Het andere YouTubers/bloggerstopic

Heb precies hetzelfde!

Jamie Li is alweer opgehouden met dagelijks vloggen? Ik vind het wel jammer dat ze het al zo snel opgeeft, had ze zichzelf beter een andere challenge kunnen opleggen.

1 like

Had ik dit maar.
Dan heb je zeker ook een goed figuur?

3 likes

Ik mag niet klagen denk ik, zit ook al jaren op hetzelfde gewicht. Maar ik zal helaas nooit een keukenprinses worden die allemaal eigen gerechten verzint.

Eerlijk gezegd heb ik liever het eerste dan het laatste (wat ik wel ben)

2 likes

Ik denk hier ook best vaak over na, maar ik kan ook zo ontzettend genieten van eten dat ik het wel echt jammer zou vinden als ik dat niet meer zou hebben!

9 likes

Echt?! Wat kansloos.

Wat Bonnie en Nick eten heb ik nooit zo goed op gelet, wel op die katten die op tafel zitten. Daar word ik echt lichtelijk agressief van;p vind dat een beetje viezig en vind dat katten/dieren daar niet horen.

5 likes

Haha ja! Ik weet ook niet wanneer dat lunchen is geworden. Zelf blijf ik heel stug middageten zeggen, maar iedereen in mijn omgeving zegt lunchen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik hoorde gisteren iemand ‘ochtendlunchen’ zeggen, ipv ontbijten :face_with_raised_eyebrow:

25 likes

:rofl:

Dat kantoor van Negin Mirsalehi! Heel mooi geworden, wel heel Instagram-perfect. Met zo’n onhandige hangende stoel. Zit er leuk uit, maar daar kun je toch niet werken? Vind het wel heel knap wat ze inmiddels heeft weten te bereiken.

2 likes

En dat allemaal via nep winacties met designertassen. Mad respect.

12 likes

Dat heb ik gemist!

Uhg ik ben echt sexy but jami li tired but sexy
Ik vond haar in het begin zo leuk maar nu pff.

En ben zo benieuwd wanneer Monica gaat bevallen!!

6 likes

Ik ging toevallig net haar instastory van vandaag kijken of er al iets gebeur kon zijn, zit ze lekker op een boot met een frikandel speciaal :joy: geen baby in zicht.

11 likes

Vreselijk! Heb zelf geen kinderen, maar zou er echt niet aan moeten denken foto’s e.d. op zo’n site terecht komt! Hoe naïef ben je dan ook om het toch te delen? Doe je t dan echt alleen voor t geld en de aandacht denk ik dan? :scream::see_no_evil:

Kijkt iemand Colleen vlogs? aka Miranda. Zij is zwanger!

3 likes

Jaaa ik moet de video nog kijken, maar zag het in de titel. Vet leuk!

1 like

ja zag het ja! en allemaal foto’s van hun van vroeger samen, enig