Maar Mo heeft toch ook de vlog geupload vanmiddag, dat kan ze denk ik ook niet als ze ligt te bevallen? Maar misschien doet iemand anders dat dan ook wel, alhoewel iedereen dan bezig is met de bevalling lijkt me.
Ze had hem wel veeel eerder dan normaal geupload vandaag.
Ja inderdaad. Normaal kan je blij zijn als die om 20:00u online staat en nu was het vroeg in de middag al.
Geen idee aaarom maar hoe zij altijd haar gezicht zo serieus houdt tijdens gesprekken of uitleg of wat dan ook, daar kan ik echt niet tegen. Kijkt dan zooooo moeilijk. Nu ik dit zo typ denk ik ook dat ik zelf niet spoor want hoezo ergert mij dit? En hoezo kijk ik dan? Maar goed.
Ik zag net ook de vlog van Annic en volgens mij geilt ‘De Liefste’ zo enorm hard op zichzelf. Die wordt vast aanbeden op het werk als knappe piloot, en thuis dus al door Annic.
Haha ik snap wel wat je bedoelt. Vind t ook heel geacteerd overkomen
Wel verfrissend al die negatieve reacties onder de vlog van Noor. Het geeft mij een beetje “Nieuwe Buren” (Saskia Noort) vibes, huismoeder met man die veel werkt ontmoet onstuimig, wild koppel
Hahaha wtf is dit nou weer?! Ik word echt zwaar agressief van haar.
Aparte manier van dank je wel zeggen heeft zij zeg!
En blijkbaar nog te lui om zelf effe te googlen.
Wow echt
Ten eerste snap ik niet waarom je dat zou doen, en ten tweede snap ik ook niet dat ze niet inzien dat het niet wenselijk is dat bij zichzelf te filmen én op internet te plaatsen? Hier vallen alleen maar mensen overheen.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die op haar reageren😮 zou echt geen zin hebben in zon kattige reactie om niks
Voor hoeveel wedden we dat Monica vandaag bevalt?
En zich maar steeds afvragen waarom geen man/vriendin het langer dan een paar maanden met haar volhoudt… nou als ik dit soort tweets van haar lees snap ik het wel.
Dat was in de tv serie ook altijd. Ook bij Barbie. Kinderen die los in de auto stonden. Rondliepen door de auto zowat. Zelfs als haar ouders in diezelfde auto zaten. Je zou toch denken dat er iemand wel een beetje verstand heeft. Al is het de opname crew. Snap ook niet dat ze dat zo op tv gewoon uit hebben gezonden. Mja alles voor de show dan maar?
Ik zet mijn geld op dat ze gisteravond/afgelopen nacht is bevallen
Om 00:30u heeft ze in ieder geval Justin Biebers foto op Insta nog geliked haha
Oh en 24 seconden geleden nog een paar andere foto’s
Maar dat zegt niet zo veel want ze kan ook om 5 uur bevallen zijn en nu gewoon op dr telefoon zitten
Een bevalling kan zo lang duren dat je gerust meerdere malen je telefoon checkt hoor dat zegt toch niks
Ja tuurlijk maar ik heb het meer over het moment dat ze de baby er echt uitperst zeg maar haha
Uh ja met persweeen plaatst niemand een bericht idd.