Het andere YouTubers/bloggerstopic

Shit, ik een Multipla. Ruilen?

3 likes

Weet niet wat er aan de hand is maar hopelijk niks ernstigs. Ik vind die reactie van oma miep zo lief.

Denk eerder een break up? Door het gebroken hartje…

Ja daar dacht ik ook al aan, wel veel break ups de laatste tijd in vloggerland.

Een break-up geloof ik haast niet? Enkele dagen geleden postte ze nog dat ze samen op vakantie waren… Lijkt me toch niet dat dat zo snel gaat, ze hebben altijd een hele stabiele relatie gehad? Dan is het niet van de ene dag op vakantie naar de andere dag over en uit lijkt me zo. Er kan zo veel aan de hand zijn.

2 likes

Een gebroken hartje is toch niet gelijk een break up? Die emotie wordt zovaak gebruikt als er iets aan de hand is.

1 like

Naja niet altijd natuurlijk maar lijkt me eerder dit dan iets met gezondheid oid. Maar vind het niet netjes om verder te speculeren, excuses dat ik erover begon

Als oma miep ooit een boek schrijft met haar uitspraken koop ik het direct. 30x leuker dan sexy but tired. but sexy. regen maar zonnescherm, maar regen. :heart:

32 likes

Ik smelt elke keer helemaal van oma Miep. Wat een lief omaatje!

2 likes

Heb me afgemeld, ik trek het niet meer hoor.

Ik kan er nog steeds niet over uit hoe knap Denise is.
Mijn zusje en ik zijn naar Furtjuh live geweest en ik viel gewoon zowat van m’n stoel toen ik Denise zag. Zo bizar knap.

7 likes

2wmn overweegt de reacties op moderatie te zetten. sneu dat dat gevoel hebben zeg, lijkt me ontzettend vervelend.

JANA - 06 aug
Ik wordt verdrietig van sommige reacties… Het lijkt alsof de deur om kritiek te geven en negativiteit te spuien ineens werd opengezet na jullie artikel van laatst. Voorheen waren er ook steengoede en wat mindere artikels (lijkt me maar normaal), maar nooit iĆ©mand die zo harteloos commentaar gaf. Je dacht gewoon bij jezelf ā€œdeze was iets minder my cup of tea, morgen beter!ā€. Nog veel meer dan Willemijn & Martine die ā€˜veranderd’ zouden zijn, jagen deze soort reacties me weg van deze blog. Ik mis de oude, hechte, lieve community.

WILLEMIJN - 06 aug
Hoi Jana, dat snap ik heel goed. Wij zelf hebben dat gevoel ook. We kunnen nu moeilijk nog iets goed doen voor ons gevoel, dat is super rot. :frowning: En je bent niet de enige die juist door de comments weg zou willen blijven. We hebben enorm veel berichtjes gehad via IG direct of mail. Daarom overwegen we om de comments in moderatie te zetten. We vinden het erg dat mensen zich niet meer veilig of op hun gemak voelen om comments achter te laten. Dank je wel voor je comment!!

Benieuwd of we dan ooit nog een puntje van kritiek terug zullen lezen.

Edit: ging even kijken. Is dat alles? Is dat harteloos commentaar bij die laatste twee blogposts. OkƩ.

7 likes

Hmm ik heb er een dubbel gevoel bij. Ik snap dat ze het niet fijn vinden en dat lezeressen zich er niet prettig bij voelen. Ik vond bij het ā€˜het is hier een beetje stil’ artikel wel een paar harde reacties staan. Maar bij het artikel waar deze reactie stond, vond ik de reacties nogal meevallen. Kritisch, maar wat mij betreft wel terecht kritisch. Ik ben benieuwd waar voor hun dan de grens ligt.

Hoezo heeft Sophie H ineens 9000 abonnees? Was dat heel kort geleden niet iets van 400?
Zit nu alweeeeeer een shoplog van 90 euro te bekijken mijn God. Maar die staat er al een week hoor, valt mij nu pas op.

Edit: 4000 bedoelde ik

Zou dat niet door die break-up video komen. Heb altijd het gevoel dat daar veel ramptoerisme op af komt.

6 likes

Lijkt me gekocht dan? Via Socialblade valt het wel op als Instagrammers die kant op gaan…

1 like

Hmm, ik snap hun gevoel wel en ik denk ook dat ze op het moment inderdaad weinig goed zouden kunnen doen en dat er ineens een stuk makkelijker negatieve comments geplaatst worden.
Aan de andere kant pakken ze het niet slim aan, dat artikel was ook echt bar slecht, en waar er altijd al betere en slechtere stukken waren is dit nu zo ongeveer het enige stuk dat verschijnt. Als je al zo weinig schrijft kun je maar beter zorgen dat het hetgeen je wel publiceert tenminste van kwaliteit is (want ze zouden toch niet meer schrijven gewoon om de blog te vullen), zeker als eerste na hun uitleg die niet goed viel. Bovendien staat er nu geen ander stuk naast dat wel goed is, waardoor je kunt denken ā€œach, het is een dagje wat minder, morgen beterā€.

1 like

Die break up video is ook 127.000 keer bekeken dus denk dat het daardoor komt. :no_mouth:

2 likes

Ik snap ook nooit dat mensen die comments plaatsen, verwachten ze dan bf’s te worden met de blogger/vlogger ofzo? Het heeft totaal geen inhoud en kan me niet voorstellen dat mensen echt zo denken na een artikel of vlog

1 like