Ze heeft een paar uur geleden nog wat op insta geplaatst in de trant van ‘baby girl where you at?’ Dus denk helaas dat het nog niet zo ver is. Ben zo benieuwd naar de baby en haar naam. Als ik me goed herinner is ze wel al 40 weken.
Misschien zoek ik er te veel achter (waarschijnlijk wel) maar zou ook kunnne dat ze die foto post en al bevallen is. Dan houdt ze ons in de waan en heeft ze even lekker de tijd om bij te komen en op te starten met de baby.
HAHAHAHHAHA
Volgens mij is Linda ook alleen vegetariër omdat dat mooi past in het rijtje met feminist enzo
Zo fijn dat hier ook mensen zijn die Linda niet leuk vinden haha, mijn vriend vindt haar wel leuk, maar ik vind haar zoooo irritant.
Wat is dat toch opeens met Noor en de Klibansky clan?
Ja dat is ook waar natuurlijk. Anders krijg je wanneer ze 1 dag niet post, iedereen denkt dat ze ligt te bevallen. Laat staan wanneer ze een week offline is oid.
Maar aan de andere kant, maandag komt eigenlijk haar vlog online. Als die niet komt of opeens op donderdag wordt afgekapt, weet je ook al genoeg.
Vraag ik me ook af. Opeens uit het niets? Die Susanna kliblanksybankstel kan ik ook heel moeilijk verdragen.
Joseph Klibansky is ook op elke foto vol lof aan het reageren, terwijl Sander naar de achtergrond is verdwenen. Hmmm I wonder
Hoe zij zich niet voor maar echt IN die vlogcamera werpt
Sanny is bevallen.
Bron insta.
Zooo lief!!!
Ik vind vooral de eerste naam eigenlijk wel typisch Sanny!
Hoe heet die?
Stephanie van voorheen glamour is weer aan het vloggen! (Of is dat al gedeeld hier? Niet gezien, zowel sorry). Leuke vlog, persoonlijk en niet zo neppig.
Ah echt een leuke naam! Niet verwacht
Zo leuk! Zat echt te wachten op haar bevallingsbericht haha
Ik ben zoo benieuwd wat er tussen Monica en Amber is voorgevallen dat ze opeens niet meer met elkaar omgaan, na een tijd intensief afspreken. En ook Dascha ben ik nog steeds benieuwd naar. Een jaar terug ofzo was zij opeens wel weer in de vlog even
wat een lieve foto van Sanny, Jorg en Charlie!
Zuurpruim alert: ik vind Sanny en Jorg zo irritant.
Verder wel leuke baby en leuke naam.
Kom maar door met Monicas baby