Het andere YouTubers/bloggerstopic

Je zou denken dat ze gespond wordt door inderdaad

20 likes

Heerlijk, echt.

7 likes

Hahaha heb zo genoten, laf hun

1 like

Omg ja toen ik dat zag heb ik de video meteen afgezet. Nu ik het weer zie begin ik weer vanbinnen te gillen.

2 likes

Jiami gebruikt inderdaad de hele tijd in combinatie met dus. Alsof je die woorden niet los van elkaar kunt gebruiken

1 like

Ik vind haar echt te veel Glennis Grace lijken waardoor ik haar dus niet leuk vind. En ze probeert echt de hele tijd grappig te zijn! :roll_eyes:

12 likes

Hahaha jij verwoordt precies waarom ik Linda zo slecht trek. Oehhh, je durft over pikken te praten, nou nou.

5 likes

Ik heb gehoord dat Mo niet in dat appartement wilde gaan wonen aangezien ze zijn overvallen in de parkeergarage onder het complex…

Vind wel dat Monica echt supermonotoon praat. Daarom vind ik haar vlogs ook zo saai. T lijkt ook alsof ze nergens blij om is ofzo.

Hebben jullie ook die ‘roast’ video van Kingalert gezien. Krijg er een beetje een nare bijsmaak van. https://www.youtube.com/watch?v=C_I4wrb2Gi0 Soort raar dreigement dat Enzo en Dee de waarheid moeten vertellen anders wordt het uitgelekt door RTL boulevard of de Telegraaf oid.

Oh ik wist niet dat dat daar was, dacht in de stad! Als dat zo is dan begrijp ik wel dat je je in dat gebouw niet prettig voelt, al helemaal niet met 2 kinderen.

Nouja boulevard heeft al wat uitgelekt. En volgens mij hebben ze daardoor ook snel die instapost geplaatst omdat anders boulevard het naar buiten had gebracht dat ze uit elkaar waren.

1 like

wat een naar programma is Boulevard. Bah. Zij wilden toch ook het zwangerschapsnieuws van Monica vertellen, of verwar ik nu dingen?

2 likes

Nee dat was sbs shownieuws… maar goed alsnog haha

Ik heb echt niks met Enzo Knol en Dee, maar die KingAlert is echt een rottende endeldarm en Shownieuws en RTL boulevard zijn echt openliggende riolering waar de pest en cholera zegevieren.

42 likes

Wel awkward dat Anna Nooshin en Yara voor boulevard en shownieuws werken eigenlijk… kan me niet voorstellen dat dat nog nooit ongemakkelijk is geweest gezien beide programma’s ook YouTubers bespreken.

3 likes

HAHAHAHA :joy::joy::joy:

Omg can’t unsee

1 like

Ik denk dat Anna dat echt vrij weinig doet, zolang ze zelf maar positief in het nieuws is he, alles voor haar eigen merk.

8 likes

Ja dat gevoel heb ik ook

1 like

Ik keek net naar de trouwvideo van Annic en ze vertelde dat ze begin januari nog naar een vlog van Tien keek.

Vind het echt heel jammer dat tien en willie op deze manier verder gaan.

1 like