Sorry, maar dit is voor mij echt een geval: niet mijn smaak, maar veel plezier ermee.
Ik vind het eigenlijk meer op Dolly Parton lijken
Die zit op dr arm
Was ook wel te verwachten
Maar wat wil ze dan met zo’n like? Verkopen ofzo
Jongens toch… als zij dat nou leuk vindt. Haar been haar lefe
Maar maar maar… Whyyyyyyy
Dit vind ik ook niet een typische trisha paytas foto. Zou eerder voor zoiets gaan
Annemerel is echt enorm afgevallen of lijkt het maar zo? Schrok er zelfs een beetje van. Volg der niet op instagram maar zag der instastory.
Zij volgt toch een tijdje de trainings- en voedingsschema’s van een topatleet? Heb de foto nog niet gezien, maar lijkt me vrij normaal dat je daar van afvalt en gespierder wordt.
Trisha is ook echt niet iemand waarnaar je kan opkijken in mijn ogen. Hoe vaak zij drama video’s upload met dat ze zich dik voelt en zo. Hoe moet zij een voorbeeld zijn van iemand met curves? ik begrijp het gewoon echt niet.
Haha ik dacht juist bij haar laatste vlog na dat verhaal over Disney van: oke nu ben ik er klaar mee ik ga haar vlogs niet meer kijken omdat echt 90% spon is en ik haar daardoor totaal niet meer oprecht vind. Wel grappig om te lezen dat iedereen dat toch weer anders interpreteert!
Wat een lief ezeltje, nu wil ik ook wandelen met een ezeltje
Awwwwwww dan neem ik een hangbuikzwijntje mee. Maar ik ga zijn video’s nu even allemaal kijken.
Maar ze heeft wel toegegeven dat haar carrière voor Danny gaat. Dat lijkt me best confronterend.
Als mijn vriend dat zou zeggen dan zou het voor mij echt einde relatie zijn hoor.
Ja voor mij ook, maar denk dat dit bij bijvoorbeeld veel voetballers ook zeker het geval is.
Las net op RTL Nieuws dat Enzo Knol is aangehouden door de politie, omdat hij te hard reed en te dicht op zijn voorganger zat. Natuurlijk alles weer op film, maar dit is toch geen voorbeeld. Ook al heb je een snelle auto, je houden aan de regels lijkt me nou ook weer niet zo moeilijk.
Snapt ze wel dat dit permanent is?
Ik vind dat ze wel heel mooi op deze foto staat. En wat is dat haar ineens lang!