei dr contourâŠ
Omg hopelijk gaat Goedele er een reactie op geven.
Wat heeft Jamie trouwens toch steeds aan onder dat rode badpak? Je zit het in haar storie maar ook op 1 vd fotoâsâŠshapewear onder je badpak?
Ik denk dat ze er een strapless BH onder draagt zodat dâr tepels niet doorschijnen!
Ik vond het juist wel leuk zitten tijdens die shoplog. Daarover trouwens, ik vind dit niet vaak van haar maar ik vond die echt van slechte kwaliteit zo zonder aanbeelden en zo. Geen idee hoe al die kleding die ze half in beeld omhoog houdt eruit ziet. Ze zei al dat ze vanwege tijdsnood de shoplog in haar vlog deed in plaats van een losse video, dus daar zal het wel mee te maken hebben maar ik ben beter van haar gewend (wat op zich natuurlijk positief is)
God, Wil en Tien hebben weer gewerkt op vakantie hoor, even paar mailtjes bekeken⊠#zwaarleven verder wel alle bonnetjes inscannen want alles kan natuurlijk van de belasting als je vlogt. Ik blijf het zo raar vinden.
Haha ik cringe van het feit dat als WilTien keer een drankje doen dan gelijk helemaal teut zijn. âOeeeeh zat veel alcohol in die siroop hoor, we hebben er lekker door geslapen. Man man manâ
Lekker wild hoor meiden. Lekker uit je Sloggi gescheurd.
Hahaha omg, zou dat best willen hebben
ĂĂ©n keer raden welke YouTuber daar staat met haar borsten âblootâ. Betere foto staat in de stories van Suz. Maar ik durf niet te screenshotten want weg anonimiteit dan.
Whoaaa thanks! Dit maakt het leven zoveel makkelijker.
Linda de Munck.
Of een scheurkalender