Het andere YouTubers/bloggerstopic

Nvm.

Maar ff wat anders: die zoon van Serena is dus vanaf nu voor altijd voor iedereen te googlen nu we zijn volledige naam en geboortedatum weten. Ik vind dat echt niet ok. Ik laat dit nog even hier achter: https://www.kinderrechten.nl/kinderrechten-vw/artikel-16-privacy-2/

18 likes

Niet mijn bedoeling geweest iemand niet welkom te laten voelen - daarnaast ging ik er dus ook vanuit dat ze naar WTF ging en dit niet perse zou lezen.

Ik ga m’n berichten even verwijderen want wil niemand tegen de borst stuiten.

1 like

Wat naar! Lijkt een kunstgebit, dat tandvlees heeft ook een onnatuurlijke kleur. Wat ik trouwens ook wel grappig vind is dat hij het als DJ kennelijk best goed doet, maar ik had voor die vlogs echt nog nooit van hem of z’n nummers gehoord (zal ook wel aan mij liggen)

Ja misschien dat de rest dat ook uit hun posts kan verwijderen dan, want anders heeft het geen nut :smiley:

@LizzyBennet @Alpacamybags @Daantje

Ik heb mijn posts verwijderd. Zouden jullie het ook uit jullie posts kunnen halen?

Een DJ is ook heel wat anders dan een producer. Geen idee of hij zelf muziek maakt, of muziek uitbrengt onder zijn naam.

1 like

oh oke, ja ik dacht dat ze hem dj noemde, maar misschien is hij inderdaad wel producer:P ben er totaal niet in thuis

Dat vind ik ook echt erg ja! Hoewel het geslacht niet gefilmd wordt, zijn het nog steeds twee naakte kinderen in bad… Nu heb ik daar zelf verder geen rare associaties bij, maar er zullen vast mensen zijn die daar andere gedachten bij hebben. Vind t ook echt niet kunnen dat ze dat doet hoor!

1 like

Noor is in Parijs en ze kunnen de auto niet vinden. Enige waar zij zich weer druk over maakt is dat haar vieze sliertige waterstofperoxide haar niet zit. Zit ze daaraan te pulken en vraagt vervolgens aan Susan/Suus o.i.d. (is dat haar PA?) ā€˜gaat het’. Jezus christus. Als ik die Suus was was ik echt uit mijn slof geschoten, je kan toch even mee helpen zoeken waar die auto staat. Altijd alleen maar aan haar pony pulken als ze in gesprek is of iemand tegen haar praat.

31 likes

Voor de grap de vlog gekeken van Noor (de laatste) en het is heel warm in Parijs, klagen en nog eens klagen. Wat heeft ze aan de volgende dag, een soort van korte trui? + lange spijkerbroek? Het zag er in ieder geval errug benauwd uit.

1 like

Ik volg haar niet, dus geen idee wat voor vlees het is hoor, maar waar moet ze het anders bewaren dan? Ik bewaar het hondenvlees ook altijd in de koelkast, in een afgesloten bakje, als ik dat met dit weer op het aanrecht laat staan is het in no time bedorven?

3 likes

Wat verbaast je aan hun eetgedrag? Over het algemeen eten zij best wel normaal en gezond geloof ik?

3 likes

Nou ze eten altijd nogal sober en schraal, alsof ze geen geld hebben. En vaak restjes, en dan allemaal bij elkaar gemieterd.

Aardappeltoefjes en droge rijst met tomatensaus. Zulk soort dingen.

6 likes

Ze zijn inderdaad best zuinig, maar dat vind ik zelf veel aangenamer dan bv hoe Mascha het geld door de ramen naar buiten gooit. Volgens mij hebben ze ook gewoon niet zo heel veel geld, zeker als ze proberen te sparen. Het kanaal van Bonnie is helemaal niet zo groot, ze kiest ervoor om niet te vaak gesponsorde inhoud te hebben en Nick studeert ook nog steeds.

5 likes

Ik vind dat Bonnie en Nick juist heel vaak vers en gevarieerd koken? En ja soms eten ze restjes en is het een bijeengeraapt zootje, maar is weggooien dan beter?

14 likes

Ik vind Bonnie & Nick (ok vooral Bonnie) net alsof zuinig. Ik vind Bonnie juist echt een hoarder dat super veel goedkope troep koopt en dan een paar maanden later een ā€œkleding opruim videoā€ maakt. Dat noem ik niet zuinig.

Met eten vind ik ze inderdaad wel skeer soms, omdat ze alles willen delen en goedkope cola drinken (haha). Maar de laatste tijd maakt Nick wel echt lekkere gerechten volgens mij.

8 likes

Ik herken mijzelf heel erg in het eetgedrag van Bonnie en Nick. Zie eten als iets wat gewoon moet. Ga ook nooit uitgebreid middageten/lunchen (ik houd niet van het woord lunchen haha). Het valt mij bij Bonnie en Nick dus ook niet op. Wel grappig om te zien dat het anderen wel opvalt.

3 likes

Heb precies hetzelfde!

Jamie Li is alweer opgehouden met dagelijks vloggen? Ik vind het wel jammer dat ze het al zo snel opgeeft, had ze zichzelf beter een andere challenge kunnen opleggen.

1 like

Had ik dit maar.
Dan heb je zeker ook een goed figuur?

3 likes