Het andere YouTubers/bloggerstopic

Volgens mij vindt hij het alleen maar stoer dat hij staande wordt gehouden. Heeft ie weer leuk vlogmateriaal… :sweat:

Ezels zijn zulke leuke dieren :heart:

2 likes

keek voor het eerst sinds lange tijd weer een vlog van 2WMN, excuus ik bedoel WIL en TIEN en je merkt echt aan alles dat nu beter na wordt gedacht over wat ze in beeld brengen. Ze filmen nu echt wel heel expliciet hun ‘family life’ want ze zullen wel te horen hebben gekregen dat dat scoort.

toegegeven, ik vond het ook wel leuk om naar te kijken #influenced

4 likes

Ja, geniet altijd heel erg van hun vlogs!

Maar ja in welke situaties komt dat dan voor? Als mijn vriend zou zeggen: ‘Je moet nu kiezen, of je gaat werken of ik maak het uit.’ dan zou ik ook zeker mijn carrière boven mijn vriend verkiezen.
Maar goed, wie doet dat nou?
Als mensen zoiets zeggen snap ik gewoon niet echt hoe ze dat bedoelen, behalve een hypothetische ‘Je moet nu kiezen, je vriend of je carrière.’ stelling. Maar daar heb je i.m.o. niets aan.

7 likes

Het scheelt denk ik ook gewoon dat ik totaal niet carrièregericht ben en het me dus ook niet echt voor kan stellen. Ik werk om te kunnen leven en leuke dingen te kunnen doen en ga me echt niet uit de naad werken om hogerop te komen, zeker niet als mijn privéleven/sociale leven daar door (negatief) zou veranderen. Hoe ik naar Anna kijk is ook wel inderdaad een beetje negatief, gewoon omdat ik denk ja dan kijk je straks terug op je leven en heb je alleen maar gewerkt… maar dat moet iedereen lekker zelf weten, ik kan het gewoon niet echt begrijpen.

10 likes

Waarom zijn #[insertbepaaldekleur]feed überhaupt een ding, ik vind het echt zó cringeworthy :anguished:

8 likes

Ik denk dat haar sociale leven en carrière erg vermengd is waardoor ze niet meer een duidelijke lijn heeft in haar leven met dit is werk, dit is geen werk. Omdat haar privéleven toch veel meespeelt in haar carrière.

Ik bekijk het denk ik precies andersom. Ik vind mijn werk leuk om te doen en als mijn vrienden of mijn vriend niet begrijpen dat ik daar dingen voor moet laten dan passen ze denk ik niet bij mij. Maar goed, het hangt maar net af van de situatie. Daarom snap ik de harde stelling “Je werk boven je partner verkiezen.” nooit. Alles wat je doet of waar je voor kiest heeft toch meer nuance. Als mijn vriend morgen een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis beland ga ik heus naar het ziekenhuis i.p.v. aan het werk… of als een vriendin me nodig heeft of iets dergelijks, maar ik geloof dat Anna dat ook wel zou doen.

2 likes

Werkelijk alles aan die twee is cringeworthy, “oh ja blauwe blommekes, snel effe vasthoude en een selfie maken” en dan nog een beetje verdwaasd in de verte kijken ipv naar de bloemen of in de camera.

What is you doin

17 likes

Haha wow ik dacht ff, “maar helaas dat was gisteren”. Dus dat mo gisteren was bevallen. :ghost:

1 like

Wat moet dit trouwens vervelend voor haar zijn, hoogzwanger met deze hitte.

3 likes

Ik vind ze echt leuk samen

Spuitelf misschien maar iee dat stukje van Monica in weekvlog 28, rond 22:15 :no_mouth: . Even meegenieten van het eten van een augurk. Wel grappig dat ze het zelf ook zegt haha. Vind haar wel prachtig zwanger trouwens!

1 like

Ik ben nu vast enorm flauw, maar ik vind het maar een vreemd verhaal. Hij kent haar al 6 jaar en probeerde haar toen te versieren, daarna kreeg hij een relatie met een ander en nu noemt hij haar mooier of leuker dan wie dan ook.
Ik vind echt wel dat je verder mag gaan na een relatie, hoe snel je wil, maar ik vind ook dat je uit beleefdheid wel kunt oppassen met de dingen die je zegt in het openbaar.
Ik merk dat ik het niet zo goed kan uitleggen, maar ik vind het persoonlijk niet zo geslaagd en niet zo gepast.

71 likes

Vraag me af hoe kut dit is voor Jill. Misschien zit ze er helemaal niet mee, maar ik zou het niet zo leuk vinden om te horen. Zij hadden toch al een relatie toen hij brigitte ontmoette en haar skype vroeg? En ook dat hij met haar opeens wel durft te vliegen lijkt me best kut, maar daar kan hij natuurlijk niks aan doen

Ooh dacht dat hij al wat met Jill had toen, maar blijkbaar niet dus. Maar als nog een beetje lullig deze video ja

Ik weet het niet zeker, ik ging daar vanuit. Als het zo is gegaan zoals jij zegt vind ik het namelijk ronduit onbeschoft. Tenzij ze een open relatie hadden o.i.d.

1 like

Zo zullen wel heeel veel opmerkingen op komen, dat ie zo benoemd dat het 5 / 6 jaar geleden is.

Oke ik ging dus ff de breakup video zoeken, maar die is opeens verdwenen??
Dus toen keek ik die andere video over hoe ze elkaar ontmoet hebben. Dat was dus eind 2012, toen vroeg milan ook aan Jill of ze skype had haha. Ze daten vanaf december 2012 en pas ongeveer een jaar later werd het echt een relatie. Die brigitte zegt dat zij elkaar in 2013 hebben ontmoet, dus toen had hij of net wel of nog net geen relatie met jill. Maar sowieso als je al zo lang aan het daten bent is het wel erg lullig dit.
Sorry voor de stalkmodus, maar ik vind het heel irritant om iets niet te weten

35 likes