Het andere YouTubers/bloggerstopic

hahahaah lekker duidelijk dit.
Ik zou er denk ik ook helemaal knettergek van worden en in haar vlogs zie je dat ze er uberhaupt al helemaal gek van wordt dat ze nog niet bevallen is. Vond het ook zo zielig toen ze zei, NOU ik voel het, vanavond gaat het gebeuren, en toen gebeurde er nog steeds niks.

2 likes

Als ik haar was zou ik echt woedend zijn, haha. Je zag in de vlog al dat ze meeega ongeduldig was, en dan krijg je die honderden vragen er ook nog eens bij. Ik zou gek worden.

Ja precies wat @Barosmijnschatje zegt dus, was net te laat :’)

3 likes

Jaaa ik kan die man ook echt niet verdragen? Onder de vlog allemaal reacties hoe knap en leuk hij wel niet is, maar op mij komt hij echt over als een zelfingenomen kwal :roll_eyes: droog echt spontaan op van die kerel

8 likes

ik kwam net op de insta van princessofjetlags. dochter van.

ahahaha

Ik heb echt het idee dat Anna een soort identiteitsverandering heeft ondergaan ofzo. Ik vond haar voorheen toen ze nog alleen op insta zat en in de beginperiode van haar youtube kanaal wel tof. Gewoon een eigen stijl en ze deed wel gave dingen vond ik. Maar sinds ze bekender is, vaak op tv is en met die Romy samenwerkt vind ik haar echt zo anders? Wel jammer vind ik.

3 likes

ik zat gister de mukbang vd vegan junkfood bar terug te kijken want die vind ik gewoon leuk en dat etennnnn

maar dat stukje over dat ze wakker werd en opeens geen zoet eten meer lust. sure girlfriend, wat een slecht verhaal, ontzettend geloofwaardig gebracht ook

5 likes

Iemand dit gelezen van Koen Kardashian? Zo erg😮

Instagram post

Kwam hier ook om dit te posten. Beetje jammer, zogenaamd zo blij met haar lichaam en dan is dit nodig?

2 likes

Heftig! Maar heel goed inderdaad dat hij dit deelt

2 likes

Ja wow zag het, echt shocking.

Oh Wow! wat mega heftig en erg zeg. Verschrikkelijk :pensive:. En wat super knap om dit te delen. Ik hoop dat iedereen hier een les uit weet te halen.

1 like

Jeetje, triest.

@anon808047 @Helix2009 Ik snap zijn champignonnenkapsel niet. Zo blijven hangen in de nineties. Ik gruwel elke keer dat hij met z’n hand die gelslierten aan de kant probeert te doen.

2 likes

Omg wat eng

1 like

Wel weer van Lip gejat zeg, weinig origineel.

3 likes

ja iedereen met ogen in zn hoofd kan dat zien

1 like

Ik had de reacties hier al gelezen maar wow, dit was niet wat ik verwacht had, heel heftig! Gelukkig is het ‘maar’ zo afgelopen.

1 like

Koen K. heeft idd veel geluk gehad zeg. Eng verhaal.

2 likes

Ik denk dat we allemaal wel kunnen raden over wie dit gaat? :stuck_out_tongue:

14 likes

“rijp” is ook echt een vieze term om mensen te beschrijven

44 likes