Beter gaan ze daar allemaal heen in plaats van musea waar mensen wel geïnteresseerd zijn in hetgene wat daar te zien is ipv hun telefoon. Wordt doodmoe van die mensen die alles via hun telefoon of camera bekijken.
Dan kan ze misschien eindelijk haar afstandsbediening thuis laten. Zijn vast nog 244 andere insta girls die foto’s van haar willen maken.
ik wist ook niet zo goed wat ik er nou van moest vinden, maar ik vond het wel een goede en verhelderende video eigenlijk.
Een “””””museum””””” ben benieuwd of ik mn museumjaarkaart ook kan gebruiken daar.
Vind het wel slim bedacht, gewoon een aantal ruimtes voor kekke ig plaatjes. Daar gaan echt rijen voor staan gok ik
Ja ik. Vind het goed in elkaar gezet. Wel bizar hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ben erg benieuwd naar de volgende delen en of die Michael zich komt verklaren.
Oh dat Pose is zooooo’n goed idee. Waarom ben ik daar niet opgekomen? Een paar instafamous people uitnodigen en hop iedereen wil er naar toe. Is ook uniek in de wereld volgens mij? Trademarken die hap.
Moet je wel om de zoveel tijd die fotosets vervangen, anders komt iedereen er maar eenmalig naar toe.
OMG echt slim. Ben geen Anna fan maar ik geef haar credits hiervoor.
Hahaha volgens mij zijn Bonnie en Nick weer aangeschoten in de nieuwe vlog. “Als je naar de Albert Heijn gaat, wat haal je dan?” “Nou allerlei producten” (ok klinkt zo niet grappig, maar moest echt luidop lachen bij dat stukje en het gesprek erna)
Het bestaat zeker al wel, Museum of Ice Cream bijv. in USA
Dus lekker gejat weer, daar is Anna goed in
Maar betwijfel of het ook zo groots en succesvol gaat worden als dit, ik vind het iig vreselijk
Hoe is dat een museum???
Oh god, dat promo filmpje had ik nog niet eens gezien. En dan ook schaamteloos zeggen “a complete new concept, something that is never done before”.
‘Kunstenaar’?
Hahah shit hun naam is al getrademarkt. WAT NU? Annic weet vast wat ze moeten doen
Oh ja, Sjang vind ik ook leuk!
Oh shit, dan maar tien & wil. Gaat Wil forever janken in een hoekje
Hahaha blijkbaar hebben ze zelfs een thema feed nu… zag bij Willemijn de hashtag #yellowfeed en keek even en ja hoor, Martine gebruikt #bluefeed. Ik vind het echt jammer dat ze nu zo hun eigenheid kwijt raken. Ik snap ook niet waarom je Instagram feed zo’n thema moet hebben
nou Annic laat nu al steken vallen, ze had best even onderzoek kunnen doen of deze geweldige naam niet al bestond!