Ik vind vooral die Jorg om de een of andere reden heel irritant, beetje zon betweter ofzo
Die weekvlog van Cynthia… haar hele leven is gewoon één grote vakantie. In de tuin zitten “werken”, 3x per dag hond lang uitlaten in de natuur, wijn drinken, kappertje pakken, uitslapen, BBQen bij vrienden, geen zin om werk af te maken? Geen probleem.
Prima, maar tweet dan nooit meer over hard werken etc. Klaagwijf.
Idd. Fulltime werken? Echt niet!!
Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat vloggers/bloggers die vroeg succesvol geworden zijn en fulltime daar mee door zijn gegaan, een beetje lijken te stagneren in hun ontwikkeling? Zoals bijvoorbeeld een Cynthia die elke keer maar weer leip loopt te doen op Twitter en weinig lijkt te beseffen wat voor luxeleven ze eigenlijk leeft of een Annemerel die ook al jaren hetzelfde kunstje lijkt uit te voeren. En anderen die zich voornamelijk met winkelen lijken bezig te houden. Is misschien ook hun verdienmodel en dat ze wel andere interesses hebben maar die niet zo goed verkoopbaar zijn ofzo? Maar bij vele kan je ze nou nooit eens betrappen op een “dieper” onderwerp (het nieuws, milieu, racisme, boeken of een hobby die niet consumeren inhoud). Misschien verwacht ik te veel.
Het is ook zooo saai, totaal geen leuke edits, geen leuke muziekjes oid. Zit echt weinig tempo in die vlog
Fixed that for you.
Haha 15-jarige kinderverkering! Wel 1 jaar!
Jaaa, voor de lol even gekeken. Zo saaaaai en allemaal van die korte stukjes, hak op de tak… 1 shot fiets, volgende shot bbq. Totaal geen samenhang.
En hoe kan Lip met droge ogen beweren dat ze fulltime werkt? Ik niet snap.
En natuurlijk zit er weer spon in.
Denk je na de seks, okselhaar en blote tetten alles gehad te hebben, verzint onze “taboe doorbrekende” Linda wel weer iets anders…
Dan kunnen ze die foto wel in het rijksmuseum hangen naast de nachtwacht en kan Noor weer een samenwerking met het museum aangaan.
En Cynthia neem is een voorbeeld aan Oma Miep. Niet miepen maar gewoon sushi eten met een vork.
- ‘Topless’ poseren op een balkom met een handdoek op je hoofd, in een te grote broek en een sigaret in je hand.
- Een hype creeeren met de Linda met een topless cover. Maar eigenlijk is het gewoon een foto van jouw tepels in een bikinitopje.
0 stemmers
Wat een vermoeiend figuur zeg.
Dit vind ik ook zo jammer! Had het heel leuk gevonden als ze af en toe wat “diepere” onderwerpen zouden aankaarten. Ik vraag me inderdaad ook altijd af of ze zich daar gewoon niet mee bezig houden of dat ze dat wel doen, maar het expres niet filmen.
Ik denk dat ik het maar hier plaats, al mijn collega’s hebben de mascha planner en nu ben ik ook om, maar ik wil niet de mascha planner maar gewoon zoiets (geen bullet journal).
Ik weet nog dat iedereen zei dat je wel 100 betere planners kon kopen dus tips please!
Ik heb ‘m zelf niet, maar de Happy Planner lijkt er wel een beetje op. Vond de Mascha Planner zelf overigens mega onhandig dus zeker geen aanrader.
Waaaahhh ik klink echt als een vastgelopen plaat, maar wat een irritant mens.
Ja klopt inderdaad, maar buiten sterke meningen komen er ook nauwelijks andere hobby’s naar voren vind ik. Ik volg ook sunbeamsjess, een Engelse YouTuber, die bespreekt ook veel boeken en daarbij ook bijvoorbeeld thema’s als racisme, zonder daar zelf met een hele sterke mening naar voren te komen. Maar gewoon content waar meer over nagedacht is
Ahh, jess is een van mijn favoriete youtubers. Ik vind haar zo leuk en ook intelligent. Jammer dat ze niet heel veel uploadt momenteel.
Ik heb een fucking dure happiness planner gekocht en er letterlijk 3 pagina`s van ingevuld. Dus als je hem wilt overkopen, graag . Voel ik ook niet meer zo die druk om er wat mee te doen omdat ie zo Godallejezus duur was.
Is dit een andere als de Happiness planner? Want Happiness lijkt er niet echt op. Behalve dat er ook stickers in zitten, haha.