Ik vond die instagrampost van Annic ook weer zo dom. Dat ze zo trots is op haar familie, allemaal ondernemers, verdienen heel veel geld (erg belangrijk om te vermelden). Ze zijn allemaal zo gewoon en bescheiden gebleven, nou… haha bescheiden vind ik Annic niet.
Wie is die blonde vrouw die de laatste tijd bij Noor is? Vandaag ook in de vlog en ook al een paar dagen op insta voorbij zien komen
forum.viva.nl
Ik kijk nu die video met Vera en Edith, maar ik vind echt alles lelijk tot nu toe? En ik ben al op minuut 14 van de 18. Alleen die broek bij River Island was wel leuk.
Maar misschien vind ik de mode nu gewoon niks.
Wel een hele leuke gezellige video.
Hahaha echt he ? Dan heb je er echt niet goed naar gekeken
Vind nick zo leuk!
Gister zag ik esmee trouw in Rotterdam, zij was vroeger echt een fitgirl en nu meer influencer. Vond haar altijd heel erg leuk en zag dat ze nu weer artikelen plaatst op haar eigen website. Ze is alleen wel een beetje zo’n standaard infuelncer geworden geloof ik, als je haar feed zo bekijkt. En ze is trouwens echt vet veel afgevallen, schrijft op haar blog dat ze 10kg is afgevallen omdat haar relatie 3 maanden uit was en ze toen sommige dagen alleen alcohol dronk en een handje m&m’s at
Wat een oude vrouwen schoenen.
Ik zat met haar op de middelbare school, zo raar om te zien hoe haar leven nu is.
Dat lijkt me inderdaad heel gek! Vind haar wel altijd lief overkomen. Ben haar nu 2x tegengekomen en allebei de keren keek ze wel een beetje schichtig rond. Lijkt me ook heel raar dat je nooit echt weet of dat iemand weet wie je bent of niet.
pff er kwam vandaag weer eens sporadisch een vlog van endlessweekend voorbij dus ik heb er een beetje doorheen geklikt maar ligt het aan mij of doen die chicks echt niks anders dan shoppen en lunchen?
Nee ligt niet aan jou!
ze gaan ook nog sporten hoor!!11!
en dan 1x sporten en direct proteine kwark hahaha, ja ik snap niet zo goed wat je dan elke dag nou eigenlijk doet?
Ben benieuwd hoe snel (en voor welk bedrag) dit op United Wardrobe staat.
Susanna Klibanksy, van de Klibansky family. Hij is ontwerper / kunstenaar met hele aparte en toffe kunst. Althans, vind ik. Die meningen zullen verdeeld zijn. Zij werkt ook voor hem;
Weet niet of iemand ze hier volgt, maar janni deler en jon olssen zijn getrouwd gister beide instagrammers/influencers/vloggers
Waar lees jij dan dat ze heel veel geld verdienen? Zie wel post maar lees dat niet. Had ze dat in een story gezet ofzo?
Ik weet het niet, ik heb de video halverwege afgezet omdat ik er echt niks aan vond… zo saai.
Wat een lieve video, snel online dan zeg! Zo leuk ook dat ze beiden elkaars naam hebben aangenomen
Oh ja hij was een van de docenten in Dream School dit seizoen!