Het andere YouTubers/bloggerstopic

Heb je gelijk in idd, zal ongetwijfeld al tijdje onderhandeld zijn. Weet niet hoe lang geleden ze dat huis precies hebben gekocht. En wie weet is dicht bij t werk zijn niet een van hun belangrijkste criteria geweest bij t zoeken. Bij een voetballer denk ik sws ook lastig, hij zal ongetwijfeld nog wel vaker van club wisselen.

1 like

Ja en er zijn genoeg voetballers die niet in de stad wonen waar ze spelen.

Ik ben een beetje jaloers op hun huis, wat maakt het uit hoe de buitenkant er uit ziet, als je binnen zit zie je dat toch niet

Haha of voor 20e outfit bij de Bijenkorf :rofl: heb je een halve bikinitop

4 likes

Ze hebben wel een groot dakterras. Denk trouwens niet dat ze er heel lang zullen wonen hoor.

Nee dat denk ik ook niet. Wel veel privacy, en ze wilden een huis dat kant en klaar is en waar ze heel snel in konden. Maar waarom dan niet huren?

Ik las dat monica op haar vorige appartement een hypotheek van 710.000 had. Als ze het verkoopt voor 590.000 heeft ze toch alsnog een dikke schuld en kan je toch niet zomaar een ander huis kopen of hoe werkt dit? Groetjes iemand die huurt

1 like

ik zat een beetje te koekeloeren op funda en wat er te koop is in vinkeveen, maar als hun budget is wat ze nu betaald moeten hebben voor deze woning, 550, dan is er echt heel weinig te koop als je een huis met tuin zoekt. Ja een rijtjeshuis, misschien een 2 onder een kapje, maar als je wat meer privacy wil ga je makkelijk richting de miljoen en erover binnen vinkeveen. Denk toch dat, ondanks dat ze leuk wat te besteden hebben, dat dat blijkbaar teveel is.

Ik zou zelf ook nooit kiezen voor een woning boven een supermarkt voor 550. Het ziet er van binnen wel heel lekker fris en modern uit, het terras ziet er ook hartstikke leuk uit, maar ik zou zoals jullie zeggen toch ook wel wat meer verwachten van de buitenkant dan.

2 likes

Dit woord laat ik gewoon liever aan massa over.

1 like

Ik zit trouwens net zo’n video van Jiami te kijken over wish makeup, maar ze zegt: ik heb het nu een beetje uitgespreden, zeg maar, de concealer. Dat is toch niet eens een vervoeging waarbij je wel eens twijfelt, maar gewoon één waarvan ik denk, dat heb ik echt nog nooit gehoord?

Ook zegt ze de hele tijd inderdaad terwijl er niks is om inderdaad op te zeggen. Kan me zo irriteren aan van die loze woorden.

16 likes

Nog meer over Jiami: heeft ze nou ooit al eens toegegeven dat ze iets met dr bovenlip heeft laten doen of beweert ze nog steeds dat ie plotseling is opgezwollen en nooit meer terug is gegaan naar zn normale vorm ofzo?

3 likes

Ze zegt letterlijk in élke fucking zin inderdaad. Zooooo irritant, ik kan haar videos echt niet afkijken. Snap niet dat zijn bekend is geworden??

6 likes

Lars komt uit Uithoorn en ze hebben meer vrienden (en Lars fam) in de omgeving van Amsterdam. Maar sjongejonge dat huis van ze lijkt van de buitenkant ergens in zo’n verlaten kutstadje in Duitsland. :face_vomiting:

13 likes

Ik vond dit ook allemaal zo ongemakkelijk. En de hele tijd zo snoezig willen doen? Bij 1:55 komt ze met een big smile zogenaamd van de sportschool weer, gevolgd door direct zo’n blik. :roll_eyes: ziet er zo gek uit haha . Haar haren vond ik in de zeeman video wel oke maar dit ken echtnie!

7 likes

Hahahahahaha

1 like

Best goed? :eek: Eerder super goed haha. De moeite die ze (ofja haar vriend die edit) erin steekt met animaties erbij enzo!! Dat zie ik verder nergens. Hopelijk verandert dat niet als ze groter wordt en net als de rest daardoor lakser wordt…

Vind het wel zonde, jiami is zo’n slim meisje, en ze had zoveel potentie. Ze was eerst ook zoveel bezig met coderen en wilde dat populairder maken voor meisjes, dat vond ik echt goed van haar om haar bekendheid op zo’n manier in te zetten. Echt jammer dat ze niet is gaan studeren of een andere kant op is gegaan op YouTube ipv alleen maar aliexpress/wish zooi te kopen voor veel geld of andere niets zeggende concepten te doen. Vraag me af of ze hier zelf nou gelukkig van wordt

39 likes

Ik doe dit zelf altijd en blijft prima hangen :hugs:. Als ik mijn kleding aantrek voor ik mijn make-up doe, zit mijn topje of jurkje vaak helemaal onder de poeder of foundation ofzo haha

Ik maak met altijd op in badjas, maar dat handdoekje lijkt me ook wat onhandig en koud. En ja ik vroeg me ook af of ze er wel echt om half 7 uitgaat als ze een thuiswerkdagje heeft, wel respect voor dan. Ik zou sowieso tot 8 dan wel blijven liggen.

Ik heb ook al een paar keer over youtubers gedroomd en ook over Enzo. Dat vind ik nog steeds zo gênant haha, ik kijk niet eens ooit wat van hem. Maar wat betreft bekende mensen spant Pauly van Jersey Shore wel de kroon. Ik droomde dat we helemaal gek op elkaar waren. :cry: toen ik dat vertelde werd ik ook terecht uitgelachen.

image

29 likes

Hahaha maar hij is wel echt grappig! Ik snap het wel hoor :smirk:

2 likes