Oh als ik haar kleding kast zie vind ik niet dat ze erg veel kleding heeft in vergelijking met andere youtubers. Ze heeft bijvoorbeeld, volgens mij, niet 5 zwarte (soort dezelfde) truien etc.
Als dat badpak er gewoon fatsoenlijk uit ziet ( wat zo is, want anders zou ik het niet kopen uiteraard), dan zou ik het 2x wassen en gewoon aantrekken ja.
Waar is die rare foto van Serena? Instalab? Op insta kan ik niks vinden
Bewerkt
Moeten we deze foto van kindjes hier wel plaatsen?
Tjsa ik weet niet, het is ook een kwestie van perspectief natuurlijk. Ik volg niet zoveel youtubers verder waarvan ik vind/weet dat ze meer kleding hebben. En Bonnie doet ook vaak weer kleding weg, dus dan kan het dat ze niet zoveel in haar kast heeft.
Ik weet nog dat ze in haar oude huis een hele grote inloopkledingkast had, en dat toen ze ging verhuizen bleek dat de kelder (of rommelkamer?) ook nog helemaal vol lag met kleding, waaronder spullen met de kaartjes er nog aan?
En dat ze een bepaald soort spijkerrokje wilde kopen, en dat ze er toen achter kwam dat ze het gewoon al had tussen al die andere spullen.
En een tijdje terug bijvoorbeeld ook, dat ze in Turkije een neppe gele rugzak kocht waarvan ze al een andere kleur had in de āechteā versie, en er toen thuis achter kwam dat het een kinderrugzak was die ze niet kon gebruiken (al was dat volgens mij toch niet echt zo uiteindelijk?)
Nou ja, beetje random voorbeelden zo uit mijn hoofd, maar ik vind gewoon dat Bonnie echt heel veel koopt (ook veel troep naast kleding trouwens) en ook veel kleding heeft.
Ik vind Bonnie leuk trouwens
@lula je hebt gelijk over de foto. Dat ie op beautylab staat, betekent niet dat ie ergens anders gepost moet worden.
Bewerk je even je post? Heb ik ook al gedaan.
Ik vind het mega irritant dat Jamie zo negatief is over haar lichaam steeds in de vlog. Dat ze een lange jas aan moet over haar korte broek wat anders zie je haar cellulite en dat is not sexy, dat ze 18 weken zwanger lijkt blablabla. Houdt dat gewoon voor jeā¦
Oh joh hahah zo lang volg ik haar nog niet, dus dan is mijn kennis waarschijnlijk gewoon beperkt ;). Wel ben ik het met je eens dat ze veel spullen in het algemeen heeft inderdaad! Voor alle seizoenen allemaal prullen en ik weet niet hoeveel geurkaarsen etc.
Ieder zān afkeur enzo maar ik denk ook dat na wassen alles in principe er wel uit is. Tenzij je een freebleederbadpak koopt ofzo. Maar dat zie je dan wel sorry goor. Denk dat bij een vintage badpak meer de vraag is of ie nog goed stretcht.
Oh ja, en ik altijd maar op EGF roepen: quote die post dan ook niet
Hahaha ja dat zie je wel inderdaad. En die schaamluizen zijn wel verzopen dan . Nee, maar dat merk je meteen wel of dat elastiek nog een beetje goed is.
Ik zou willen dat ik zo ben dat alles altijd spic en span is, is mān droom hoor, maar ik ben echt te lui om op te ruimen.
Ja dit, en ik vind Bonnie ook leuk (is de enige YouTuber die ik vast volg). Die impulsaankoop van die lilleke winterjas niet vergeten btw. Maar dit zie je wel terug in meer dingen in haar leven, ze zegt van zichzelf toch ook dat ze altijd fases heeft? Ben benieuwd wanneer die stipjesfase voorbij is en ze al die stippenkleren moet wegdoen
Maar wel non stop in bh dansen en vloggen en strijkenā¦fishing for compliments ofzo?
Best een heftig bikinibroekje, ook als je die 2e foto ziet. Daar zou ik echt niet mee wegkomen
Echt geen gezicht. Ik denk trouwens dat bijna niemand hiermee wegkomt, en dan ook alleen in specifieke posities.
E hahaha laat me niet lachen. Als omvang gok ik haar max een 75 en dan heeft ze echt wel cup G. Ik merkte het in de lingeriewinkel waar ik werkte echt vaak, dat dokters tegen mensen met een borstvergroting zeggen van āje hebt nu cup D!ā en dan komen ze enthousiast naar de winkel en dan blijken ze een onmogelijke maat te hebben zoals 65H ofzo. Die chirurgen hebben echt geeen idee hoe BH-maten werken.
Wat ik mij altijd afvraag bij Anna. Ze staat met iedereen in haar instastories, maar haar vriend zie je nooit? Zou hij daar bewust voor gekozen hebben?