Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja, haar meest bekeken video. Was dit toch ergens goed voor.

1 like

Ik vond Wil en Tien (haha) altijd best leuk, maar op dit moment leef ik echt voor het (overwegend) negatieve commentaar op hun blog.

[misschien hoort dit in het opbiecht topic]

7 likes

Ik denk eerlijk gezegd dat het met haar serieus nooit goed is, wat er überhaupt wel/niet gezegd wordt.

3 likes

Wat heeft zij leuke sproetjes! Is me nooit opgevallen.

1 like

Ik ken volgens mij niemand die zo ontzettend negatief in het leven staat als Sanne. En ik heb nota bene een vriendin die al jaren aan zulke zware depressies lijdt dat ze MAO-remmers moet gebruiken. Zelfs zij is (in goede periodes) vrolijker en optimistischer.

Wat ik vooral ook heel storend aan Sanne vindt is dat zij al haar tinderberichten out in the open gooit? Dat is toch mega respectloos tegenover al die jongens die haar goedbedoelde berichten sturen. Moet echt op mijn handen zitten om daar geen opmerking over te maken tegen haar.

12 likes

Ik vind haar zoooo ontzettend wanhopig overkomen qua vriendjes/relaties. Het druipt er gewoon vanaf.En dan ook zeggen dat haar ex (waar zij maar 3 maanden wat mee had) zo makkelijk verder gaat en appt met andere vrouwen. Nou en!! Het is toch uit.

9 likes

Meit moet der muil houwe

31 likes

Eerst pijpen, dan werken

64 likes

Dus… in de vlog van 2WMN wordt het hele gebeuren van vorige week gewoon genegeerd?

Op woensdag is Martine ā€œhaar vlogcamera vergeten mee te nemenā€ en zegt ze 's avonds dat je niets gemist hebt want ze hebben alleen hun boek doorgelezen.
(Zelfs als dat waar is, dan vlog je toch even met je telefoon of met Willemijn’s camera? )
Hun reactie laten zien is nu precies wat hen in deze situatie authentiek over zou laten komen, maar nee.

Uiteraard wel een stuk van drie (!) minuten waarin Mike met zijn eten kliedert.
En een stuk over dat youtube in Amerika veel verder zijn omdat bedrijven veel meer de waarde inzien van youtubers en dat de comments zo positief en leuk over sponsoring zijn.

Ik vind dat ze echt zo zo zo onverstandig bezig zijn met hoe ze het aanpakken.
Dingen zoals dat de krabbenmand en dit over die youtuber, het kan dat dat allemaal stom toeval is en dat dat niets te maken heeft met wat er aan de hand is, maar dan is dat toch nog gewoon heel dom om dat op zo’n moment te zeggen?

edit: sorry hij heet natuurlijk Maik, dat was echt per ongeluk :zipper_mouth_face:

25 likes

positive vibes only (voor dit advies van hun supervrouwenbusinessadvisor is waarschijnlijk 250 euro betaald)

3 likes

Wil en Tien. Net niet 2.0

4 likes

Ik vraag me af hƩ, wat zou er gebeuren als je jamie li, sanneke, cynthia, will & tien in een mixer zou stoppen. Wat voor soort content zou je dan krijgen. :thinking:

7 likes

Ben ik de enige die het vet vind dat Monica iets weggeeft aan een volger bij 1 miljoen volgers? Waarom doen anderen dit niet?

2 likes

Nee ze geeft een tas weg die ze zelf heeft gekocht, ze draagt hem te weinig en dat vindt ze zonde.

Ja jeetje zeg hier in de lage landen lopen we zó achter, maar ooit leren we ze wel appreciëren hoor, die joetjoebers!

:rolleyes:

Edit: misschien zijn we hier gewoon minder vatbaar voor het hersenloos volgen van nutteloze figuren.

19 likes

Willy & Ten, big in america

21 likes

Ik denk dat veel mensen hem wel leuk vinden en willen, dat merk ik is nu ook best populair aan het worden.

Ik snap sowieso niet waarom b/v loggers zo obsessed zijn met Amerika. Het land met de ongekende mogelijkheden voor een select groepje mensen maar basics zoals zwangerschapsverlof en een fatsoenlijke basissverzekering voor iedereen ho maar omdat inderdaad het alleen draad om de $$$$$$$$$$.

33 likes

Ik zag trouwens een vlog van een Amerikaanse die met haar man enkele jaren nu had doorgebracht in Europa (van de ā€˜rijkste’ landen tot Oost-Europa waar men vaak toch minder te besteden heeft). Ik weet zo gauw de link niet meer maar dat was interssant. Dat Amerikanen eigenlijk niemand vertrouwen en hun leven laten regeren tot angsten. Met als gevolg dat ze overal hun wapen op zak nemen en bijvoorbeeld niet gauw een bus nemen maar altijd de eigen auto want dat staat gelijk aan armoede/onveilig. Die twee stonden versteld van hoe het openbaar vervoer was geregeld maar ook dat in Europa veel minder thriftstores waren. Dat veel Europeanen (gemiddeld genomen) vaak veel langer met hun spullen doen en hier toch minder een wegwerp cultuur heerst.

Ik vind het dan ook jammer dat die vlogs over Amerika van die Nederlandse vloggers altijd inhoudelijk 1 bepaald beeld laten zien. Dat van de rijke Europeaan met privileges die zo veel mogelijk spendeert en that’s it. Je ziet alleen de big spender culture en verder weinig ook op cultureel gebied, terwijl dat land veel meer te bieden heeft.

22 likes