Nou ik denk eerder dat zij daar bewust voor heeft gekozen. Want op zijn instagram en in zijn stories komt zij wel voor. Ze heeft er volgens mij ooit wel iets over gezegd.
Sex sells. Een âsaaieâ vaste relatie niet.
Dat bovenstukje lijkt me ook niet lekker zitten
Lijkt me meer een outfit van dochter Kees
bijna elke
Ja want sexy zijn is natuurlijk het allerbelangrijkste
Ja dat klopt vast wel, maar ik vind het toch soort van een beetje sullig overkomen. Haar eigen vrienden komen wel vol lof in de vlog/Instagram en hij niet echt. Terwijl hij haar dan wel weer haar heel erg op zân Social media voorbij laat komen
Afgelopen maandag had ik een training voor mijn werk en Danny zou een vlogworkshop komen geven maar hij was er niet Toen kregen we een saaie presentatie van een oude man.
Geen idee waarom hij er niet was overigens hoor. Waarschijnlijk had hij gewoon een goede reden, vond het persoonlijk alleen nogal jammer haha. En ze gingen er verder totaal niet op in.
Nee inderdaad, al fascineert het me dus wel hoe die relatie in elkaar zit:p waarschijnlijk omdat het me als buitenstaander niet zo geweldig lijkt (wat je te zien krijgt dan). Ik heb ook het idee dat Danny vroeger meer in beeld was dan nu, misschien omdat ze steeds bekender wordt?
Ja goeie vraag, voor mij zijn het ook een beetje zijn eigen vlogs die aan dat beeld bijdragen. Die vind ik een beetje nĂ©t niet en een soort vage humor en snap ik dus niet helemaal wat hij daar mee wilt. Of het echt een serieuze poging is vlogger te worden of soort hobby project. Terwijl hij daarvoor denk ik best goed boerde met die feesten organiseren, nou goed lang verhaal. Maar denk dat hij hierdoor meer zân âeigenâ persoon leek dan nu met dus doe vlogs die meer teren op haar bekendheid.
Jill is ook begonnen als de vriendin van Milan, maar zij doet het ook leuk vind ik
Vraag je je dat serieus af? Tuurlijk is het voor de views.
Weet iemand hoe het gaat met Dina van dinastie.nl?
Vond dat zij altijd zoân leuke blog had!
Ik vind het echt een mooie woning.
Sluit erg aan bij mijn stijl, alleen hier en daar nogal druk. Mooi om naar te kijken, maar dat wil ik niet afstoffen en verzetten bij het stofzuigen.
Nou dat is exact mijn vraag. Ik denk dat het haar keuze is. Wel sneu als het niet wederzijds is. Zijn maar aannames maar toch lijkt het me voor hem niet leuk dat zij elke dag met een of andere instapersoon staat te slijmen op instagram.
Nee zegt me niks. Buitenlandse youtuber?
Ik vind het zo irritant als mensen alleen maar fotoâs van zichzelf op instagram zetten (zoals Anna bv). Toen dacht ik ineens, ik kan ze ook niet meer volgen. Hoop minder irritaties ineens.
Ik heb Shane Dawson zijn reeks er over gekeken (part 3 komt nog), daar word er helemaal uitgezocht wat er nu precies gebeurt is en wie zijn fout het is.
korte samenvatting?
oke laat maar ik heb ook google. love drama
Ze hebben echt zoveel geluk gehad dat er niets ernstig gebeurd is daar. Anders zou het pas drama x100 zijn.
En I Shane Dawson haha.