Ja precies of baby in wipstoeltje en dan de andere 2 ernaast. Dat ze naar hem kijken of hem speelgoed geven ofzo. Zoveel mogelijkheden. Lijkt nu net of het snel snel moest want de spon deadline zat eraan te komen dus dan maar zo. Tuurlijk ga je als oma niet zeggen dat het geen leuke foto is maar wel een beetje knullig om dit midden in de kamer aan je muur te hebben hangen
En het ding is ook nog eens gigantisch!
Leuk hoor voor Angel dat ze PMU gaat zetten maar ik zou me toch wat professioneler opstellen wat betreft taalgebruik⦠maarja aangezien ze zelfs qua naam lekker meelift op Serenaās succes krijgt ze toch wel klanten
Dat badpak kan je toch wassen? Ik begrijp je wel wat kritisch zijn betreft, maar ik vind dat juist zo goed. Zij zal niet snel een miskoop doen en heeft ook niet veel kleding die ze nooit draagt.
Ik vind het wel inspirerend dat ze zo kritisch is. Zelf heb ik iets te veel kledingstukken in de kast die ik nooit draag omdat ik ze bij twijfel toch maar wel gekocht heb.
Huh ze heeft toch juist superveel kleding en doet ƩƩn keer in de paar maanden hopen kleding die ze nooit draag weg?
Hopen is misschien een beetje overdreven haha. Maar ik heb al best vaak kast-opruim-videoās gezien waarin ze dingen wegdoet die ze niet ontzettend lang daarvoor heeft gekocht, en niet draagt.
Oh als ik haar kleding kast zie vind ik niet dat ze erg veel kleding heeft in vergelijking met andere youtubers. Ze heeft bijvoorbeeld, volgens mij, niet 5 zwarte (soort dezelfde) truien etc.
Als dat badpak er gewoon fatsoenlijk uit ziet ( wat zo is, want anders zou ik het niet kopen uiteraard), dan zou ik het 2x wassen en gewoon aantrekken ja.
Waar is die rare foto van Serena? Instalab? Op insta kan ik niks vinden
Bewerkt
@lula je hebt gelijk over de foto. Dat ie op beautylab staat, betekent niet dat ie ergens anders gepost moet worden.
Bewerk je even je post? Heb ik ook al gedaan.
Ik vind het mega irritant dat Jamie zo negatief is over haar lichaam steeds in de vlog. Dat ze een lange jas aan moet over haar korte broek wat anders zie je haar cellulite en dat is not sexy, dat ze 18 weken zwanger lijkt blablabla. Houdt dat gewoon voor jeā¦
Oh joh hahah zo lang volg ik haar nog niet, dus dan is mijn kennis waarschijnlijk gewoon beperkt ;). Wel ben ik het met je eens dat ze veel spullen in het algemeen heeft inderdaad! Voor alle seizoenen allemaal prullen en ik weet niet hoeveel geurkaarsen etc.
Ieder zān afkeur enzo maar ik denk ook dat na wassen alles in principe er wel uit is. Tenzij je een freebleederbadpak koopt ofzo. Maar dat zie je dan wel
sorry goor. Denk dat bij een vintage badpak meer de vraag is of ie nog goed stretcht.
Hahaha ja dat zie je wel inderdaad. En die schaamluizen zijn wel verzopen dan 
. Nee, maar dat merk je meteen wel of dat elastiek nog een beetje goed is.
Ik zou willen dat ik zo ben dat alles altijd spic en span is, is mān droom hoor, maar ik ben echt te lui om op te ruimen.
Ja dit, en ik vind Bonnie ook leuk (is de enige YouTuber die ik vast volg). Die impulsaankoop van die lilleke winterjas niet vergeten btw. Maar dit zie je wel terug in meer dingen in haar leven, ze zegt van zichzelf toch ook dat ze altijd fases heeft? Ben benieuwd wanneer die stipjesfase voorbij is en ze al die stippenkleren moet wegdoen 
Maar wel non stop in bh dansen en vloggen en strijkenā¦fishing for compliments ofzo?
Best een heftig bikinibroekje, ook als je die 2e foto ziet. Daar zou ik echt niet mee wegkomen