Anna is nu toch in Nederland? Ik zie haar vandaag bij Danny ook niet voor komen in zn verhaal. Mijn God nu ik dit typ denk ik wat ben ik een zielig figuur die daar op let haha. Maar aan de andere kant lijkt het me een happy koppel en kan ik me niet voorstellen dat er trouble in paradise is.
Ze komen sowieso niet zo vaak in elkaars story voor toch? En Anna was alweer naar een meeting enzo zag ik in haar verhaal, dus zo lang zal ze niet thuis zijn geweest Maar ik weet het ook niet natuurlijk. Ik zou er denk ik niet te veel achter zoeken.
Nou de zus van anna plaatste nog een story waarin ze hem feliciteerde dus denk niet dat er wat aan de hand is.
Ja waarschijnlijk ook niks. Vind altijd een beetje zielig voor Danny dat ze met iedereen slijmt enz maar met hem niet (zichtbaar).
Maar ook dat kan onzin zijn want zij bepalen zelf wat ze delen natuurlijk
Ik vind haar sowieso vaak bangig over komen voor dingen waarvan ik het totaal niet begrijp
Hahaha ja voor elektrische tandenborstels bijvoorbeeld!
Ik geloof juist minder van die stelletjes die slijmen op social media.
Hahahah o god was dat helemaal vergeten, vond dat echt vreselijk om te zien haha.
Wie volgt hier nog meer Teni van fitbeauty? Ik vond haar altijd wel leuk alleen nu zijn sommige videoās en blogposts zo cringey.
Niet meer, ik vond haar altijd heel leuk en heb toen ook haar boek gekocht maar op een gegeven moment vond ik haar totaal niet boeiend meerā¦
Ik vind haar af en toe ook een tikkeltje te zweverig, als je dat bedoelt. Haar onderliggende gedachtes vind ik vaak sterk maar de manier waarop is soms cri ge worthy ja hahaha
Ik vind haar artikelen meestal wel sterk!
Maar laatst zag ik dat ze op insta zocht naar hotels die in waren voor een samenwerken en toen vond ik dat wel heel erg stom. En jammer ook.
Haha ja zwevering soms inderdaad! Ze neemt zichzelf soms ook echt even een tikkeltje te serieus, ze is (net als Cynthia) iemand waarvan ik denk echt mentaal opknapt door een normale baan te nemen.
Oh en al die screenshots van alle berichtjes vol lof en complimenten die ze krijgt⦠ahhh net als Annic! Verschrikkelijk!
Ja maar dat is volgensmij echt zoān #businesswomenstrategy ofzo. AL DIE FREAKING COACHES EN #WORKMODE CHICKS DOEN DIT OOK.
En ik word er helemaal gek van. Serieus ik ga toch ook niet elke positieve mail van opdrachtgevers screenshotten met daarbij #blessed #businessbabe #lovemylife
Sorry haha persoonlijke ergernis.
Ik vond de vlogs van rianne meijer altijd wel vermakelijk, maar ze vlogt nu in het engels (waarschijnlijk alleen zodat ze meer kan verdienen) en nu is het gewoon echt niet leuk meer. Haar Engels is oke maar ook weer niet fantastisch ofzo, en nu is echt alle spontaniteit er af. Ze heeft wel een leuke nieuwe puppy dus ik blijf het toch maar kijken
Precies dit dus. Niks meer spontaan, alles uitgedacht en alles spon. Het āechteā is helemaal weg en het is zoān dertien in een dozijn gebeuren geworden. Heb ze inmiddels ook ontvolgd. Ben op zich nog wel benieuwd naar hun boek, maar dat zie ik tzt dan wel.
haha oh lol ik haak dan juist af, krijg beetje gevoel alsof een puppy een leuk accessoire is
Oh ja dat gevoel krijg ik ook absoluut, maar ik ben gewoon vatbaar voor dieren Bonnie kijk ik ook vooral voor de katten
Fucking dom want Rafiki tilt hem op. Niet Mufasa.
SAY IT GURL!
Donāt mess with Disney.