Ja is sexy wel. Hij komt helaas niet naar ons vakantieoord maar wel naar de dancetour in mijn stad, dus wie weet piep ik nog ff langs
Doe maar de groetjes
leuke crocs
Jessie heeft een lipfiller winactie op haar kanaal in samenwerking met Diana Gabriels. Lekker sponnetje hoor!
Glas stalen deuren ook, dat je het durft te vragen
Hij had trouwens toen ik net keek 3 of 4 positieve reacties
Serieus? Misschien ben ik een oma maar ik vind het eigenlijk heel gek dat je dit soort veranderingen aan je uiterlijk kunt winnen?
Ik vind het best een leuke foto van Gregor. Ik vind het juist wel cool dat hij een eigen stijl heeft. Wel een aparte vraag ja haha.
En waarom heeft ze geen broek aan die wat fatsoenlijker past?
Het is “kunst”…
Hoe ze ook krampachtig dat tietje vasthoudt, alsof ze enorme memmen in bedwang moet houden. Btw snap ik dat roken erbij niet zo, ja is een heuleee coole look, maar t is toch dat je roken als influencer niet probeert te promoten. Vind die tekst erbij niet zo overtuigend als je een beeld kunstelt waarbij het heel duidelijk “cool” is om te roken
Hahaha ja ze zit eigenlijk helemaal niet, meer een soort ongemakkelijke halfnaakte squat
Hahaha dat was me niet eens opgevallen.
Ik vind een foto met een sigaret echt niet meer van deze tijd. Vind het ook echt stom dat ze dit deelt met zoveel (jonge) volgers die nu denken ooh roken is mooi/stoer/sexy. Ik was al een beetje op haar afgeknapt met die suffe vlogs de laatste tijd, met die ongezellige vrienden, dooie gele haar en narcistische gedrag, maar nu eigenlijk helemaal
Als ik zo door de comments scroll dan zie ik gelukkig flink wat kritische berichten.
Vind zo’n sigaretfoto sowieso erg puberaal.
Ik wilde net het zelfde komen posten! Ben benieuwd. Ze heeft wel vaker een dag geen post maar dan wel een story.
Aah ik zat net te denken (echt waarom?) dat mensen steeds zeggen Monica gaat vast snel bevallen, maar volgens mij is Sanny langer zwanger dan Monica? Voor mijn gevoel is ze iig al superlang zwanger
Heb echt lang moeten kijken hoe het nou zat haha, maar volgens mij zit ze op de rand van een bad o.i.d.
Ik ben niet zwanger en volg het ook spannend voor jou ook! bij jou nog alles rustig?
Ik ben zo benieuwd naar de namen (namenobsessie hier). Bij Sanny heb ik echt geen idee, ik volg haar ook niet heel erg dus dat kan echt alle kanten op voor mij. Zou dat iets heel Hollands worden qua naam?
Monica heb ik ook geen idee eigenlijk maar ik ben wel heel benieuwd. Misschien iets als Chloe? Of Liv of zo?