Het andere YouTubers/bloggerstopic

Na dat dacht ik ook maar ze staat in de file, misschien reageer ik overdreven maar ik vind dat als je in de auto achter het stuur zit je gewoon moet concentreren op het rijden.

3 likes

Benieuwd of er morgen een vlog van Mo online komt

ik zag gisteren een insastorie met Danique. Ze was nog niet bevallen.

Waar de gaat de video van de huismuts over? De titel en tumbnail laten het lijken als ze uit elkaar gaan maar dat zal wel niet en ik gun ze geen view.

Annic zegt overigens duidelijk ‘daar ben ik weer’, als in ‘ik sta weer even stil’. Dat deed ze in de vorige vlog ook, ze filmt niet als ze rijdt.

Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn als de baby er is. Ik hoop echt dat het niet 24/7 baby dit baby dat zal zijn maar denk dat het bij Mo eigenlijk wel zal meevallen.

Vind haar wel veeel leuker weer door de weekvlogs. Kan me al niet meer voorstellen dat ze altijd dagelijks vlogde haha.

Ik was altijd fan van Noor maar merk dat dat steeds minder wordt. Vind haar vlogs niet meer zo leuk en de sfeer voelt anders oid? Kan het niet goed omschrijven maar ik vind het niet meer zo fijn om te volgen, denk voornamelijk ook door die nieuwe vriendengroep die ik 3x niks vind. Die Ibiza vlogs ga ik niet eens kijken. Lekker 10 dagen met die mensen en dan is Sander er niet eens bij. Vond juist altijd dat familiegevoel leuk aan haar vlogs (ook met Bibi) en daar is niet veel meer van over.

6 likes

Ik heb wel medelijden met Mo. Ze is echt de dagen aan het aftellen in haar vlogs, ze heeft het duidelijk wel zwaar.

1 like

Haha, ze hebben alleen niet helemaal door dat het juist heel cruciaal is om je kont zo veel mogelijk uit te steken

4 likes

Haha love deze uitspraak.

1 like

Is hier al besproken dat jipp en luuk (gekropen/Janssen) het geslacht van hun 3e kindje online hebben staan?

Kan iemand het even hier zetten? Desnoods in een spoiler. Ik weiger die video te kijken

Ik vind Aimee de laatste tijd weer echt heel erg leuk, alleen zoooo jammer van die ali-express shoplogs. Ik zou haar nog leuker vinden als ze zich eens zou verdiepen in fast fashion en duurzamere dingen zou kopen ipv al dat goedkope meuk de hele tijd.

4 likes
geslacht

Het wordt een meisje

2 likes

Ik heb precies hetzelfde. Haar vlogs enz. vind ik wel leuk. Maar dat consumeren op Ali, al die spulletjes en kleding. Een andere flesopener heb je echt nodig (helemaal uit China met een shitload aan plastic)?!?!

1 like

Ik vind het ook niks meer aan. En waar is Bibi ineens?
En die nieuwe vrienden vind ik ook niks.

ik vond het youtubekanaal van supersaar in het begin wel leuk. Nu kan ik haar niet uitstaan.

1 like

Ik zat dus net inderdaad jiami’s nieuwe video te kijken, maar irritatie begon al vóór ze de eerste inderdaad zei, want ze heeft nu in de titel al een grammaticale fout: insta polls bepaalde mijn outfit
 zonder n.

En om nog even verder te zeuren, ik snap niet waarom zij iets een outfit noemt wanneer ze alleen maar een kledingstuk aantrekt. Dat valt me op in meer van haar ‘fashion’ video’s, ze denkt ik trek een jumpsuit aan en het is een outfit, ze trekt er nog niet eens schoenen bij aan???

Overigens staan de ‘outfits’ haar wel echt goed!

3 likes

Oh? Waar?

Op de nieuwe insta-foto van Noor kun je vrij duidelijk zien dat ze haar taille slanker heeft geshopt. Ik vraag me echt af waarom?

2 likes

Te veel pizza opgevroten.

8 likes

Ja Noor eet echt als een bouwvakker hoor!!
:roll_eyes:
Ik vind haar trouwens ook veeeel minder leuk, vorig jaar keek ik wel graag haar vlogs maar vind haar nu vervelend. En idd waar is bibi? Hoezo een nieuwe vriendengroep?

2 likes