Het andere YouTubers/bloggerstopic

Heh?
Dit is net zoiets als zeggen: poeh al die pizza’s die noor eet en nog zo dun blijven, ik zou het niet kunnen

Ja en ik ben me wel zwaar aan het ergeren aan Tana in de serie van shane. Ik snap dat ze zich rot voelt maar het is zulk overdreven gejank voor de camera continu.

Ik hoop dat ze nog wat kunnen doen voor die kids die hier nu de dupe van zijn geweest. Als je hoort dat sommige echt 1000 dollar hebben uitgegeven om daar te kunnen zijn is dat wel heel schrijnend dat ze enkel in de brandende zon hebben mogen wachten zonder water

5 likes

Ja shane is echt awesome. Ben momenteel al zijn podcasts opnieuw aan het luisteren. Ideaal om te luisteren tijdens huishoudelijke taken haha

Idd, Tana is er een beetje over en te dramatisch. Volgens mij is ze gewoon effectief niet snuggerder (is dat een woord?) dan ze toont.
Gaat hun nog veel geld kosten als iemand een rechtszaak spant ofzo…

1 like

Ja dat denk ik ook, niet vergeten dat ze ook nog erg jong is, en die Michael overigens ook. Denk dat het echt een gevalletje ’ bit of more than the could chew’ is.

Haha ja heel kort: er waren 5000 kaarten verkocht terwijl er maar capaciteit was voor 1000 man. Hierdoor was er paniek en hebben 4000 mensen uren buiten in de brandende zon zonder water gezeten. Uiteindelijk is het op last van de brandweer afgeblazen.

4 likes

Het hotel waar ze het georganiseerd hadden had maar een capaciteit van 1000 man terwijl er 5000 tickets verkocht zouden zijn en volgens hun wel zeker 20.000 man (niet waar) er aanwezig was. Hierdoor moesten ze echt uren lang buiten staan wachten en hebben ze het evenement gecancelled.
Er zouden ook zogezegd ‘free tickets’ zijn maar ze hebben echt niemand gezien die geen vip is en alles was gewoon slecht geregeld.

Edit: zoals hierboven gezegd dus :joy:

3 likes

Deels daarom heb ik mijn insta verwijderd. Anderzijds geniet ik hier nog steeds mee van de juicy stuff haha

Ik vind heel die pose (Haha lolll) zo gemaakt

1 like

Perfecte instagram foto’s maken.

1 like

Gratis, but ondankbaar, but gratis.

Gok ik, voor de titel.

36 likes

Heel simpel, je nodig ze allemaal uit voor de opening en doet de deur direct dicht. En je zogt er af en toe voor dat een drone wat voedsel en drinken komt bezorgen. Dat is voor hun dan ook weer social media waardig en zo kunnen wij dan ongestoord overal rondlopen zonder dat men geposeerde tig selfiessss moeten maken met ballonnen en pizzadozen. :stuck_out_tongue: En dan komen ze in actie met de tag #hungerstrikeapose

2 likes

Noor zegt in haar laatste vlog dat ze het leuk vindt dat ze Olivia nu eens mee kan nemen voor dingen voor werk. Maar ze gaan naar een presentatie van een pop. Dat slaat toch nergens op, daar was ze toch zonder Olivia echt niet heen gegaan, dat is geen werk.

3 likes

Al die pizza’s (eten) die Noor besteld voor instagramfoto’s en dan weggooit onaangeroerd weggooit zou ik niet kunnen hoor…

3 likes

je doet je naam eer aan :joy:

1 like

Oh god… Why???

1 like

‘This woman inspires me and makes me feel comfortable with my curves!!!’

Jessie is wel wat aangekomen de laatste tijd en ik vind haar wel curvy nu, of bedoel je dat niet?

Jaa het verschilt natuurlijk hoe je curves interpreteert, ik zie curvy meer als rondingen op de juiste plaatsen en die heeft ze zeker

3 likes

Ze is sowieso aan t vissen naar een like van trisha, maar seriously een tattoo van haar???

2 likes