Nee gewoon dat hoofd/uitstraling
Hmm vind het niet heel erg typerend voor drugs! Maar kan het ook niet heel goed zien. Jamie lijkt me daar ook geen type voor.
(disclaimer: niet dat daar een bepaald type voor is)
Een substituut voor Alain. OkƩ, hierna is het misschien tijd de pijpgrappen te stoppen. Sexy, but very hard, but sexy
Ik vind het sowieso jammer dat weinig grote YouTubers dit af en toe aan het licht brengen. Bijvoorbeeld een Anna heeft echt veel invloed en is denk ik voor veel meisjes een voorbeeld en daarnaast is ze een succesvolle vrouw die het allemaal zelf gedaan lijkt te hebben. Ik vind het een gemiste kans
Jamie Li heeft gereageerd. @zeikschrift op instagram reageert daar weer op.
Waar heeft ze gereageerd dan?
Het Parool
Stond een stuk in een krant
āZegt Liā
Li is toch niet haar achternaam?
Haha nee
Dus omdat hun achternamen op elkaar lijken zijn ze een match? Dit is toch een redelijk gangbare achternaam voor mensen met een Surinaams/Chinese afkomst? Heb het wel vaker gezien.
Jamie is wel echt een special snowflake hoor.
Het gaat er volgens mij meer om dat mannen ook vaak āzomaarā zonder shirt mogen lopen en vrouwen niet.
Overigens, over uiterlijk en werk: hoe feministisch ik mezelf ook vind, als ik met ongeschoren benen en oksels naar werk zou komen denk ik niet dat ik er nog lang zal mogen werken.
Hahaha ja dat zag ik, was niet veel etenš
In comments zegt ze als volgt;
āHaha ja weet ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregenā
Eh ja, je laptop doet dit inderdaad vanzelf. Met een muisklik. In Photoshop
Het nieuwe filmpje van Teskeā¦iets te vaag naar mijn smaak. Het lijkt alsof ze zo graag anders wil zijn dat ze er echt in doorslaat. Vind haar wel echt een leuk mens, maar soms een beetje vermoeiend
Snap dat het vervelend is als je Ć©cht zoān āgatā in je been hebt, maar het lijkt toch ook echt net Photoshop zo?
Ja precies. Het zag er gewoon heel raar uit. Is toch niet gek dat mensen zich afvragen wat het is?
Zit onder onze stoelen zeker?!
Sorry maar ik vind alleen een sleutel van een Mercedes, ik denk dat er een foutje is gemaakt. Waar is de sleutel van de Ferrari?