Het andere YouTubers/bloggerstopic

Haha allebei in maximale anterior pelvic tilt voor tha booty.
En die armen zo op de rug.
Vet natuurlijke pose.

16 likes

Wtf joh het lijkt alsof daar een rare witte vlek zit maar dat is een stuk ontbrekend lichaam omdat het naar achter is geknakt.

Dit klinkt nergens naar ook, maar zo verwerken mijn hersenen dit :grimacing:

2 likes

T is toch ook zon geil wijffie hè, zo lekker wild ook

5 likes

Ik vond Anna eerst echt leuk maar ik kan haar nu zo niet meer handelen :confused:

Dit soort foto’s inderdaad en wat iemand hier al eerder zei de hele tijd die insta stories waarin ze mensen knuffelt en kust en dan met 1 specifieke blik in de camera kijkt uhhgg stahhhp! Can’t handle it anymore :joy:

Ik zag trouwens op een insta story van die Romy dat ze vroeg of mensen wilden dat zij ook ging vloggen. Toen heb ik heel kinderachtig nee gestemd :no_mouth:

4 likes

Hahahaha het lijkt net of ze één heel lang been heeft

59 likes

Aaargh ja ik zag deze foto ook al, zo irritant.

1 like

tipje voor de volgende keer: wilvanbil #sexsells #youtubemoneyzzz

10 likes

Jaaaa eindelijk :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

3 likes

Ik heb echt respect voor Aimee. Een fulltime baan die volgens mij best pittig is, en daarnaast nog 3 video’s per week uploaden. Echt knap eigenlijk!

1 like

Ik las alleen snel deze post en dat over Dee en toen dacht ik dat er een foto online stond van Dee zoenend met haar tennisleraar. helaas

Dit (tea spill) is echt m’n lievelingskanaal op Youtube op het moment.
https://www.youtube.com/channel/UCj-qit6AuiqQnHUnY3qLc3g
Lekker roddelen over youtubers hehehe love it.

1 like

Noooooooooooooo

2 likes

Dat is toch ook de ‘stagiaire’ van Aimee? Ze ziet er anders uit op haar insta

Ja klopt! Zij was afgelopen halfjaar de stagiaire van Aimee.

Ik vind ook het feit dat ze zegt dat ze dit ‘voor het eerst’ ooit in haar leven heeft meegemaakt al voor zich spreken. Voor veel mensen is discriminatie de dagelijkse realiteit. Zij doet gelijk alsof ze het heftigste ooit heeft meegemaakt.

28 likes

Worden haarbanden gezien als cultural appropriation? Ik draag wel eens haarbandjes, maar dat wist ik niet. Dan stop ik daarmee

Maar een haarband?

6 likes

Ik wist dit ook niet en zie het ook echt niet zo! Vind het vervelend als mensen dit zo zien. Ik draag haarbanden in alle kleuren, vormen en maten haha.

1 like

Waarschijnlijk is het materiaal een traditionele print. Vaak staan die prints symbool voor een bepaalde stam of een bepaalde regio in een land. Klederdracht heeft dan bijvoorbeeld ook dat design.

2 likes

Wauw