Vond het ook een hele leuke video inderdaad! Kijk de laatste tijd eigenlijk weer altijd naar Bonnie. Je ziet gewoon dat zij echt veel moeite in haar video’s stopt
Bonnie blijft 1 van mijn favoriete YouTubers. Vond de video super leuk
Ik vond haar video met Nick ook echt cute.
Ze heeft het wel rechtstreeks gekopieerd van Aimee
true, maar ze zegt dat ook in de video en het staat in de beschrijving, ook met link naar Aimée’s video
Ja klopt maar het concept is dus leuk bedacht. Door Aimee. Verder wel een leuke video
Nee het is echt serieus, ze vlogt ook al 3 of 4 jaar waarvan volgens mij tot vorig jaar dagelijks en nu 5 videos in de week. Ze doet er dus wel alles aan om door te breken op YouTube en Instagram
Toch jammer dat je het dan al zo lang probeert en het niet lukt…
Cant already wait???
Ik krijg hier hoofdpijn van.
Vond het al zo bijzonder dat Claartje zo’n bescheiden bruiloft had… Had er zelfs nog over gepost in dit topic.
Can’t already wait voor de next Dear Diary
Lol ik had werkelijk al JAREN niet meer aan dit lied gedacht:
Like als jij Britney’s tweede album ook het beste vindt!
Hahahaha jeugdsentiment. Ik vond haar derde album leuker! Bombastic love & I’m a slave 4 you & That’s where you take me <3
Hahahah ik vind die laatste video van Jessie zo grappig! Ze steekt zo de draak met zichzelf en al die kleren, echt meerdere malen gelachen
Bij dit stukje zegt ze: ik vind dit een heel raar pakje
Ik heb ook echt paar keer hardop gelachen. Hoe haalt ze het ook in haar hoofd om sommige dingen te bestellen?
Het korte haar staat trouwens zó goed!
Oh en de vlog van Co, bff van Huismuts, met de verrassing voor haar vriend is echt te leuk!
Wat ziet ze er mooi uit in die video!
Aaah net gekeken, enorme feelgoodvlog! Zo lief en leuk gedaan en wat reageert hij ook dankbaar!!
En die edits wow, vooral op het vliegveld op curacao, zo mooi!
Hahahaha ja heerlijk “nou ik zal deze even hoog optrekken, bandeau eroverheen… Vind ik het er ALSNOG NIET UITZIEN!!!”
Volgens mij ( maar correct me if I’m wrong) heeft zij voor haar hele transitie ook vriendjes gehad. Dus was Bas niet haar eerste vriend. Sowieso zag ik afgelopen week dat ze samen met Bas (als vrienden) naar de bios was gegaan. Dus denk dat een andere jongen haar bedrogen heeft.
Jaaa en het is echt aan het uitbreiden! Eerst echt alleen Amsterdam, Rotterdam en Utrecht, en nu ook bv Amersfoort, Zeist, IJsselstein. ZO LEUK!