Hahah ja idd, ik heb ook een keer gedroomd dat ik Milan van GTST pijpte en ik was toen nog heel jong en had niet eens ooit gepijpt. Ik werd in shock wakker :’). Ben ook stiekem wel benieuwd wie en wat mensen over mij hebben gedroomd. In de 3e klas van de middelbare zeiden klasgenoten tegen mij dat (…) een natte droom over mij had gehad. Dat had ie blijkbaar verteld tegen een vriendje. Ik vond dat ook al zo ongemakkelijk. ja Enzo is opzich ook wel leuk maar ik droomde dat ik hem steeds tegenkwam op de fiets en die fiets had geen stuur en hij ging dan heel enthousiast zwaaien en het was te weird.
Oke genoeg dromengelul hoop ook dat gregor je bespaard blijft!
Hahaha love Pauly d!! Hij is zo grappig
Liegbeest. Hier kan ik dus niet tegen
Ik mis Stephanie Broek zo ik ben uit ellende maar al haar oude vlogs voor glamour aan het terugkijken.
Ben jij Co?
Ooohhh dat verklaart een hoop…
Volgens mij heeft ze wel eens gezegd dat ze alleen aanneemt wat ze echt leuk vindt, dus alleen dure merken en de goedkope zooi voor het plebs accepteert ze niet. Geen Hema of Zeeman in huize Ten Duis!
Ja ik ben wel benieuwd of ze ook zelf ook gaat youtuben. Weet jij of ze daar ooit iets over heeft gezegd? Ik vond haar vlogs leuk, maar zo alleen op insta vind ik haar niet zo heel leuk om te volgen!
Ja viel mij ook op. Maar zal wel komen door haar eetschema en heftige trainingsschema!
viel mij ook op ja!
voor de geïnteresseerden ik heb laatst een fitnessbloggers/youtubers topic geopend!
Geld verdienen (zo snel mogelijk zo veel mogelijk) is voor sommige mensen ook een passie blijkbaar
Ja, inderdaad. Had ook echt zoiets van: zucht…
Ze zitten ook gewoon echt in m’n irritatiezone haha! Kan niet precies omschrijven wat het is maar erger me soms echt aan hun hele business- en “kijk-ik-heb-het-helemaal-gemaakt-houding”
Ik moet studeren dus ik kijk al de hele dag filmpjes van Brad Mondo. Kent iemand hem? Hij is er hairstylist en kijkt allemaal filmpjes van mensen die hun haar vertiefen en geeft er commentaar op
Bakken ze die stroopwafels niet eens zelf?!
Jaa ik hou van zijn reacties op ANTM makeovers!
Hahaha wat schaamteloos!
Hahah omg! En toen #julliëtteelisechristine (ik doe het maar ff zoals Annic herself het ook doet) geboren was, ineens speciale stroopwafels met muisjes. Heel spontaan dus ook, not
Ohh ik vind Pip hier echt zo cute! “Verbaas” me ook steeds hoe snel die kids allemaal groot worden
[insert afbeelding van hipster met baard en cuffed jeans]
Thijs werkte jarenlang bij de lokale koffiebar nadat hij gestopt was met zijn opleiding filosofie. Gelukkig staat hem een nieuwe uitdaging op te wachten en mag hij friet gaan bakken. “ik heb altijd geweten dat er meer in mij schuilde dan alleen een goede koekebakker.”
Whahaha wat nep! Was er nog niet eerder geweest maar zal die zaak sowieso boycotten nu