Het andere YouTubers/bloggerstopic

Rachel gaf ook al aan een andere manier van vloggen te hebben, der hubbie had ook al iets nieuws met “gesprekken” geprobeerd.

What is going onnnnn

1 like

Dit klinkt heel grappig maar ik las dus onlangs over een Vlaamse studente die live vlogt terwijl ze zit te studeren. Je ziet haar dus gewoon aan haar bureau zitten en pagina’s omslaan, urenlang. Is blijkbaar een groot succes bij studenten, misschien krijgen ze zo het idee dat ze ‘samen’ aan het studeren zijn?

8 likes

Ja inderdaad, maar waarschijnlijk geloven ze zelf dat dit hard werken is. Heel veel hebben niet echt het referentiekader van een “normale” baan. Mij lijkt het wel heel oppervlakkig om zo je geld te verdienen en jezelf dus niet meer uit te dagen. Denk in ieder geval dat je op lange termijn een beetje blijft steken in je ontwikkeling en dus niet altijd beter af bent met zo je geld verdienen. Denk dat je ook een beetje geïsoleerd kan raken, wat bijdraagt aan minder ontwikkelen denk ik.

1 like

Ik vind de leukste baby dus J.uliette van A.nnic ten Duijs en alleen om haar bolle koppie kijk ik die vlogs, maar in haar vlog van vandaag zit ze gewoon te filmen terwijl ze aan het autorijden is. En de baby achterin zit. Dit kan gewoon echt niet, zo levensgevaarlijk voor haarzelf hun kind en alle mederijders. :triumph:

6 likes

Study with me! Is inderdaad heel groot op Youtube. Vooral die van Ruby zijn enorm, zij studeert dan 13 uur op een dag ofzo

met wie is Noor op Ibiza in haar nieuwste vlog? heel veel reacties over haar ‘nieuwe vrienden’, mensen missen mo en lars.

1 like

Het voordeel van je geld verdienen met spon op Instagram beter gezegd.

4 likes

Klibanksy clan. Niemand weet waarom ze ineens zo close zijn.

3 likes

Klinkt echt als een sekte zo:p zal wel om geld/populariteit te doen zijn. Ik kende meneer klibank nog niet, maar vind z’n kunst een beetje ordinair

ah thanks!

Ja het is vet bizar, maar zij is zo echt gelukkig, hahah

Klopt. Ze stond gewoon stil toen ze aan het vloggen was. Niks aan t handje.

Na dat dacht ik ook maar ze staat in de file, misschien reageer ik overdreven maar ik vind dat als je in de auto achter het stuur zit je gewoon moet concentreren op het rijden.

3 likes

Benieuwd of er morgen een vlog van Mo online komt…

ik zag gisteren een insastorie met Danique. Ze was nog niet bevallen.

Waar de gaat de video van de huismuts over? De titel en tumbnail laten het lijken als ze uit elkaar gaan maar dat zal wel niet en ik gun ze geen view.

Annic zegt overigens duidelijk ‘daar ben ik weer’, als in ‘ik sta weer even stil’. Dat deed ze in de vorige vlog ook, ze filmt niet als ze rijdt.

Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn als de baby er is. Ik hoop echt dat het niet 24/7 baby dit baby dat zal zijn maar denk dat het bij Mo eigenlijk wel zal meevallen.

Vind haar wel veeel leuker weer door de weekvlogs. Kan me al niet meer voorstellen dat ze altijd dagelijks vlogde haha.

Ik was altijd fan van Noor maar merk dat dat steeds minder wordt. Vind haar vlogs niet meer zo leuk en de sfeer voelt anders oid? Kan het niet goed omschrijven maar ik vind het niet meer zo fijn om te volgen, denk voornamelijk ook door die nieuwe vriendengroep die ik 3x niks vind. Die Ibiza vlogs ga ik niet eens kijken. Lekker 10 dagen met die mensen en dan is Sander er niet eens bij. Vond juist altijd dat familiegevoel leuk aan haar vlogs (ook met Bibi) en daar is niet veel meer van over.

6 likes

Ik heb wel medelijden met Mo. Ze is echt de dagen aan het aftellen in haar vlogs, ze heeft het duidelijk wel zwaar.

1 like

Haha, ze hebben alleen niet helemaal door dat het juist heel cruciaal is om je kont zo veel mogelijk uit te steken

4 likes

Haha love deze uitspraak.

1 like