Ja, ik. De enkele keer dat ik iets kijk zet ik het vaak ook nog halverwege af omdat het me niet boeit.
Mijn vrienden kijken dus allemaal nooit vlogs of lezen blogs. Nu is net collectief in de groep het artikel van Upcoming voorlezen met alle quotes uit het boek van Jamie. Echt heerlijk hoe het massaal wordt afgekraakt. Ze staan echt met hun oren te klapperen.
Toch fijn om te weten dat zoveel mensen om mij heen niets begrijpen van make uppen en er fashionable uit zien (dus nog los van alle bizarre sekstips haha die zijn het toppunt natuurlijk). Blijk toch wel stiekem geinfluenced te worden door die gekke Instagram perfectie.
Ja heb ik ook. Hoewel ik het wel leuk zou vinden als ze daar dingen over zou delen. Snap haar uitleg over dat ze het bewaart voor haar boek. Maar nu is haar blog al maanden zo saai. Voor haar is het natuurlijk een super vet traject, maar voor haar volgers is er toch helemaal niets aan.
Zou ze dezelfde volgers als Mascha hebben?
Omg was Willemijn niet degene die met het hele gezin 2 pizzaâs deelde
Haha ja oke maar dat betekent dat je als volwassene niet eens een hele pizza eet? Misschien eet ik veel hoor, maar ik vind dat weinig
Vooral bij deze dunne schijven
Ik eet ook nooit een hele pizza.
Overigens zeg ik er ook niks van als iemand wel een hele pizza eet.
Ik vind het een beetje raar om commentaar te leveren op hoeveel iemand eet? Als iemand een appel per dag eet, dan is het iets anders, maar ik vind het helemaal niet extreem als iemand geen hele pizza eet.
Nouja, ik zou er in ieder geval behoorlijk geĂŻrriteerd van raken als iemand het nodig zou vinden er commentaar op te leveren dat ik geen hele pizza eet. Bemoei je met je eigen eten Brenda.
Ik heb niet eens genoeg aan 1 pizza. Maar ja daarom ben ik ook niet strak in een zwempak.
Ah ja ik snap helemaal dat het overkomt als commentaar, maar het was vanuit mij eerder verbazing dan commentaar. Maarja, op een forum als dit is iets natuurlijk al snel commentaar. Het was vanuit mij op geen enkele manier de bedoeling om te shamen o.i.d.
ik kijk net die vlog haha en dacht direct weer Bon gooi je haar eens echt los en schud je lokken is ruig heen en weer.
Maar leuk tassie
Ik had dit altijd als ik bij mijn schoonouders at, de hele familie eet daar altijd heel erg veel (twee borden, soms zelfs 3!). Ik schep nooit meer dan 1x op en dan ook niet mega veel omdat ik gewoon erg snel vol zit. Zag mijn schoonmoeder dat als een belediging, ze dacht dat ik het eten niet lekker vond Gelukkig weten ze inmiddels beterâŠ
Haha klinkt als mijn schoonfamilie. Commentaar dat vriendlief kreeg nadat ik daar voor het eerst was geweest: âleuk meisje, maar ze eet niet zoveelâŠâ, nadat ik een tweede 1/4 taartpunt had afgeslagen Die pizza van Wil had ik daarentegen nog wel weg kunnen werken!
Ik vind het haar van Bonnie juist wel leuk, althans zoals het in de thumnail staatâŠ
Hahaha ja en de muur en tegels zijn zo lelijk.
Ja inderdaad, het past niet zo heel erg in het rijtje van bodypositivity omdat zij al bij de groep van âperfecte lichamenâ behoort. Helemaal met deze geile pose vind ik het weinig vernieuwend of vrouwen een hart onder de riem steken. Haar lichaam en pose zijn namelijk geen afwijking van de norm.
Oei dr contourâŠ
Omg hopelijk gaat Goedele er een reactie op geven.
Wat heeft Jamie trouwens toch steeds aan onder dat rode badpak? Je zit het in haar storie maar ook op 1 vd fotoâsâŠshapewear onder je badpak?
Ik denk dat ze er een strapless BH onder draagt zodat dâr tepels niet doorschijnen!