Het andere YouTubers/bloggerstopic

Deels daarom heb ik mijn insta verwijderd. Anderzijds geniet ik hier nog steeds mee van de juicy stuff haha

Ik vind heel die pose (Haha lolll) zo gemaakt

1 like

Perfecte instagram foto’s maken.

1 like

Heel simpel, je nodig ze allemaal uit voor de opening en doet de deur direct dicht. En je zogt er af en toe voor dat een drone wat voedsel en drinken komt bezorgen. Dat is voor hun dan ook weer social media waardig en zo kunnen wij dan ongestoord overal rondlopen zonder dat men geposeerde tig selfiessss moeten maken met ballonnen en pizzadozen. :stuck_out_tongue: En dan komen ze in actie met de tag #hungerstrikeapose

2 likes

Noor zegt in haar laatste vlog dat ze het leuk vindt dat ze Olivia nu eens mee kan nemen voor dingen voor werk. Maar ze gaan naar een presentatie van een pop. Dat slaat toch nergens op, daar was ze toch zonder Olivia echt niet heen gegaan, dat is geen werk.

3 likes

Al die pizza’s (eten) die Noor besteld voor instagramfoto’s en dan weggooit onaangeroerd weggooit zou ik niet kunnen hoor…

3 likes

Oh god… Why???

1 like

‘This woman inspires me and makes me feel comfortable with my curves!!!’

Jessie is wel wat aangekomen de laatste tijd en ik vind haar wel curvy nu, of bedoel je dat niet?

Jaa het verschilt natuurlijk hoe je curves interpreteert, ik zie curvy meer als rondingen op de juiste plaatsen en die heeft ze zeker

3 likes

Ze is sowieso aan t vissen naar een like van trisha, maar seriously een tattoo van haar???

2 likes

Sorry, maar dit is voor mij echt een geval: niet mijn smaak, maar veel plezier ermee.

3 likes

Ik vind het eigenlijk meer op Dolly Parton lijken :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Die zit op dr arm

Was ook wel te verwachten :sweat_smile:

Maar wat wil ze dan met zo’n like? Verkopen ofzo :wink:

1 like

Jongens toch… als zij dat nou leuk vindt. Haar been haar lefe

10 likes

Maar maar maar… Whyyyyyyy

Dit vind ik ook niet een typische trisha paytas foto. Zou eerder voor zoiets gaan
mqdefault

8 likes

Annemerel is echt enorm afgevallen of lijkt het maar zo? Schrok er zelfs een beetje van. Volg der niet op instagram maar zag der instastory.

1 like