2wmn overweegt de reacties op moderatie te zetten. sneu dat dat gevoel hebben zeg, lijkt me ontzettend vervelend.
JANA - 06 aug
Ik wordt verdrietig van sommige reacties… Het lijkt alsof de deur om kritiek te geven en negativiteit te spuien ineens werd opengezet na jullie artikel van laatst. Voorheen waren er ook steengoede en wat mindere artikels (lijkt me maar normaal), maar nooit iémand die zo harteloos commentaar gaf. Je dacht gewoon bij jezelf “deze was iets minder my cup of tea, morgen beter!”. Nog veel meer dan Willemijn & Martine die ‘veranderd’ zouden zijn, jagen deze soort reacties me weg van deze blog. Ik mis de oude, hechte, lieve community.
WILLEMIJN - 06 aug
Hoi Jana, dat snap ik heel goed. Wij zelf hebben dat gevoel ook. We kunnen nu moeilijk nog iets goed doen voor ons gevoel, dat is super rot. En je bent niet de enige die juist door de comments weg zou willen blijven. We hebben enorm veel berichtjes gehad via IG direct of mail. Daarom overwegen we om de comments in moderatie te zetten. We vinden het erg dat mensen zich niet meer veilig of op hun gemak voelen om comments achter te laten. Dank je wel voor je comment!!