Het andere YouTubers/bloggerstopic

[quote="Cozycute, post:2345, topic:482, full:true

Hahahah deze comment onder Mascha’s vlog:
‘Masha , Mensen die voor hun werk vliegen, voor zaken ect. Die business willen vliegen, die hebben bijv. Geen plekje, omdat jij bijv business vliegt voor niks, want je doet het niet voor zakenreis, werk ect, jij Gaat gewoon op vakantie, terwijl andere mensen die stoelen veel meer nodig hebben die het wel voor hun werk doen of bekende nederlanders zijn en rust willen’
[/quote]

Is this real? Hahahahaha

2 likes

Ja haha. Mascha heeft echt met zo veel domheid te dealen, dan vind ik het eigenlijk best knap dat ze niet zo verbitterd is geworden als cynthia :biggrin: Ik kan me echt 100% voorstellen dat zij en gregor af en toe echt zitten te lachen samen van ‘kijk nou toch hoe achterlijk mijn volgers zijn?? En ze kopen al mijn spullen ook nog!’ En dan lekker in hun vuistje lachen, haha.

6 likes

Ik denk echt dat Monica bevallen is, is al even stil… ben zo benieuwd naar de naam en hoe het haar af gaat!

6 likes

Marije en Max die een kat adopteren en in hun video vertellen over dieren adopteren uit het asiel :sparkling_heart:

12 likes

Hahahaha het noorderlicht boven Dordrecht
:joy:

12 likes

Hij ziet er ook zo scheetig uit! Furby toch

Hahah, ‘Bitch, let’s be honest - wanneer loop je met meer dan één stokbrood rond buiten die bbq bij je ouders om, hoezo is een aftands, milieuvervuilend Volkswagenbusje opeens interessant en wat moet iemand boven de 3 met zo fucking veel ballonnen?’ Prachtig artikel

9 likes

Ze heeft een uur gelden de vlog van afgelopen week, inclusief gister geüpload en dit net ook op haar insta gezet. En ze was duidelijk nog niet bevallen. Helaas haha! Ben ook aan het stalken omdat ik zo nieuwschierig ben.

Ik keek eerder wel eens de micheleaks (oid), volgens mij wil ze t wat meer hoe zij t ook doen, met sfeerbeelden. Zij doen ook altijd een gesprek met zn tweeën erin. Ook wel eens in t midden Vd vlog zo een gesprek even maar vooral op t einde of in t begin dat ze er even echt voor gaan zitten voor de camera. Dat vind ik wel leuker want dan hebben ze t eigenlijk gewoon even over hoe de week was, vind dat wel een leuke afsluiting van de video. Ik vond dat gesprek nu in de vlog van de huismuis eigenlijk niet echt leuk ofzo, ze keek ook steeds zo moeilijk en voelde totaal niet echt

1 like

Hahah Monica over haar baby die maar niet komt: ‘op zich lijkt ze wel op mij, als ik lekker lig ga ik ook nergens heen’.

95 likes

Was misschien niet duidelijk, maar vind ik dus ook. :slight_smile:

1 like

Wooo die broek is toch ook helemaal niet de goede maat als hij zo open staat? Of heb ik in een broekmaten illusie geleefd

Haha dit doet me denken aan de ‘oprechte gesprekken’ bij Rupauls Dragrace of The Hills. (Nou ja waarschijnlijk ieder realityprogramma.)

2 likes

Ik denk nu echt dat Monica aan het bevallen is! Al tijdje niks op insta bij haar en Lars…

1 like

Als je inzoomt op de foto zie je precies bij haar taille dat de pixels een beetje wazig zijn langs de lijn met haar badpak en het water terwijl ze langs de rest van haar lijf gewoon normaal zijn. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.

Ik vond het ook zooo gejat van de michalaks, maar volgens mij probeert willem ook erg artsy te zijn nu hij ook ineens vlogger is en rachel helpt met filmen soms. Zijn er meer mensen die hem echt dodelijk irritant vinden? Met name als hij roept ‘dubbele content!!!1!!!’ of dat mensen het in zijn vlog moeten gaan bekijken.

4 likes

Zondagochtend toch? Zei ze in de vlog

Ik hoop het echt voor haar. Al heb ik gewoon nog nooit positieve verhalen over strippen gehoord. Vaak pijnlijk en dat het alsnog geen zak uithaalt. We zullen zien.

1 like

Ik dacht heh waarom zoent Noor met een andere man??

15 likes

Maar Mo heeft toch ook de vlog geupload vanmiddag, dat kan ze denk ik ook niet als ze ligt te bevallen? Maar misschien doet iemand anders dat dan ook wel, alhoewel iedereen dan bezig is met de bevalling lijkt me.