Hij heeft ook alleeeeen maar foto’s van haar haha
Haha wtf
Fender Zwennes dus?
Vind Fender leuk, maar de combi minder. Maar goed, zoveel zal ook niet goed klinken bij Zwennes.
Zeno zwennes. Ik vind Fender een rare naam, maar mijn mening liggen ze vast niet wakker van.
Zzzzzwiebertje Zwennes
Schatteke neemt een Zalon-box video op, ontvang een shirt waar ‘Cherie’ op staat en zegt “vind ik grappig want ik heb een soort van kersen-obsessie”. Hhahahahahah! Bijna!
Zwibi zwennes voor intimi
hahahahahaha heerlijk
Ja ik keek dit ook echt zo ???
Wat een zeikvideo ook echt. Niks is goed, alles te duur, lelijke kleuren, alles met een zucht steun kreun en chagrijnig hoofd. Heel vervelend om naar te kijken.
Ik heb hem na dat cherie stuk afgezet maar ga straks wel even verder kijken!!
Zou het niet doen als ik jou was haha
En echt bij iedere foto benoemt ie hoe geweldig zwanger zijn is en hoe mooi het staat. Wat een rare kerel
Hahahaha yesss dit moet ik zien
Ik vraag me echt af of ze hem ook had willen hernoemen naar haar vader, maar omdat dr broer dat al heeft gedaan dat ze m daarom maar andrew heeft genoemd
Eigen uitgeverij?? Gaan ze ZELF boeken uitgeven?
Sorry maar ik kan de vlogs de laatste tijd niet meer kijken want too much cringe
Nouja snap ik dat een uitgeverij z’n klauwen daar niet aan wilt branden XD
First I was zolderkamer now I’m bussinesswoman
Hahahaha
Vind het jammer dat 2wmn zo veranderd is. Niet dat de kwaliteit nu zo hoog was maar vond veel dingen nog best wel vermakelijk om te lezen. Nu zijn ze echt in een hele korte tijd (paar weken maar volgens mij) zo van koers veranderd en alleen nog maar filmpjes en dat rare gedoe met die #yellowfeed.
Ja voelt meteen minder persoonlijk dat gemaakte. Ben gestopt met volgen en heb niet het gevoel dat ik wat mis.