Ze zegt letterlijk in élke fucking zin inderdaad. Zooooo irritant, ik kan haar videos echt niet afkijken. Snap niet dat zijn bekend is geworden??
Lars komt uit Uithoorn en ze hebben meer vrienden (en Lars fam) in de omgeving van Amsterdam. Maar sjongejonge dat huis van ze lijkt van de buitenkant ergens in zo’n verlaten kutstadje in Duitsland.
Ik vond dit ook allemaal zo ongemakkelijk. En de hele tijd zo snoezig willen doen? Bij 1:55 komt ze met een big smile zogenaamd van de sportschool weer, gevolgd door direct zo’n blik. ziet er zo gek uit haha . Haar haren vond ik in de zeeman video wel oke maar dit ken echtnie!
Hahahahahaha
Best goed? Eerder super goed haha. De moeite die ze (ofja haar vriend die edit) erin steekt met animaties erbij enzo!! Dat zie ik verder nergens. Hopelijk verandert dat niet als ze groter wordt en net als de rest daardoor lakser wordt…
Vind het wel zonde, jiami is zo’n slim meisje, en ze had zoveel potentie. Ze was eerst ook zoveel bezig met coderen en wilde dat populairder maken voor meisjes, dat vond ik echt goed van haar om haar bekendheid op zo’n manier in te zetten. Echt jammer dat ze niet is gaan studeren of een andere kant op is gegaan op YouTube ipv alleen maar aliexpress/wish zooi te kopen voor veel geld of andere niets zeggende concepten te doen. Vraag me af of ze hier zelf nou gelukkig van wordt
Ik doe dit zelf altijd en blijft prima hangen . Als ik mijn kleding aantrek voor ik mijn make-up doe, zit mijn topje of jurkje vaak helemaal onder de poeder of foundation ofzo haha
Ik maak met altijd op in badjas, maar dat handdoekje lijkt me ook wat onhandig en koud. En ja ik vroeg me ook af of ze er wel echt om half 7 uitgaat als ze een thuiswerkdagje heeft, wel respect voor dan. Ik zou sowieso tot 8 dan wel blijven liggen.
Ik heb ook al een paar keer over youtubers gedroomd en ook over Enzo. Dat vind ik nog steeds zo gênant haha, ik kijk niet eens ooit wat van hem. Maar wat betreft bekende mensen spant Pauly van Jersey Shore wel de kroon. Ik droomde dat we helemaal gek op elkaar waren. toen ik dat vertelde werd ik ook terecht uitgelachen.
Hahaha maar hij is wel echt grappig! Ik snap het wel hoor
Hahah ja idd, ik heb ook een keer gedroomd dat ik Milan van GTST pijpte en ik was toen nog heel jong en had niet eens ooit gepijpt. Ik werd in shock wakker :’). Ben ook stiekem wel benieuwd wie en wat mensen over mij hebben gedroomd. In de 3e klas van de middelbare zeiden klasgenoten tegen mij dat (…) een natte droom over mij had gehad. Dat had ie blijkbaar verteld tegen een vriendje. Ik vond dat ook al zo ongemakkelijk. ja Enzo is opzich ook wel leuk maar ik droomde dat ik hem steeds tegenkwam op de fiets en die fiets had geen stuur en hij ging dan heel enthousiast zwaaien en het was te weird.
Oke genoeg dromengelul hoop ook dat gregor je bespaard blijft!
Hahaha love Pauly d!! Hij is zo grappig
Liegbeest. Hier kan ik dus niet tegen
Ik mis Stephanie Broek zo ik ben uit ellende maar al haar oude vlogs voor glamour aan het terugkijken.
Ben jij Co?
Ooohhh dat verklaart een hoop…
Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat ze alleen aanneemt wat ze echt leuk vindt, dus alleen dure merken en de goedkope zooi voor het plebs accepteert ze niet. Geen Hema of Zeeman in huize Ten Duis!
Ja ik ben wel benieuwd of ze ook zelf ook gaat youtuben. Weet jij of ze daar ooit iets over heeft gezegd? Ik vond haar vlogs leuk, maar zo alleen op insta vind ik haar niet zo heel leuk om te volgen!
Ja viel mij ook op. Maar zal wel komen door haar eetschema en heftige trainingsschema!
viel mij ook op ja!
voor de geïnteresseerden ik heb laatst een fitnessbloggers/youtubers topic geopend!