Het andere YouTubers/bloggerstopic

vooral het gesprek met ze aangaan.Veel van hen hebben gescheiden ouders. En zij kunnen dan niet begrijpen dat je ook als vrienden uit elkaar kunt gaan, of dat je heel veel van elkaar houdt maar het toch verstandig is als je niet samen bent. Zij hebben vooral ouders gezien die aan het (bek)vechten waren. Het is vaak een aanleiding om zo een gesprek te voeren met ze.

Maar zodra het gaat over andere youtubers of weet ik het wat, kap ik het af. Ik kijk ook of het ‘nut’ heeft zo een gesprek.

9 likes

Brr wel heel droog opgedroogd…

15 likes

Pff ook dit weer van Anna, vind ik zo gemaakt en ‘lekker sexy doen voor de camera’ bluh

Ik verlang terug naar toen ze gewoon video’s opnam in dr appartementje

17 likes

Haha allebei in maximale anterior pelvic tilt voor tha booty.
En die armen zo op de rug.
Vet natuurlijke pose.

16 likes

Wtf joh het lijkt alsof daar een rare witte vlek zit maar dat is een stuk ontbrekend lichaam omdat het naar achter is geknakt.

Dit klinkt nergens naar ook, maar zo verwerken mijn hersenen dit :grimacing:

2 likes

T is toch ook zon geil wijffie hè, zo lekker wild ook

5 likes

Ik vond Anna eerst echt leuk maar ik kan haar nu zo niet meer handelen :confused:

Dit soort foto’s inderdaad en wat iemand hier al eerder zei de hele tijd die insta stories waarin ze mensen knuffelt en kust en dan met 1 specifieke blik in de camera kijkt uhhgg stahhhp! Can’t handle it anymore :joy:

Ik zag trouwens op een insta story van die Romy dat ze vroeg of mensen wilden dat zij ook ging vloggen. Toen heb ik heel kinderachtig nee gestemd :no_mouth:

4 likes

Hahahaha het lijkt net of ze één heel lang been heeft

59 likes

Aaargh ja ik zag deze foto ook al, zo irritant.

1 like

tipje voor de volgende keer: wilvanbil #sexsells #youtubemoneyzzz

10 likes

Jaaaa eindelijk :sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart::sparkling_heart:

3 likes

Ik heb echt respect voor Aimee. Een fulltime baan die volgens mij best pittig is, en daarnaast nog 3 video’s per week uploaden. Echt knap eigenlijk!

1 like

Ik las alleen snel deze post en dat over Dee en toen dacht ik dat er een foto online stond van Dee zoenend met haar tennisleraar. helaas

Dit (tea spill) is echt m’n lievelingskanaal op Youtube op het moment.
https://www.youtube.com/channel/UCj-qit6AuiqQnHUnY3qLc3g
Lekker roddelen over youtubers hehehe love it.

1 like

Noooooooooooooo

2 likes

Dat is toch ook de ‘stagiaire’ van Aimee? Ze ziet er anders uit op haar insta

Ooh Sanneke pffff lees je even in meid

2 likes

Ja klopt! Zij was afgelopen halfjaar de stagiaire van Aimee.

Als in: je snapt niet wat er stom aan die tweet is of wat bedoel je? :slight_smile:

Nou ten eerste ben ik al een beetje allergisch voor witte mensen die dan doen alsof ze gediscrimineerd worden door zwarte mensen (‘omgekeerd racisme!!’). Dat bestaat naar mijn mening niet omdat witte mensen al zooooveel jaren ‘superieur’ zijn aan alle andere etniciteiten dat je dat niet echt kan zeggen. Daarnaast is het de laatste jaren best wel in opkomst dat niet-westerse culturen boos zijn omdat witte mensen jarenlang aspecten van hun cultuur gebashed hebben (zoals van die cornrow vlechten bijv) en nu het opeens hip is om te doen zij er wél mee wegkomen en iedereen het supermooi vindt. Dat wordt cultural appropriation genoemd als je er naar wilt googelen :slight_smile:

Maar dit is mijn mening, weet niet of de anderen ook om deze reden zo stellig reageerden.

37 likes