Het andere YouTubers/bloggerstopic

Wat een trieste foto, met je peuk. En daarna lekker relaxed roken en lezen met je hand voor je tietjes. :clown_face:

7 likes

Ik heb dat NU al een beetje met Co en daar baal ik van.

Heb dit ook met beide helaas.

1 like

Ik zit helemaal klaar voor mijn blogrondje, omdat ik plogs/weekoverzichten het leukste vind. Er staat er gewoon nog geen één online haha :frowning:

3 likes

Ik ben echt mega geĂŻrriteerd en gefascineerd tegelijk door life of Yvonne.
Alles, maar dan ook alles in haar vlogs gaat over dure dingen / geld / kopen.
Heb er zelfs 52 minuten van m’n dag aan gebruikt om de weekvlog te kijken
 vandaar ook de lichtelijke irritatie.

3 likes

Ik vind het ook zĂł irritant dat Wil en tien hun video nu smiddags pas uploaden. Nu heb ik smorgens haast niets te bekijken :frown:

Hahahah deze comment onder Mascha’s vlog:
‘Masha , Mensen die voor hun werk vliegen, voor zaken ect. Die business willen vliegen, die hebben bijv. Geen plekje, omdat jij bijv business vliegt voor niks, want je doet het niet voor zakenreis, werk ect, jij Gaat gewoon op vakantie, terwijl andere mensen die stoelen veel meer nodig hebben die het wel voor hun werk doen of bekende nederlanders zijn en rust willenï»żâ€™

38 likes

Ah leuk, Gwen ook aan het vloggen nu. Ik vind haar zo leuk!

3 likes

Ja zij is zo’n leuk mens! Ik heb haar jaren geleden eens ontmoet, toen had ik nog geen idee wie ze was en ze was ook nog niet zo bekend als nu volgens mij.

1 like

[quote="Cozycute, post:2345, topic:482, full:true

Hahahah deze comment onder Mascha’s vlog:
‘Masha , Mensen die voor hun werk vliegen, voor zaken ect. Die business willen vliegen, die hebben bijv. Geen plekje, omdat jij bijv business vliegt voor niks, want je doet het niet voor zakenreis, werk ect, jij Gaat gewoon op vakantie, terwijl andere mensen die stoelen veel meer nodig hebben die het wel voor hun werk doen of bekende nederlanders zijn en rust willenï»żâ€™
[/quote]

Is this real? Hahahahaha

2 likes

Ja haha. Mascha heeft echt met zo veel domheid te dealen, dan vind ik het eigenlijk best knap dat ze niet zo verbitterd is geworden als cynthia :biggrin: Ik kan me echt 100% voorstellen dat zij en gregor af en toe echt zitten te lachen samen van ‘kijk nou toch hoe achterlijk mijn volgers zijn?? En ze kopen al mijn spullen ook nog!’ En dan lekker in hun vuistje lachen, haha.

6 likes

Ik denk echt dat Monica bevallen is, is al even stil
 ben zo benieuwd naar de naam en hoe het haar af gaat!

6 likes

Marije en Max die een kat adopteren en in hun video vertellen over dieren adopteren uit het asiel :sparkling_heart:

12 likes

Dat moet toch iemand zijn die minstens hier of op EGF meelas. Gezien het minions gebruik.

8 likes

Hahahaha het noorderlicht boven Dordrecht
:joy:

12 likes

Hij ziet er ook zo scheetig uit! Furby toch

Hahah, ‘Bitch, let’s be honest - wanneer loop je met meer dan één stokbrood rond buiten die bbq bij je ouders om, hoezo is een aftands, milieuvervuilend Volkswagenbusje opeens interessant en wat moet iemand boven de 3 met zo fucking veel ballonnen?’ Prachtig artikel

9 likes

Ze heeft een uur gelden de vlog van afgelopen week, inclusief gister geĂŒpload en dit net ook op haar insta gezet. En ze was duidelijk nog niet bevallen. Helaas haha! Ben ook aan het stalken omdat ik zo nieuwschierig ben.

Ik keek eerder wel eens de micheleaks (oid), volgens mij wil ze t wat meer hoe zij t ook doen, met sfeerbeelden. Zij doen ook altijd een gesprek met zn tweeën erin. Ook wel eens in t midden Vd vlog zo een gesprek even maar vooral op t einde of in t begin dat ze er even echt voor gaan zitten voor de camera. Dat vind ik wel leuker want dan hebben ze t eigenlijk gewoon even over hoe de week was, vind dat wel een leuke afsluiting van de video. Ik vond dat gesprek nu in de vlog van de huismuis eigenlijk niet echt leuk ofzo, ze keek ook steeds zo moeilijk en voelde totaal niet echt

1 like

Hahah Monica over haar baby die maar niet komt: ‘op zich lijkt ze wel op mij, als ik lekker lig ga ik ook nergens heen’.

95 likes

Was misschien niet duidelijk, maar vind ik dus ook. :slight_smile:

1 like