Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind ook het feit dat ze zegt dat ze dit ‘voor het eerst’ ooit in haar leven heeft meegemaakt al voor zich spreken. Voor veel mensen is discriminatie de dagelijkse realiteit. Zij doet gelijk alsof ze het heftigste ooit heeft meegemaakt.

28 likes

Worden haarbanden gezien als cultural appropriation? Ik draag wel eens haarbandjes, maar dat wist ik niet. Dan stop ik daarmee

Maar een haarband?

6 likes

Ik wist dit ook niet en zie het ook echt niet zo! Vind het vervelend als mensen dit zo zien. Ik draag haarbanden in alle kleuren, vormen en maten haha.

1 like

Ja een haarband weet ik ook niet hoor haha. Misschien een met Afrikaanse print ofzo?

1 like

Waarschijnlijk is het materiaal een traditionele print. Vaak staan die prints symbool voor een bepaalde stam of een bepaalde regio in een land. Klederdracht heeft dan bijvoorbeeld ook dat design.

2 likes

Wauw

Ik snap echt niks van dat gekke ondergoedding wat Jamie Li elke keer aan heeft op haar instaposts? Vind het echt totaal niet flatteus/sexy, wat volgens mij de bedoeling moet zijn.

3 likes

Irritant, but irritant, but irritant.

36 likes

Behalve dat hij me vet handig lijkt als ONDERgoed snap ik ‘m ook niet. Raar ding.

2 likes

Butt* irritant :smirk:

1 like

Kan best.
Heeft ze in de vlog van zondag toch ook gezegd dat ze in die regio uitkijken?
En zei ze ook niet dat Liefste daar is opgegroeid?

Waar zag je dat?

Oh dear god en wie is haar liefste? wacht sorry dit moet ik eigenlijk gewoon even googelen

edit: oja ik heb m gevonden

1 like

Kijkt iemand Shane Dawson en z’n laatste video over Tanacon?

https://www.thebestsocial.media/nl/10-keer-vreemde-en-hilarische-comments-onder-fotos-van-influencers/

3 likes

Anna en Romy gaan een “social media museum” openen in Amsterdam eind dit jaar. Volgens Anna haar insatstorie wordt dit een museum met allemaal ruimtes om foto’s voor je instagram te maken… het gaat ‘pose’ heten.

:neutral_face:

echt the horror, een museum vol insta girls die alleen maar bezig zijn met hun telefoon en de perfecte POSE. maar veel plezier ermee

40 likes

Ja echt hoor :joy:

1 like

Sophie Hol staat vooraan in de rij :’)

24 likes