Het andere YouTubers/bloggerstopic

En zich maar steeds afvragen waarom geen man/vriendin het langer dan een paar maanden met haar volhoudt… nou als ik dit soort tweets van haar lees snap ik het wel.

3 likes

Dat was in de tv serie ook altijd. Ook bij Barbie. Kinderen die los in de auto stonden. Rondliepen door de auto zowat. Zelfs als haar ouders in diezelfde auto zaten. Je zou toch denken dat er iemand wel een beetje verstand heeft. Al is het de opname crew. Snap ook niet dat ze dat zo op tv gewoon uit hebben gezonden. Mja alles voor de show dan maar?

Ik zet mijn geld op dat ze gisteravond/afgelopen nacht is bevallen :sunglasses:

1 like

Om 00:30u heeft ze in ieder geval Justin Biebers foto op Insta nog geliked haha

Oh en 24 seconden geleden nog een paar andere foto’s

Maar dat zegt niet zo veel want ze kan ook om 5 uur bevallen zijn en nu gewoon op dr telefoon zitten :thinking:

5 likes

Een bevalling kan zo lang duren dat je gerust meerdere malen je telefoon checkt hoor dat zegt toch niks :see_no_evil:

7 likes

Ja tuurlijk maar ik heb het meer over het moment dat ze de baby er echt uitperst zeg maar haha

Uh ja met persweeen plaatst niemand een bericht idd.

Ik denk dat meer mensen zich af hebben gevraagd of Monica al is bevallen :see_no_evil:. Lijkt me ook vreselijk als je volgers je ook daadwerkelijk berichten gaan sturen of ze al aan het bevallen is ofzo.

54 likes

hahahaah lekker duidelijk dit.
Ik zou er denk ik ook helemaal knettergek van worden en in haar vlogs zie je dat ze er uberhaupt al helemaal gek van wordt dat ze nog niet bevallen is. Vond het ook zo zielig toen ze zei, NOU ik voel het, vanavond gaat het gebeuren, en toen gebeurde er nog steeds niks.

2 likes

Als ik haar was zou ik echt woedend zijn, haha. Je zag in de vlog al dat ze meeega ongeduldig was, en dan krijg je die honderden vragen er ook nog eens bij. Ik zou gek worden.

Ja precies wat @Barosmijnschatje zegt dus, was net te laat :’)

3 likes

Jaaa ik kan die man ook echt niet verdragen? Onder de vlog allemaal reacties hoe knap en leuk hij wel niet is, maar op mij komt hij echt over als een zelfingenomen kwal :roll_eyes: droog echt spontaan op van die kerel

8 likes

ik kwam net op de insta van princessofjetlags. dochter van.

ahahaha

Ik heb echt het idee dat Anna een soort identiteitsverandering heeft ondergaan ofzo. Ik vond haar voorheen toen ze nog alleen op insta zat en in de beginperiode van haar youtube kanaal wel tof. Gewoon een eigen stijl en ze deed wel gave dingen vond ik. Maar sinds ze bekender is, vaak op tv is en met die Romy samenwerkt vind ik haar echt zo anders? Wel jammer vind ik.

3 likes

ik zat gister de mukbang vd vegan junkfood bar terug te kijken want die vind ik gewoon leuk en dat etennnnn

maar dat stukje over dat ze wakker werd en opeens geen zoet eten meer lust. sure girlfriend, wat een slecht verhaal, ontzettend geloofwaardig gebracht ook

5 likes

Iemand dit gelezen van Koen Kardashian? Zo erg😮

Instagram post

Kwam hier ook om dit te posten. Beetje jammer, zogenaamd zo blij met haar lichaam en dan is dit nodig?

2 likes

Heftig! Maar heel goed inderdaad dat hij dit deelt

2 likes

Ja wow zag het, echt shocking.

Oh Wow! wat mega heftig en erg zeg. Verschrikkelijk :pensive:. En wat super knap om dit te delen. Ik hoop dat iedereen hier een les uit weet te halen.

1 like

Jeetje, triest.