Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ah ik vond t wel schattig. Gewoon een enthousiaste foto. Maar misschien ben ik te naïef haha

Oh nee, dat snap ik idd ook nooit. Gaat je niks aan idd. Maarja er worden soms wel meer rare dingen in de comments geplaatst helaas. Niet specifiek bij haar, maar in t algemeen.

1 like

Ja ze gaat vloggen op haar eigen kanaal! Alleen geen idee vanaf wanneer :frowning:

1 like

Misschien niet op de juiste plek maar heeft Yara de winnaars van haar verjaardags give-away al ooit bekendgemaakt?

1 like

Ik ben zo benieuwd wat er met Dee en Enzo aan de hand is. Zeker omdat er dus nog iemand met hem mee is naar Frankrijk maar hij niemand laat zien. Heb oprecht net een ziek onderzoek gedaan inclusief kingalert kijken hahaha

3 likes

Ik gok dat ze meedoen met Expeditie robinson of widm en er dus al eerder uit is :’)

4 likes

Dit zou best wel kunnen inderdaad… maar ik weet niet 100% zeker of de opnames van ER al zijn begonnen. Ken iemand in de crew. Zal kijken of ik het kan achterhalen :stuck_out_tongue:

Ik ook. Word onderhand simpel van alle video’s waarin ongeveer 2 op 20 items goed zit/bevalt. De rest op de grote hoop… :sad:

2 likes

Ik kijk elke zondag de vlogs van Annic en ik vind haar interessant omdat haar leven zo ver van dat van mij afstaat, maar ik begin nu af te haken. Elke keer dat geneuzel over die eigen schoenenlijn, stroopwafelshit en andere spon. Welke vloggers vinden jullie nu echt leuk om te volgen?

3 likes

Dit idd. Het lijkt bij dit soort shoplogs wel alsof ze blind die 200 dollar of whatever aanpakken en maar gewoon vanalles in mandje gooien. Want van andermans geld maakt het nog minder uit ofzo?

2 likes

Ik ben fan van yara Michels! Vind haar heel vrolijk altijd en heel inspirerend

1 like

Ik volg ze niet, maar mss heeft zijn oude club dat verzorgd?

Edit: ik bedoel dus, misschien betaalde de club dat appartement/huis en nu hij ergens anders gaat spelen vervalt dat?

Hm dan vervalt dat scenario haha

@Colaatje @Lort dat huis had hij inderdaad al. Nu woont zijn ex in dat huis.

2 likes

Wtf waar heb ik net naar zitten kijken? :scream:
Btw, gaat om het filmpje

Ben ik gek of heeft Bon twee verschillende schoenen aan in kringloopkwartier waar ze niks over zegt… :roll_eyes:

4 likes

Ik ook!!!

Vond het wel leuk met Nick

Ik was meer verbaasd over het feit dat ze serieus overwoog om ze te kopen :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Klopt. Volgens mij was dat t huis waar hij samen met zn ex al heeft gewoond. Zijn ex woont nu overigens in dat huis. Wel chill vooor die kleine dat ze zo goed met elkaar omgaan.

Ik vond haar ook altijd superleuk, maar ik vind het inmiddels een beetje irritant worden dat álles perfect is aan haar leventje. En wanneer ze sporadisch dingen noemt die niet perfect zijn, gaat zij er wel perfect mee om dus is het alsnog perfect. En haar vlogs zijn tegenwoordig zo gericht op haar baby dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben.

What is up met die thumbnail van 2wm over zelfliefde waar Tien Wil een kus op de wang geeft?
Bekennen ze eindelijk hun liefdesrelatie? Wat heeft het met ZELFliefde te maken? Waarom? Zoveel vragen! (#durftevragen)

4 likes