Het andere YouTubers/bloggerstopic

Nee gewoon dat hoofd/uitstraling

Hmm vind het niet heel erg typerend voor drugs! Maar kan het ook niet heel goed zien. Jamie lijkt me daar ook geen type voor.

(disclaimer: niet dat daar een bepaald type voor is)

5 likes

Een substituut voor Alain. OkƩ, hierna is het misschien tijd de pijpgrappen te stoppen. Sexy, but very hard, but sexy

2 likes

Ik vind het sowieso jammer dat weinig grote YouTubers dit af en toe aan het licht brengen. Bijvoorbeeld een Anna heeft echt veel invloed en is denk ik voor veel meisjes een voorbeeld en daarnaast is ze een succesvolle vrouw die het allemaal zelf gedaan lijkt te hebben. Ik vind het een gemiste kans

2 likes

Jamie Li heeft gereageerd. @zeikschrift op instagram reageert daar weer op.

1 like

Waar heeft ze gereageerd dan?

1 like

Het Parool
Stond een stuk in een krant

ā€˜Zegt Li’
Li is toch niet haar achternaam?

4 likes

Haha nee

3 likes

Dus omdat hun achternamen op elkaar lijken zijn ze een match? Dit is toch een redelijk gangbare achternaam voor mensen met een Surinaams/Chinese afkomst? Heb het wel vaker gezien.

Jamie is wel echt een special snowflake hoor.

2 likes

Het gaat er volgens mij meer om dat mannen ook vaak ā€˜zomaar’ zonder shirt mogen lopen en vrouwen niet.

Overigens, over uiterlijk en werk: hoe feministisch ik mezelf ook vind, als ik met ongeschoren benen en oksels naar werk zou komen denk ik niet dat ik er nog lang zal mogen werken.

Ging hier laatst toch al over Jill en photoshop? Wat heeft ze nou met d’r been gedaan??

34 likes

Hahaha ja dat zag ik, was niet veel etenšŸ˜‰

In comments zegt ze als volgt;

ā€˜Haha ja weet ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen’

Eh ja, je laptop doet dit inderdaad vanzelf. Met een muisklik. In Photoshop

42 likes

Het nieuwe filmpje van Teske…iets te vaag naar mijn smaak. Het lijkt alsof ze zo graag anders wil zijn dat ze er echt in doorslaat. Vind haar wel echt een leuk mens, maar soms een beetje vermoeiend

Ok sorry.

6 likes

Snap dat het vervelend is als je Ć©cht zo’n ā€œgatā€ in je been hebt, maar het lijkt toch ook echt net Photoshop zo? :sweat_smile: :joy:

Ja precies. Het zag er gewoon heel raar uit. Is toch niet gek dat mensen zich afvragen wat het is?

1 like

Zit onder onze stoelen zeker?! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Sorry maar ik vind alleen een sleutel van een Mercedes, ik denk dat er een foutje is gemaakt. Waar is de sleutel van de Ferrari?

1 like