Het andere YouTubers/bloggerstopic

Maar zoals we door de vlogs allemaal wel weten houdt onze Mas heel erg van kunst!!1!

2 likes

Ik denk het niet :slightly_smiling_face:

47 likes

Mensen uit Vught hebben dat accent ook hoor. Het Gooi van Brabant.

2 likes

Van ‘t vrouwke geleerd

3 likes

Ik denk opzich niet dat ze stagneren. In mijn ogen is het echt een bewuste keuze on met minimale moeite maximaal verdienen. Doorontwikkelen (en dan op een serieuze manier, niet de layout veranderen en daarna nog minder kwaliteit leveren) kost veel tijd en geld, terwijl geld ook wel voldoende binnenkomt zonder dat je aanpast. Ik bedoel: je kan je inlezen in een serieus onderwerp en daarover schrijven of af en toe een recensie schrijven over je favoriete wijn.

Ik geef ze ergens groot gelijk hoor. Als ik op mijn dertigste een soortgelijk bedrijf zou hebben en mijn vriend ook nog steeds goed verdient zou ik ook de grens van maximaal genieten én veel verdienen gaan opzoeken. Het enige jammere is dat er wel altijd gedaan moet worden alsof het megazwaar is. Dan heb ik liever dat je toegeeft dat je er nog maar 15-20 uur in steekt

2 likes

Huh hahahahaha wtf

Thanks voor de samenvatting want van mij geen views godvrdomm

13 likes

rara onder wiens vlog staat dit en is dit weer een tipje van Annic geweest net als bij wilvantienvanwil?

Hey, super leuk dat je kijkt! Ik heb een ander soort vlog dan normaal en ik ben heel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik wil meer van de dynamiek binnen ons gezin laten zien, gesprekken die wij hebben etc. En ik denk dat je op deze manier echtere beelden krijgt van hoe wij naar elkaar zijn dan wanneer ik zelf de camera continu vasthoud. Verder waren wij afgelopen week in Texel en heb ik jullie mening nodig wat betreft de kleur voor mijn gang. Let me know!

2 likes

Rachel gaf ook al aan een andere manier van vloggen te hebben, der hubbie had ook al iets nieuws met “gesprekken” geprobeerd.

What is going onnnnn

1 like

Dit klinkt heel grappig maar ik las dus onlangs over een Vlaamse studente die live vlogt terwijl ze zit te studeren. Je ziet haar dus gewoon aan haar bureau zitten en pagina’s omslaan, urenlang. Is blijkbaar een groot succes bij studenten, misschien krijgen ze zo het idee dat ze ‘samen’ aan het studeren zijn?

8 likes

Ja inderdaad, maar waarschijnlijk geloven ze zelf dat dit hard werken is. Heel veel hebben niet echt het referentiekader van een “normale” baan. Mij lijkt het wel heel oppervlakkig om zo je geld te verdienen en jezelf dus niet meer uit te dagen. Denk in ieder geval dat je op lange termijn een beetje blijft steken in je ontwikkeling en dus niet altijd beter af bent met zo je geld verdienen. Denk dat je ook een beetje geïsoleerd kan raken, wat bijdraagt aan minder ontwikkelen denk ik.

1 like

Ik vind de leukste baby dus J.uliette van A.nnic ten Duijs en alleen om haar bolle koppie kijk ik die vlogs, maar in haar vlog van vandaag zit ze gewoon te filmen terwijl ze aan het autorijden is. En de baby achterin zit. Dit kan gewoon echt niet, zo levensgevaarlijk voor haarzelf hun kind en alle mederijders. :triumph:

6 likes

Study with me! Is inderdaad heel groot op Youtube. Vooral die van Ruby zijn enorm, zij studeert dan 13 uur op een dag ofzo

met wie is Noor op Ibiza in haar nieuwste vlog? heel veel reacties over haar ‘nieuwe vrienden’, mensen missen mo en lars.

1 like

Het voordeel van je geld verdienen met spon op Instagram beter gezegd.

4 likes

Klibanksy clan. Niemand weet waarom ze ineens zo close zijn.

3 likes

Klinkt echt als een sekte zo:p zal wel om geld/populariteit te doen zijn. Ik kende meneer klibank nog niet, maar vind z’n kunst een beetje ordinair

ah thanks!

Ja het is vet bizar, maar zij is zo echt gelukkig, hahah

Klopt. Ze stond gewoon stil toen ze aan het vloggen was. Niks aan t handje.