Ik vond het juist wel leuk zitten tijdens die shoplog. Daarover trouwens, ik vind dit niet vaak van haar maar ik vond die echt van slechte kwaliteit zo zonder aanbeelden en zo. Geen idee hoe al die kleding die ze half in beeld omhoog houdt eruit ziet. Ze zei al dat ze vanwege tijdsnood de shoplog in haar vlog deed in plaats van een losse video, dus daar zal het wel mee te maken hebben maar ik ben beter van haar gewend (wat op zich natuurlijk positief is)
God, Wil en Tien hebben weer gewerkt op vakantie hoor, even paar mailtjes bekeken⊠#zwaarleven verder wel alle bonnetjes inscannen want alles kan natuurlijk van de belasting als je vlogt. Ik blijf het zo raar vinden.
Haha ik cringe van het feit dat als WilTien keer een drankje doen dan gelijk helemaal teut zijn. âOeeeeh zat veel alcohol in die siroop hoor, we hebben er lekker door geslapen. Man man manâ
Lekker wild hoor meiden. Lekker uit je Sloggi gescheurd.
Hahaha omg, zou dat best willen hebben
ĂĂ©n keer raden welke YouTuber daar staat met haar borsten âblootâ. Betere foto staat in de stories van Suz. Maar ik durf niet te screenshotten want weg anonimiteit dan.
Whoaaa thanks! Dit maakt het leven zoveel makkelijker.
Linda de Munck.
Of een scheurkalender
Ik dacht dus heel even Saske van lekker gezellig. :â)
Wie is Suz?
Topless deelnemen aan de pride. Wat zou je zelf doen?
- Sexy, but tired. But sexy?
- Iâm too sexy for my shirt. Too sexy for my shirt. So sexy it hurts.
- Nope
0 stemmers
Snap niet waarom het zoân big deal is dat Linda daar in haar blote tieten staat? Heb nou ook niet echt het idee dat ze hier een statement mee probeert te maken (of ik moet iets gemist hebben in haar IG stories), ze loopt gewoon graag met haar borsten bloot. Moet ze vooral doen als ze zich daar goed bij voelt.
Heerlijk dit: âHet beste is eigenlijk als je eruitziet alsof je net wakker bent geworden, alleen dan niet lelijk. Fix jezelf.â
En, let op Jamie, het is dus mogelijk om zinnen te vormen waar amper/geen Engelse woorden in zitten! Sterker nog, in een gehele tekst bestaande uit meerdere alineaâs!
Waarschijnlijk een zeer impopulaire mening, maar ik vind het pure aandachtsvragerij. Je gaat als zelfbenoemde feminist met blote borsten op een zeer commercieel netflix bootje in een oranje gevangenispak staan dansen. Alsof Orange Is The New Black niet net is uitgekomen en je niet als reclamezuil fungeert. Maar ik vind het zelf vooral erg jammer dat de pride zo commercieel is en volgegooid wordt met influencers en bekende mensen ten koste van het originele doel. Ik vind dat juist iemand die zichzelf zo profileert als Linda daarvan bewust moet zijn.
Wat betreft blote borsten vind ik het ook enigzins raar om overal maar je tieten te willen laten zien. Ik ben zeker niet preuts, ga vooral topless zonnen, douche naakt op de sportschool etc. Maar als iemand topless naar festivals etc. gaat vraag ik me toch af wat je dan motiveert.
WAAR IS DIT EN WEET IK HIER NIETS VANAF
Dat is omdat wij hier in het zonnige zuiden wonen en jij heeeeulemaal daar boven
Ik snap alleen niet zo goed waarom ze wel steeds met blote borsten loopt maar wel steeds iets op der tepels plakt. Zijn blote tepels nog net iets te heftig?
Oké speculatie dit, maar wat denken jullie? Jamie Li in haar insta Stories van vandaag, wel of niet onder invloed van drugs?
(Verder geen oordeel ofzo, vind het zelf ook niet vies)
Omdat ze een lolly in haar mond heeft? Ik zie niks.