Ik zie in diverse reacties op Twitter en YouTube staan dat Dee vreemd zou zijn gegaan met haar tennisleraar. Dus dat dat de reden is dat 't uit is. Geen idee of 't echt waar is… Misschien dat dat ‘het bewijs’ is waar KingAlert ‘t over had. Weet niet eens of ze überhaupt op tennissen zit :’)
Omg, die foto! Net of ze die panter zn ass kisst
ook echt “met de tennisleraar gekust”
wat is dit voor bouquet reeks
Dat ik die fout zie, geeft mij goede hoop. Misschien valt het aantal fouten in mijn scriptie dan toch nog mee. :’)
Iemand anders die de laatste NY vlog van Claire weer heel fijn vindt? Deze vlog doet me echt denken aan hoe het de vorige keer bijna altijd was, zo gezellig in die residentie met vriendinnen.
Volgt er iemand AllAboutLeonie? Ik vond haar een tijd redelijk ‘vervelend’ overkomen (beetje uit de hoogte met ‘haar eigen kledinglijn’ terwijl ze gewoon twee planten op een t-shirt had laten drukken enzo), maar in haar laatste weekvlog zit een heftig stukje over dat ze haar spullen uit haar moeders huis gaat halen omdat ze een heel slechte band hebben gekregen en er iets gebeurd is dat de spreekwoordelijke druppel was. Ik heb echt respect voor hoe ze ermee omgaat, vind het erg voor haar
Jaa ik vond het zo knap hoe ze dat vertelde! Werd er zelf ook een beetje emo van, wegens zelfde situatie vroeger. Maar echt knap hoe ze het allemaal doet hoor.
Ah wow erg dat jij hetzelfde hebt meegemaakt … Kan me echt niet inbeelden dat ik de band met mijn ouders zou (moeten) verbreken. Snap ook echt niet waarom haar moeder zoiets zou doen maar goed iedereen heeft zijn / haar verhaal
Edit: en ze blijft inderdaad altijd positief! Vind ik echt knap als mensen zo zijn, ben zelf altijd een zwartkijker
Naja hetzelfde wil ik niet zeggen, want weet natuurlijk niet wat er bij haar is gebeurd. Alleen maar fijn dat je je dat niet kan inbeelden gelukkig heb ik een hele lieve schoonmoeder nu.
Hahah ja ik ben zelf ook wat meer een zwartkijker, helaas.
dat stukje dat hij heel schattig een heel verhaal doet over dat er een koolmees naar binnen vloog en dat hij daar de betekenis van op had gezocht. Heel leuk en lief verhaal en dan de reactie “OK” krijgen haha
omg haha jaaa
Ahh vond het een beetje zielig voor hem. Hij ook heel enthousiast “ik vind het echt leuk” en zij gewoon geen reactie
Ik vind dit best een leuke foto. Niks mis mee iig.
Enzo zegt net op zijn Insta dat hij geen nieuwe relatie heeft en dus ook niet met diegene die in de auto zat. Ik vind het wel sneu hoe hij zich nu verantwoord, zie insta.
Hij zegt btw niks over de roddel van Dee.
het was onderwerp van gesprek vanochtend in de kring. Mijn leerlingen snappen niet waarom ze uit elkaar zijn gegaan en geloven dat ze nog bij elkaar komen. Vind het heel bijzonder dat dit zo belangrijk is voor ze. Anderzijds vind ik het ook leuk om dit soort topics en onderwerpen te volgen.
Zit ik een oude serie te kijken op videoland, speelt Sanny er ineens een rolletje in: als groupie die een poging doet tot mondeling bevredigen van een voetballer.
Ik ben lichtelijk in shock.
Haha. Nu ben ik benieuwd welke serie.
Voetbalvrouwen!
Niet dat je echt de actie ziet hoor, het is wel actrice-vriendelijk in beeld gebracht. Als je het wil zien: aflevering 5 minuut 11.35 begint de scène, 14.55 voor als je geen geduld hebt
Haha ben benieuwd, ga het stukje straks even opzoeken