Het andere YouTubers/bloggerstopic

2wmn overweegt de reacties op moderatie te zetten. sneu dat dat gevoel hebben zeg, lijkt me ontzettend vervelend.

JANA - 06 aug
Ik wordt verdrietig van sommige reacties… Het lijkt alsof de deur om kritiek te geven en negativiteit te spuien ineens werd opengezet na jullie artikel van laatst. Voorheen waren er ook steengoede en wat mindere artikels (lijkt me maar normaal), maar nooit iémand die zo harteloos commentaar gaf. Je dacht gewoon bij jezelf “deze was iets minder my cup of tea, morgen beter!”. Nog veel meer dan Willemijn & Martine die ‘veranderd’ zouden zijn, jagen deze soort reacties me weg van deze blog. Ik mis de oude, hechte, lieve community.

WILLEMIJN - 06 aug
Hoi Jana, dat snap ik heel goed. Wij zelf hebben dat gevoel ook. We kunnen nu moeilijk nog iets goed doen voor ons gevoel, dat is super rot. :frowning: En je bent niet de enige die juist door de comments weg zou willen blijven. We hebben enorm veel berichtjes gehad via IG direct of mail. Daarom overwegen we om de comments in moderatie te zetten. We vinden het erg dat mensen zich niet meer veilig of op hun gemak voelen om comments achter te laten. Dank je wel voor je comment!!

Benieuwd of we dan ooit nog een puntje van kritiek terug zullen lezen.

Edit: ging even kijken. Is dat alles? Is dat harteloos commentaar bij die laatste twee blogposts. Oké.

7 likes

Hmm ik heb er een dubbel gevoel bij. Ik snap dat ze het niet fijn vinden en dat lezeressen zich er niet prettig bij voelen. Ik vond bij het ‘het is hier een beetje stil’ artikel wel een paar harde reacties staan. Maar bij het artikel waar deze reactie stond, vond ik de reacties nogal meevallen. Kritisch, maar wat mij betreft wel terecht kritisch. Ik ben benieuwd waar voor hun dan de grens ligt.

Hoezo heeft Sophie H ineens 9000 abonnees? Was dat heel kort geleden niet iets van 400?
Zit nu alweeeeeer een shoplog van 90 euro te bekijken mijn God. Maar die staat er al een week hoor, valt mij nu pas op.

Edit: 4000 bedoelde ik

Zou dat niet door die break-up video komen. Heb altijd het gevoel dat daar veel ramptoerisme op af komt.

6 likes

Lijkt me gekocht dan? Via Socialblade valt het wel op als Instagrammers die kant op gaan…

1 like

Hmm, ik snap hun gevoel wel en ik denk ook dat ze op het moment inderdaad weinig goed zouden kunnen doen en dat er ineens een stuk makkelijker negatieve comments geplaatst worden.
Aan de andere kant pakken ze het niet slim aan, dat artikel was ook echt bar slecht, en waar er altijd al betere en slechtere stukken waren is dit nu zo ongeveer het enige stuk dat verschijnt. Als je al zo weinig schrijft kun je maar beter zorgen dat het hetgeen je wel publiceert tenminste van kwaliteit is (want ze zouden toch niet meer schrijven gewoon om de blog te vullen), zeker als eerste na hun uitleg die niet goed viel. Bovendien staat er nu geen ander stuk naast dat wel goed is, waardoor je kunt denken “ach, het is een dagje wat minder, morgen beter”.

1 like

Die break up video is ook 127.000 keer bekeken dus denk dat het daardoor komt. :no_mouth:

2 likes

Ik snap ook nooit dat mensen die comments plaatsen, verwachten ze dan bf’s te worden met de blogger/vlogger ofzo? Het heeft totaal geen inhoud en kan me niet voorstellen dat mensen echt zo denken na een artikel of vlog

1 like

Ja, haar meest bekeken video. Was dit toch ergens goed voor.

1 like

Ik vond Wil en Tien (haha) altijd best leuk, maar op dit moment leef ik echt voor het (overwegend) negatieve commentaar op hun blog.

[misschien hoort dit in het opbiecht topic]

7 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat het met haar serieus nooit goed is, wat er überhaupt wel/niet gezegd wordt.

3 likes

Wat heeft zij leuke sproetjes! Is me nooit opgevallen.

1 like

Ik ken volgens mij niemand die zo ontzettend negatief in het leven staat als Sanne. En ik heb nota bene een vriendin die al jaren aan zulke zware depressies lijdt dat ze MAO-remmers moet gebruiken. Zelfs zij is (in goede periodes) vrolijker en optimistischer.

Wat ik vooral ook heel storend aan Sanne vindt is dat zij al haar tinderberichten out in the open gooit? Dat is toch mega respectloos tegenover al die jongens die haar goedbedoelde berichten sturen. Moet echt op mijn handen zitten om daar geen opmerking over te maken tegen haar.

12 likes

Ik vind haar zoooo ontzettend wanhopig overkomen qua vriendjes/relaties. Het druipt er gewoon vanaf.En dan ook zeggen dat haar ex (waar zij maar 3 maanden wat mee had) zo makkelijk verder gaat en appt met andere vrouwen. Nou en!! Het is toch uit.

9 likes

Meit moet der muil houwe

31 likes

Eerst pijpen, dan werken

64 likes

Dus… in de vlog van 2WMN wordt het hele gebeuren van vorige week gewoon genegeerd?

Op woensdag is Martine “haar vlogcamera vergeten mee te nemen” en zegt ze 's avonds dat je niets gemist hebt want ze hebben alleen hun boek doorgelezen.
(Zelfs als dat waar is, dan vlog je toch even met je telefoon of met Willemijn’s camera? )
Hun reactie laten zien is nu precies wat hen in deze situatie authentiek over zou laten komen, maar nee.

Uiteraard wel een stuk van drie (!) minuten waarin Mike met zijn eten kliedert.
En een stuk over dat youtube in Amerika veel verder zijn omdat bedrijven veel meer de waarde inzien van youtubers en dat de comments zo positief en leuk over sponsoring zijn.

Ik vind dat ze echt zo zo zo onverstandig bezig zijn met hoe ze het aanpakken.
Dingen zoals dat de krabbenmand en dit over die youtuber, het kan dat dat allemaal stom toeval is en dat dat niets te maken heeft met wat er aan de hand is, maar dan is dat toch nog gewoon heel dom om dat op zo’n moment te zeggen?

edit: sorry hij heet natuurlijk Maik, dat was echt per ongeluk :zipper_mouth_face:

25 likes

positive vibes only (voor dit advies van hun supervrouwenbusinessadvisor is waarschijnlijk 250 euro betaald)

3 likes