jaaa er zijn echt superveel video’s al! dus kijk-se haha
Jilllllll hou nou op met die gekke IG foto’s… zo jammer
Whaha Dwayne met zn geel geblondeerde haar.
Ik vraag me bij die foto’s wel altijd af hoe waarheidsgetrouw ze zijn. Sowieso vanuit een goede hoek maar verder misschien ook bewerkt? Inmiddels vertrouw ik niemand meer
Zooooo Monica staat serieus op ontploffen. Ik zet m’n geld erop in dat ze binnen 2 dagen bevallen is.
Haha wie is dit?
Een rapper/zanger/nederhoppert. Zoiets ongeveer
Edit: of toch dj. Hij maakt muziek in ieder geval.
Ze ziet er echt gelukkig uit en alle video’s zijn zo leuk om te kijken. Volg haar normaal niet maar ze stond bij aanbevolen en heb steeds doorgeklikt.
DJ inderdaad. En hij heeft fucking veel geld
De ex van fajah toch?
Haha op egf vielen mensen vaak over het haar van Marije, dat het te lang en slierterig was enzo
In deze video zegt Mascha dat ze haar haar korter moet knippen en echt zowat alle comments gaan erover dat ze dat moet doen
Echt???
Ik neig naar heeft. Hij treed in juli 40 keer op. Als hij daar 500 euro per optreden voor vangt (wat weinig is), tsja…
maar ik weet het niet zeker
van geld uitgeven word je niet rijk nee.
Ja dat hoop ik ook voor dr hoor.
Ik heb nog wel een rol beschuit, die wil ik wel met Johnny 500 aka Gijs eten
Ah ik zocht jou! Jij had hem gepost in het hete mannen topic en toen had ik gepost dat ik hem op Niels van ER vond lijken. Ik vind het enerzijds stom dat hij Gijs heet maar ik vind Gijs wel een sexy naam.
EENS
Overigens gaat mascha haar haar krullen maar bij het eindresultaat zit er 0 krul, echt niks.
Oh fukkie helemaal niet meer geantwoord! Maar je hebt idd gelijk! Alhoewel ik Niels na Robinson niet meer zo leuk vind.
Hmm ik vind Gijs niet zo. Noem m gewoon Johnny ️