Ja vind het vooral heel jammer dat ze zo van mening zijn veranderd wat betreft je kinderen laten zien in de vlog. Ja het levert meer kijkers op, maar het vraagt ook wat van je (in dit geval je kinderen). Ik waardeerde het juist dat ze daar een sterke mening en principes van hadden. Jammer dat dat in mijn ogen van 1 op andere dag zo veranderd is.
Vind het opvallend dat Anna zo vaak commentaar plaatst onder de fotoâs van de vriendin van Lil Kleine en hijzelf met goals en omg zo lief dit etc., als ze zo dik is met Monica
Zij zijn toch helemaal niet dik bevriend met elkaar?
Moest terugdenken aan de zoenfotoshoot voor Linda, dacht toen wel?
âDik met elkaarâ omdat het goed is voor de zaken.
Ja denk vooral wat @Lula zegt, voor de zaken even dik met elkaar. Je ziet ze alleen samen op events ofzo, nooit daarbuiten. Lijken me dus ook geen types voor elkaar
waarom doe ik dit? aargh wanneer ik elisejoanne.nl lees krijg ik zoân zin om mijn kont in de krib te gooien! Is het de verwerking?
(TLDR: verwerking heeft hij wel echt gehad en heeft hij nog steeds. Niet tegenover haar â zĂł fijn! â maar tegen ons. Hij is baldadig en ronduit brutaal. Zegt vaker nee en gooit zijn kont in de krib.)
Gelukkig kruipt ze weer terug op haar roze bubbel.
Kan je lang kruipen, je zit op en wolk en in een bubbel toch?
Ooh vreselijk ze praat altijd met zoveel bijvoeglijke naamwoorden. En ook vaak super overdreven. De zinnen kloppen soms niet met al die woorden die helemaal niet nodig zijn om het verhaal te vertellen zo irritant.
je wordt gek als je echt gaat lezen, mhysa, beter bij scannen houden
Als ik ergens âals een malleâ hoor moet ik meteen aan EJ denken Ik trek haar manier van spreken zo slecht.
Zij gebruikt toch ook in elke zin âwaanzinnigâ, maar dan echt uitgesproken als âWAAN-ZIN-NIGâ. Ughhhh
ik weet niet of ik het weleens op egf had gepost maar ik heb serieus waar een keer op ârakkerâ gezocht op haar website toen ik zin had om over lippenstift te lezen, kijken hoe goed dat werkte, nou bijna zo goed als âlippenstiftâ.
Ik weet dat het echt lullig is om hier om te lachen maar toch doe ik het hard op
Ik lees nu voor het eerst haar blog maar wow wat schrijft zij slecht? Ongelooflijk. Voornamelijk heeeeeeeel veel voegwoorden die niet kloppen (dus, daarom, omdat, dan ook, immers), rare bijvoeglijke naamwoorden, verwijswoorden ontbreken vaak, van de hak op de tak springenâŚ
Waarom heeft dat mens een blog?
Jezus, wat schrijft zij slecht!
Die baby is langzaam aan het smelten
Zo keek ik ook toen ik het artikel las haha