Het andere YouTubers/bloggerstopic

Hoe zij zich niet voor maar echt IN die vlogcamera werpt :thinking:

1 like

Sanny is bevallen.

Bron insta.

6 likes

Zooo lief!!!

Ik vind vooral de eerste naam eigenlijk wel typisch Sanny!

1 like

Hoe heet die?

Stephanie van voorheen glamour is weer aan het vloggen! (Of is dat al gedeeld hier? Niet gezien, zowel sorry). Leuke vlog, persoonlijk en niet zo neppig.

2 likes

Ah echt een leuke naam! Niet verwacht :slight_smile:

Zo leuk! Zat echt te wachten op haar bevallingsbericht haha

Ik ben zoo benieuwd wat er tussen Monica en Amber is voorgevallen dat ze opeens niet meer met elkaar omgaan, na een tijd intensief afspreken. En ook Dascha ben ik nog steeds benieuwd naar. Een jaar terug ofzo was zij opeens wel weer in de vlog even

16 likes

wat een lieve foto van Sanny, Jorg en Charlie!

1 like

Zuurpruim alert: ik vind Sanny en Jorg zo irritant.
Verder wel leuke baby en leuke naam.

Kom maar door met Monicas baby

2 likes

Ik vraag me echt af waarom? Sanny is misschien juist wel mijn meest favoriete youtuber namelijk
Niet negatief bedoeld, maar gewoon nieuwsgierig haha

Haha ik trek die eeuwige blijheid niet. En hun blije hoofden ook niet.
Zijn ze nooit grumpy en moe? Ze komen op mij altijd zo overenthousiast, zweverig en energiek over. Viva-vibes bij Sanny.

8 likes

Had die vriend van Lisanne nou een pac-man-pak aan? :joy:

Aaah neeee ben juist echt anti-viva :cold_sweat: maar snap wel dat mensen de positiviteit irritant kunnen vinden ja

1 like

Ik ben vooral blij dat Amber uit beeld is, vond haar zo vervelend altijd. Ik kijk de vlogs van Monica niet meer zo trouw, maar toen ze net begon en Dascha regelmatig langskwam vond ik dat juist altijd heel leuk. Net als met Danique nu, lijken me allebei gewoon leuke normale meiden.

11 likes

Ja nu je het zegt valt het me pas op eigenlijk. Vond dat met Dascha toen echt jammer. Vraag me echt af of dat allebei vanuit Mo kwam of dat er iets voorgevallen is. Kan me ergens ook wel indenken dat ze steeds bekender werd en merkte dat mensen om haar heen daardoor andere gingen doen ofzo?

Geeft hij geen les op de marine academie?

1 like

Monica volgt amber ook niet meer op insta…
edit: ze volgen elkaar niet meer.

1 like

Jullie moeten voor de grap eens een vlog bekijken van LA Sisters
Het is zo cringe en vermakelijk tegelijk.

7 likes