Het andere YouTubers/bloggerstopic

Zij volgt toch een tijdje de trainings- en voedingsschema’s van een topatleet? Heb de foto nog niet gezien, maar lijkt me vrij normaal dat je daar van afvalt en gespierder wordt.

1 like

Trisha is ook echt niet iemand waarnaar je kan opkijken in mijn ogen. Hoe vaak zij drama video’s upload met dat ze zich dik voelt en zo. Hoe moet zij een voorbeeld zijn van iemand met curves? ik begrijp het gewoon echt niet.

Haha ik dacht juist bij haar laatste vlog na dat verhaal over Disney van: oke nu ben ik er klaar mee ik ga haar vlogs niet meer kijken omdat echt 90% spon is en ik haar daardoor totaal niet meer oprecht vind. Wel grappig om te lezen dat iedereen dat toch weer anders interpreteert!

1 like

Wat een lief ezeltje, nu wil ik ook wandelen met een ezeltje :flushed:

5 likes

Awwwwwww dan neem ik een hangbuikzwijntje mee. Maar ik ga zijn video’s nu even allemaal kijken. :stuck_out_tongue:

1 like

Maar ze heeft wel toegegeven dat haar carrière voor Danny gaat. Dat lijkt me best confronterend.

1 like

Als mijn vriend dat zou zeggen dan zou het voor mij echt einde relatie zijn hoor.

11 likes

Ja voor mij ook, maar denk dat dit bij bijvoorbeeld veel voetballers ook zeker het geval is.

1 like

Las net op RTL Nieuws dat Enzo Knol is aangehouden door de politie, omdat hij te hard reed en te dicht op zijn voorganger zat. Natuurlijk alles weer op film, maar dit is toch geen voorbeeld. Ook al heb je een snelle auto, je houden aan de regels lijkt me nou ook weer niet zo moeilijk.

2 likes

Snapt ze wel dat dit permanent is?

1 like

Ik vind dat ze wel heel mooi op deze foto staat. En wat is dat haar ineens lang!

15 likes

Volgens mij vindt hij het alleen maar stoer dat hij staande wordt gehouden. Heeft ie weer leuk vlogmateriaal… :sweat:

Ezels zijn zulke leuke dieren :heart:

2 likes

Ja, geniet altijd heel erg van hun vlogs!

Maar ja in welke situaties komt dat dan voor? Als mijn vriend zou zeggen: ‘Je moet nu kiezen, of je gaat werken of ik maak het uit.’ dan zou ik ook zeker mijn carrière boven mijn vriend verkiezen.
Maar goed, wie doet dat nou?
Als mensen zoiets zeggen snap ik gewoon niet echt hoe ze dat bedoelen, behalve een hypothetische ‘Je moet nu kiezen, je vriend of je carrière.’ stelling. Maar daar heb je i.m.o. niets aan.

7 likes

Het scheelt denk ik ook gewoon dat ik totaal niet carrièregericht ben en het me dus ook niet echt voor kan stellen. Ik werk om te kunnen leven en leuke dingen te kunnen doen en ga me echt niet uit de naad werken om hogerop te komen, zeker niet als mijn privéleven/sociale leven daar door (negatief) zou veranderen. Hoe ik naar Anna kijk is ook wel inderdaad een beetje negatief, gewoon omdat ik denk ja dan kijk je straks terug op je leven en heb je alleen maar gewerkt… maar dat moet iedereen lekker zelf weten, ik kan het gewoon niet echt begrijpen.

10 likes

Waarom zijn #[insertbepaaldekleur]feed überhaupt een ding, ik vind het echt zó cringeworthy :anguished:

8 likes

Ik denk dat haar sociale leven en carrière erg vermengd is waardoor ze niet meer een duidelijke lijn heeft in haar leven met dit is werk, dit is geen werk. Omdat haar privéleven toch veel meespeelt in haar carrière.

Ik bekijk het denk ik precies andersom. Ik vind mijn werk leuk om te doen en als mijn vrienden of mijn vriend niet begrijpen dat ik daar dingen voor moet laten dan passen ze denk ik niet bij mij. Maar goed, het hangt maar net af van de situatie. Daarom snap ik de harde stelling “Je werk boven je partner verkiezen.” nooit. Alles wat je doet of waar je voor kiest heeft toch meer nuance. Als mijn vriend morgen een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis beland ga ik heus naar het ziekenhuis i.p.v. aan het werk… of als een vriendin me nodig heeft of iets dergelijks, maar ik geloof dat Anna dat ook wel zou doen.

2 likes

Werkelijk alles aan die twee is cringeworthy, “oh ja blauwe blommekes, snel effe vasthoude en een selfie maken” en dan nog een beetje verdwaasd in de verte kijken ipv naar de bloemen of in de camera.

What is you doin

17 likes