Yehwang is toch een groothandel? Daar kun je als particulier toch niet bestellen? En moet je vaak een minimaal bedrag van 100 euro ofzo bestellen. (en de prijzen zijn excl btw).
Klopt, maar als je zoekt op yehwang sieraden kom je verschillende sites tegen die het voor een kleine prijs verkopen.
Ok. Ja begrijpelijk dat ze er winst op maakt, dat doen alle winkels/webshops e.d., maar iets voor 25 euro verkopen wat 3 of 4 euro inkoopprijs is, is wel erg veel winst voor haar ja (had ik van haar eerlijk gezegd ook niet anders verwacht
).
Hmm in mijn beleving zit ze hier ook gewoon nog, maar zeker weten doe ik het niet.
Als je achter je mening staat dan maakt het toch niet uit of iemand meeleest.
Ja dit viel mij gisteren ook op, ergerde me er ook aan!
Heb je ook contact gezocht? Zou ik wel doen even kijken wat ze zegt. Niet dat het verboden is maar valse belofte dat het niet gaat verkleuren dus.
Ja dat dacht ik laatst ook al te zien
Nvm.
Maar ff wat anders: die zoon van Serena is dus vanaf nu voor altijd voor iedereen te googlen nu we zijn volledige naam en geboortedatum weten. Ik vind dat echt niet ok. Ik laat dit nog even hier achter: https://www.kinderrechten.nl/kinderrechten-vw/artikel-16-privacy-2/
Niet mijn bedoeling geweest iemand niet welkom te laten voelen - daarnaast ging ik er dus ook vanuit dat ze naar WTF ging en dit niet perse zou lezen.
Ik ga mân berichten even verwijderen want wil niemand tegen de borst stuiten.
Wat naar! Lijkt een kunstgebit, dat tandvlees heeft ook een onnatuurlijke kleur. Wat ik trouwens ook wel grappig vind is dat hij het als DJ kennelijk best goed doet, maar ik had voor die vlogs echt nog nooit van hem of zân nummers gehoord (zal ook wel aan mij liggen)
Ja misschien dat de rest dat ook uit hun posts kan verwijderen dan, want anders heeft het geen nut 
@LizzyBennet @Alpacamybags @Daantje
Ik heb mijn posts verwijderd. Zouden jullie het ook uit jullie posts kunnen halen?
Een DJ is ook heel wat anders dan een producer. Geen idee of hij zelf muziek maakt, of muziek uitbrengt onder zijn naam.
oh oke, ja ik dacht dat ze hem dj noemde, maar misschien is hij inderdaad wel producer:P ben er totaal niet in thuis
Dat vind ik ook echt erg ja! Hoewel het geslacht niet gefilmd wordt, zijn het nog steeds twee naakte kinderen in bad⊠Nu heb ik daar zelf verder geen rare associaties bij, maar er zullen vast mensen zijn die daar andere gedachten bij hebben. Vind t ook echt niet kunnen dat ze dat doet hoor!
Noor is in Parijs en ze kunnen de auto niet vinden. Enige waar zij zich weer druk over maakt is dat haar vieze sliertige waterstofperoxide haar niet zit. Zit ze daaraan te pulken en vraagt vervolgens aan Susan/Suus o.i.d. (is dat haar PA?) âgaat hetâ. Jezus christus. Als ik die Suus was was ik echt uit mijn slof geschoten, je kan toch even mee helpen zoeken waar die auto staat. Altijd alleen maar aan haar pony pulken als ze in gesprek is of iemand tegen haar praat.
Voor de grap de vlog gekeken van Noor (de laatste) en het is heel warm in Parijs, klagen en nog eens klagen. Wat heeft ze aan de volgende dag, een soort van korte trui? + lange spijkerbroek? Het zag er in ieder geval errug benauwd uit.
Ik volg haar niet, dus geen idee wat voor vlees het is hoor, maar waar moet ze het anders bewaren dan? Ik bewaar het hondenvlees ook altijd in de koelkast, in een afgesloten bakje, als ik dat met dit weer op het aanrecht laat staan is het in no time bedorven?
Wat verbaast je aan hun eetgedrag? Over het algemeen eten zij best wel normaal en gezond geloof ik?