@anon37686689 ik gok sinds het begin al op Joy-nog wat voor Monica, gezien haar tattoo
Wist ze toen het geslacht al?
Ik denk idd Joy-Mae ofzo, omdat ze zei dat het wel een combinatie was maar eentje die ze nog nooit eerder gehoord had.
Ik ken deze mensen dus totaal niet maar ik ben gefascineerd. 3 reisvloggers zijn overleden nadat ze van een waterval zijn gevallen. Ik vind het best heftig allemaal, maar blijkbaar deden ze vaker illegale en behoorlijke gevaarlijke dingen. Toch wel mooie foto’s op instagram enzo. Misschien kent iemand ze wel:
Linda de Munck post een foto met haar armen omhoog zodat haar okselhaar te zien is. Ik trek dat zo slecht. Ze doet alsof ze taboes wil doorbreken en alsof alles zo normaal is, maar ik vind haar echt wannabe controversieel. Alsof ze alles voor aandacht doet en ‘om te choqueren’.
Neeeeeee joh wat erg dit
Hahah omg, die wil je ook niet in je reacties zeg
Heeft ze nu een vagijn aan haar nek hangen?
Ahh en die caption bij haar vorige foto, ‘Just chilling with my vagina ’ whaaat? We weten nu wel dat je een kut hebt meid.
Waar vind ik deze Linda? Het klinkt lachennnn
Ze heet Linda de Munck, is te vinden op youtube (en instagram natuurlijk)
Ik vond deze foto juist echt heel grappig Kim lijkt net 2 meter met ongeveer 1 meter Anna in haar armen.
Hahahha lijkt bijna of Kim haar 10-jarige dochter optilt als je de schoenen wegdenkt
Ik snap dat hele mukbanggedoe niet, maar ik zag dat iamtheknees er eentje heeft opgenomen met haar oma. Laf oma Miep echt zo erg, en ook in dit filmpje is ze weer zo leuk en positief en gewoon zó’n gezellige oma <3
Heb echt weer met een glimlach gekeken.
oma Miep
Wat een onwijs leuk meisje is dit zeg. Ze is blind maar ze maakt wel youtube filmpjes. Ik ben fan van haar! Dit soort filmpjes vind ik zoveel leuker om te zien dan Mascha en haar troep.
Daar ben ik ook achter haar bestaan gekomen.
Hoop zo dat Mo is bevallen. Weet iemand eigenlijk wanneer ze is/was uitgerekend? Die datum heeft ze nooit verteld he?
Nah maar volgens mij heeft je uitgerekende datum met veel meer factoren te maken toch?
Ja heel ranzige benaming, maar kon niks treffenders bedenken:p