Het andere YouTubers/bloggerstopic

Is hier al besproken dat jipp en luuk (gekropen/Janssen) het geslacht van hun 3e kindje online hebben staan?

Kan iemand het even hier zetten? Desnoods in een spoiler. Ik weiger die video te kijken

Ik vind Aimee de laatste tijd weer echt heel erg leuk, alleen zoooo jammer van die ali-express shoplogs. Ik zou haar nog leuker vinden als ze zich eens zou verdiepen in fast fashion en duurzamere dingen zou kopen ipv al dat goedkope meuk de hele tijd.

4 likes
geslacht

Het wordt een meisje

2 likes

Ik heb precies hetzelfde. Haar vlogs enz. vind ik wel leuk. Maar dat consumeren op Ali, al die spulletjes en kleding. Een andere flesopener heb je echt nodig (helemaal uit China met een shitload aan plastic)?!?!

1 like

Ik vind het ook niks meer aan. En waar is Bibi ineens?
En die nieuwe vrienden vind ik ook niks.

ik vond het youtubekanaal van supersaar in het begin wel leuk. Nu kan ik haar niet uitstaan.

1 like

Ik zat dus net inderdaad jiami’s nieuwe video te kijken, maar irritatie begon al vóór ze de eerste inderdaad zei, want ze heeft nu in de titel al een grammaticale fout: insta polls bepaalde mijn outfit
 zonder n.

En om nog even verder te zeuren, ik snap niet waarom zij iets een outfit noemt wanneer ze alleen maar een kledingstuk aantrekt. Dat valt me op in meer van haar ‘fashion’ video’s, ze denkt ik trek een jumpsuit aan en het is een outfit, ze trekt er nog niet eens schoenen bij aan???

Overigens staan de ‘outfits’ haar wel echt goed!

3 likes

Oh? Waar?

Op de nieuwe insta-foto van Noor kun je vrij duidelijk zien dat ze haar taille slanker heeft geshopt. Ik vraag me echt af waarom?

2 likes

Te veel pizza opgevroten.

8 likes

Ja Noor eet echt als een bouwvakker hoor!!
:roll_eyes:
Ik vind haar trouwens ook veeeel minder leuk, vorig jaar keek ik wel graag haar vlogs maar vind haar nu vervelend. En idd waar is bibi? Hoezo een nieuwe vriendengroep?

2 likes

Wat een trieste foto, met je peuk. En daarna lekker relaxed roken en lezen met je hand voor je tietjes. :clown_face:

7 likes

Ik heb dat NU al een beetje met Co en daar baal ik van.

Heb dit ook met beide helaas.

1 like

Ik zit helemaal klaar voor mijn blogrondje, omdat ik plogs/weekoverzichten het leukste vind. Er staat er gewoon nog geen één online haha :frowning:

3 likes

Ik ben echt mega geĂŻrriteerd en gefascineerd tegelijk door life of Yvonne.
Alles, maar dan ook alles in haar vlogs gaat over dure dingen / geld / kopen.
Heb er zelfs 52 minuten van m’n dag aan gebruikt om de weekvlog te kijken
 vandaar ook de lichtelijke irritatie.

3 likes

Ik vind het ook zĂł irritant dat Wil en tien hun video nu smiddags pas uploaden. Nu heb ik smorgens haast niets te bekijken :frown:

Hahahah deze comment onder Mascha’s vlog:
‘Masha , Mensen die voor hun werk vliegen, voor zaken ect. Die business willen vliegen, die hebben bijv. Geen plekje, omdat jij bijv business vliegt voor niks, want je doet het niet voor zakenreis, werk ect, jij Gaat gewoon op vakantie, terwijl andere mensen die stoelen veel meer nodig hebben die het wel voor hun werk doen of bekende nederlanders zijn en rust willenï»żâ€™

38 likes

Ah leuk, Gwen ook aan het vloggen nu. Ik vind haar zo leuk!

3 likes

Ja zij is zo’n leuk mens! Ik heb haar jaren geleden eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie ze was en ze was ook nog niet zo bekend als nu volgens mij.

1 like