Iedereen naar binnen, deur op slot. Lekker opgeruimd
Wow laat ze dan de kleding van haar zoon en de kleding die ze zelf draagt ook afhangen van haar feed?
hahaha ja dit viel mij ook op, miljoen stukken gele kleding shoppen alleen voor de foto’s :’)
Blijkbaar. En Martine doet overal een rare blauwe waas overheen
Huh maar is de bedoeling van dit museum dan echt dat je er naartoe gaat en foto’s gaat maken? En daar betaal je dan 38 dollar voor? Belachelijk haha
38 dollar??? man man man
Jezus die nieuwe foto van Debbie.
Hmmmm gelijk al minder knap dan haha.
Dat doe je dan toch ook niet? Iets van een ander in je promo laten zien.
Ik vraag me echt af of ze nog wel een relatie met Danny heeft, die komt ja helemaal nergens meer voor.
Ik zie haar alleen altijd met al die insta mensen slijmerig te doen.
Damn, ze heeft wel een mooi figuur. Zou graag met haar willen ruilen (zonder die opblaastieten dan )
Leuke tepelbedekker. Oh of moest dit een bikini voorstellen?
Wat een afgrijselijke foto heeft Serena laten afdrukken voor oma. Ik snap dat hele jonge kinderen moeilijk op de foto te zetten zijn maar hier hadden ze toch wel wat meer van kunnen maken?
Haha ja echt he. Die baby ligt er ook zo hulpeloos en weggezakt bij alsof ie er ff is gedumpt zodat je je handen vrij hebt en hem dan wel weer oppakt.
Jaa ook als ze dan nieuwe lingerie kopen ‘nee hoor deze maat is prima’ ‘nou mevrouw ik zou toch een paar maatjes groter pakken’ ‘nee dit vind ik mooi’
Ok.
Ja en qua kleding vind ik het ook raar. Marshall heeft een rompertje aan en die andere kinderen spijkerbroeken??
Als ze die kinderen op de grond hadden gelegd en erboven waren gaan hangen om de foto te nemen, was het waarschijnlijk al een stuk leuker geworden. Dan heb je iig een grotere kans dat iedereen dezelfde kant op kijkt.
Ja precies of baby in wipstoeltje en dan de andere 2 ernaast. Dat ze naar hem kijken of hem speelgoed geven ofzo. Zoveel mogelijkheden. Lijkt nu net of het snel snel moest want de spon deadline zat eraan te komen dus dan maar zo. Tuurlijk ga je als oma niet zeggen dat het geen leuke foto is maar wel een beetje knullig om dit midden in de kamer aan je muur te hebben hangen
En het ding is ook nog eens gigantisch!
Leuk hoor voor Angel dat ze PMU gaat zetten maar ik zou me toch wat professioneler opstellen wat betreft taalgebruik… maarja aangezien ze zelfs qua naam lekker meelift op Serena’s succes krijgt ze toch wel klanten
Dat badpak kan je toch wassen? Ik begrijp je wel wat kritisch zijn betreft, maar ik vind dat juist zo goed. Zij zal niet snel een miskoop doen en heeft ook niet veel kleding die ze nooit draagt.
Ik vind het wel inspirerend dat ze zo kritisch is. Zelf heb ik iets te veel kledingstukken in de kast die ik nooit draag omdat ik ze bij twijfel toch maar wel gekocht heb.
Huh ze heeft toch juist superveel kleding en doet één keer in de paar maanden hopen kleding die ze nooit draag weg?
Hopen is misschien een beetje overdreven haha. Maar ik heb al best vaak kast-opruim-video’s gezien waarin ze dingen wegdoet die ze niet ontzettend lang daarvoor heeft gekocht, en niet draagt.