Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik blijf die titel van Jamie Li’s boek toch zo stom vinden.
En hoe vaker ik ‘m zie, hoe stommer ik ‘m vind.
Tired, but sexy but tired… Wie heeft daar groen licht voor gegeven??

15 likes

Ik vind Milan er altijd uitzien als een junkie :sweat_smile: #sorrynotsorry. Jill kan veel beter krijgen!

12 likes

Vind dit altijd zulke gekke opmerkingen.

18 likes

Ik heb net een stukje van haar nieuwste vlog gekeken en vond haar er ook erg mooi uitzien! En ik vond haar haar ook mooi zitten op de stukjes die ik zag.

1 like

Verklaart Jills gedrag wel een beetje vind ik: met het haar, nagels, fleeky make up en zoveel afvallen. Dat is gewoon een partijtje revenge body als je het mij vraagt.

@NewBlood ik vind hem er niet junkie like uitzien, maar ik snap ergens wel wat je bedoelt. Als ik hem zie denk ik ook wel van een bord vol groente en wat buitenlucht zou die jongen geen kwaad doen volgens mij :woman_shrugging:

26 likes

Over Jill gesproken. Die doet ook niet meer aan YouTube he? Plaatste echt bijna niks. Snap niet hoe ze daar kan bljjven wonen als ze eerst zei dat ze dat appartement uit moest. Toen filmde ze nog iedere dag. Nu echt sporadisch een vlog, van sporten

3 likes

Qua uiterlijk zeker, maar volgens mij is Milan wel een lieve jongen.
Die Jim zit de laatste tijd wel vaak in haar instastories. Wil niet speculeren hoor, maar datttt zou nog eens een mooi stelletje zijn! :raised_hands:t3:

7 likes

@Maestoso @broodjepindakaas
Ik vond haar eerst ook echt leuk. En helemaal fijn voor der dat ze zo goed bezig is met sporten en dat ze zich nu goed voelt. Maar ik vind het zo jammer dat dat bijna altijd samen gaat met van die geforceerde foto’s. Prima dat je je goed voelt in je lichaam maar waarom die foto’s in van die rare houdingen om je bil te showen. Is trouwens niet alleen bij Jill een ergenis.

1 like

Is Jill ook meegegaan naar een nieuw forum? Ze zat op EGF toch.

Volgensmij is ze naar WTF gegaan.

1 like

Ik was opzoek naar een mooie coin ketting die niet verkleurd, en omdat Noor in haar vlogs zegt dat die ketting van haar zelfs met douchen/zwemmen etc. niet verkleurd is, heb ik hem besteld.
Is het een ketting van yehwang, en na wat speurwerk blijkt die ketting 3 a 4 euro te kosten :roll_eyes: En zij verkoopt hem voor 25. Tuurlijk wist ik wel dat ze winst zou maken, maar had op z’n minst het labeltje van yehwang weggehaald want voel me wel flink genaaid nu :eek:

4 likes

Yehwang is toch een groothandel? Daar kun je als particulier toch niet bestellen? En moet je vaak een minimaal bedrag van 100 euro ofzo bestellen. (en de prijzen zijn excl btw).

Klopt, maar als je zoekt op yehwang sieraden kom je verschillende sites tegen die het voor een kleine prijs verkopen.

Ok. Ja begrijpelijk dat ze er winst op maakt, dat doen alle winkels/webshops e.d., maar iets voor 25 euro verkopen wat 3 of 4 euro inkoopprijs is, is wel erg veel winst voor haar ja (had ik van haar eerlijk gezegd ook niet anders verwacht :laughing:).

4 likes

Hmm in mijn beleving zit ze hier ook gewoon nog, maar zeker weten doe ik het niet.

Als je achter je mening staat dan maakt het toch niet uit of iemand meeleest.

5 likes

Vet gemeen vind ik persoonlijk ook wel een beetje overdreven. Ze zegt alleen dat ze het niet erg vindt dat ze daar post?

Ja dit viel mij gisteren ook op, ergerde me er ook aan!

1 like

Heb je ook contact gezocht? Zou ik wel doen even kijken wat ze zegt. Niet dat het verboden is maar valse belofte dat het niet gaat verkleuren dus.

1 like

Ja dat dacht ik laatst ook al te zien