Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ging hier laatst toch al over Jill en photoshop? Wat heeft ze nou met d’r been gedaan??

34 likes

Hahaha ja dat zag ik, was niet veel eten😉

In comments zegt ze als volgt;

‘Haha ja weet ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen’

Eh ja, je laptop doet dit inderdaad vanzelf. Met een muisklik. In Photoshop

42 likes

Het nieuwe filmpje van Teske…iets te vaag naar mijn smaak. Het lijkt alsof ze zo graag anders wil zijn dat ze er echt in doorslaat. Vind haar wel echt een leuk mens, maar soms een beetje vermoeiend

Ok sorry.

6 likes

Snap dat het vervelend is als je écht zo’n “gat” in je been hebt, maar het lijkt toch ook echt net Photoshop zo? :sweat_smile: :joy:

Ja precies. Het zag er gewoon heel raar uit. Is toch niet gek dat mensen zich afvragen wat het is?

1 like

Zit onder onze stoelen zeker?! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Sorry maar ik vind alleen een sleutel van een Mercedes, ik denk dat er een foutje is gemaakt. Waar is de sleutel van de Ferrari?

1 like

Shit, ik een Multipla. Ruilen?

3 likes

Weet niet wat er aan de hand is maar hopelijk niks ernstigs. Ik vind die reactie van oma miep zo lief.

Denk eerder een break up? Door het gebroken hartje…

Ja daar dacht ik ook al aan, wel veel break ups de laatste tijd in vloggerland.

Een break-up geloof ik haast niet? Enkele dagen geleden postte ze nog dat ze samen op vakantie waren… Lijkt me toch niet dat dat zo snel gaat, ze hebben altijd een hele stabiele relatie gehad? Dan is het niet van de ene dag op vakantie naar de andere dag over en uit lijkt me zo. Er kan zo veel aan de hand zijn.

2 likes

Een gebroken hartje is toch niet gelijk een break up? Die emotie wordt zovaak gebruikt als er iets aan de hand is.

1 like

Naja niet altijd natuurlijk maar lijkt me eerder dit dan iets met gezondheid oid. Maar vind het niet netjes om verder te speculeren, excuses dat ik erover begon

Als oma miep ooit een boek schrijft met haar uitspraken koop ik het direct. 30x leuker dan sexy but tired. but sexy. regen maar zonnescherm, maar regen. :heart:

32 likes

Ik smelt elke keer helemaal van oma Miep. Wat een lief omaatje!

2 likes

Heb me afgemeld, ik trek het niet meer hoor.

Ik kan er nog steeds niet over uit hoe knap Denise is.
Mijn zusje en ik zijn naar Furtjuh live geweest en ik viel gewoon zowat van m’n stoel toen ik Denise zag. Zo bizar knap.

7 likes