Aaah neeee ben juist echt anti-viva maar snap wel dat mensen de positiviteit irritant kunnen vinden ja
Ik ben vooral blij dat Amber uit beeld is, vond haar zo vervelend altijd. Ik kijk de vlogs van Monica niet meer zo trouw, maar toen ze net begon en Dascha regelmatig langskwam vond ik dat juist altijd heel leuk. Net als met Danique nu, lijken me allebei gewoon leuke normale meiden.
Ja nu je het zegt valt het me pas op eigenlijk. Vond dat met Dascha toen echt jammer. Vraag me echt af of dat allebei vanuit Mo kwam of dat er iets voorgevallen is. Kan me ergens ook wel indenken dat ze steeds bekender werd en merkte dat mensen om haar heen daardoor andere gingen doen ofzo?
Geeft hij geen les op de marine academie?
Monica volgt amber ook niet meer op instaâŠ
edit: ze volgen elkaar niet meer.
Jullie moeten voor de grap eens een vlog bekijken van LA Sisters
Het is zo cringe en vermakelijk tegelijk.
Voor mijn gevoel zijn zij allebei ook gewoon zo dom en oppervlakkig. Maar geloof dat ze allebei wel vwo gedaan hebben?
Ja, maar volgens mij hebben ze daarna niet gestudeerd. Dus hun algemene kennis is daar blijven hangenâŠ
âwerken aan hun eigen merkâ, met een zak geld van pa en ma ja.
Lisanne is zo opgeknapt van de stamcelbehandeling dat ze zich heeft aangemeld bij de marine
Hahahahahahaha Omg ik stik
Dit is gewoon superslim gedaan van die klibanaky marketingmiep (vrouw van?). Ik zie zoiets voor me:
-âhmmmm hoe kunnen we de bekendheid van Klibansky vergroten?â
- kijkt wat rond op yt en igâŠ
- âaha Queen of Jetlags heeft net zulke doodgeblondeerde haren als ik Ă©n een kind, dat schept vast een bandâ
- papt aan met Noor, zet haar een Klibanskypetje op en nodigt haar uit voor een zeer exclusieve onthulling van een beeld. Noor krijgt in ruil daarvoor lekkere vakantie nr Ibiza, gratis oppas en leuke igstories
- extra score voor de Klibansky clan: Noor heeft Mo zover gekregen ook nog wat te kopen. ook
-Klibanskyclan proost uitbundig met champagne: missie geslaagd en naamsbekendheis vergroot
Weet iemand waar Rachel(huismuts) en Co oorspronkelijk vandaan komen? Weet dat ze in Amsterdam wonen, maar komen ze ook daar vandaan?
Haar ouders wonen in Vught en ze heeft nog wat vriendinnen in Den Bosch, dus denk in die buurt.
Jaaa, ik vind mukbangs normaal vreselijk en zie er de lol niet van maar dit was gewoon een gezellig kletsfilmpje, love oma Miep!
Ik vind denise wel echt een zeikerd in die video hahahaha maar miss doordat oma miep het allemaal lekker en leuk vindt en Denise alleen zegt hier word ik niet gelukkig van, hele brok sushi in mn keel blablabla
Ik vind Judith noordzij leuk om te volgen, vooral vanwege haar hond
Dacht echt dat ik hier immuun voor was⊠maar krijg me toch een potje rammelende eierstokken van al die zwangerschappen en babies.
Heb zelfs een notitie aangemaakt in mân telefoon met leuke babynamen.
Ja ze komt uit omgeving Den Bosch! Ik heb vroeger âverkeringâ gehad met haar neef
Geluksmomentje net in de bieb. Het nieuwe boek van Scarlett en Joyce. En niet eens bij de sprinters gewoon random in de kast.