Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ze mag van pappie niet bij de appie werken maar een eigen snackbar openen is dan wel heel chique ofzo?

11 likes

Dan verdien je pas geld hè, niet als pauper in loondienst

1 like

Nouja die toko lijkt me geen garantie op winst ofzo. :sweat_smile:En die stroopwafels zijn toch een grap?

1 like

Omg ik dacht dus al dat ik die gouden beren herkende! Ik ben benieuwd of Jade nog stage bij hem is gaan lopen

Ja maar dit is natuurlijk een chique friettent he, alles in gouden bakjes en truffel en champagne overal.

7 likes

Ik had op twitter gezien dat die Denise (die moeder) had gezegd dat Joseph Jade had laten zitten en niks meer had laten horen. Ze waren niet mals over hem.

Wat gaat Vera toch vaak “naar een afspraak met Jeffrey”… echt iedere keer in haar week foto’s… denk dat ze binnenkort een nieuw huis hebben / o.i.d.??

1 like

De keren dat ik langs die stroopwafel tent loop is het er vaak ontzettend druk. Ik gok dat het voornamelijk toeristen zijn, maar daar is de locatie ook naar. Dus ze zullen geen droog brood eten :stuck_out_tongue:

3 likes

Oh ik wist niet dat ze al een stroopwafeltent hadden! Daarom vond ik het ook zo gek. Een snackbar die ook stroopwafels verkoopt. What was i thinking. :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahah nee dat lijkt me ook geen lekkere combi. Die stroopwafels dippen ze in chocolade/caramel etc. en dan kunnen ze er strooisel overheen doen zoals smarties, nootjes etc.

Zoek maar op Van Wonderen Stroopwafels. Ziet er best gezellig uit!

2 likes

Jaa dat viel mij ook al op. En door het feit dat ze het wel benoemd denk ik wel dat het om iets leuks gaat.

Hoe oud is Lisanne eigenlijk? Ik volg haar op Instagram en het valt me iedere keer weer opnieuw op dat ze zich nog zooo jong voor doet? Ze lijkt mentaal meer op een 16 jarige dan 25 oid?
Het ontdekken van haar vrouw zijn->showen van bh’s steeds enz maar maar ook hoe ze praat…

Niet erg hoor maar ik vraag me wel steeds af wat die vriend dan in haar ziet. Het voelt wat apart ofzo🤔

1 like

Ze is 25

26

Ik vind claartje rose en haar leven zo intrigerend
First of all haar rijkdom en die ouders en die vriend en familie hoe zij er allemaal bijlopen enzo
Second haar karakteristiek gezichtje
Dan haar stijl

Heb haar insta ontdekt en ben helemaal gefascineerd haha

3 likes

Nick van Bonnie zijn haar is blijkbaar verpest bij de kapper en daarom draagt hij een pet. Vind het heel sneu voor hem (love Nick), maar ben ook zo benieuwd hoe het er uit ziet

7 likes

Ik begin inmiddels ook wel nieuwsgierig te worden waar Dee is gebleven. Maar ze is toch niet een hele bekende Nederlander? Zij is alleen maar vriendin van toch. Lijkt me raar als ze aan een programma meedoet voor BN-ers.

Ken je die poppetjes die je op je dashboard in de auto kunt zetten? Met die iets te grote hoofdjes die dan meebewegen? Daar moet ik altijd aan denken :redface:

12 likes

wow ik vind echt dat ze een irritant hoofd heeft. Lijkt wel beetje op jouw profielfoto

edit:
claartje

41 likes

Ja dat vind ik nu ook. Ik vraag me af hoe ze is in volwassen situaties. Voorbeeld: ze ging naar een bal van haar vriend z’n werk. Ik ben ook vaak naar zo’n bal geweest en het is merendeel dineren en converseren met andere mensen. Praatte ze ook zo kinderachtig met open ogen? En waar moet je het dan ook met haar over hebben eigenlijk? Knutselen?

6 likes