Ik heb gedroomd dat Monica is bevallen en dat ze het even persoonlijk kwam vertellen hier op het forum naam was Janae, Annae of Emmae
Hahaha kon ze zelf ook niet kiezen qua naam???
Hahah jawel maar ik weet het zelf niet meer precies. Weet alleen dat het iets was in de trant van ‘-Nae’ oid
Ik denk trouwens wel echt dat ze inmiddels bevallen is.
Monica is bevallen!
Leuke naam! En wow echt al tering veel likes in die paar minuten haha. 64.000 in 12 minuten?!
En al meer dan 12.000 reacties?! Holy shit
Ahhh ik werd helemaal blij toen ik het op Insta zag! Zo leuk!
Aaah eindelijk! Leuke naam die bij ze past!
Ohhh wat een leuke naam
Zo gek dat ik haar al zo lang volg, ze jonger is dan ik en opeens moeder is! Wel echt leuk, ben zo benieuwd hoe het haar af gaat. Zouden ze haar dan in het dagelijks leven Zara noemen?
zooooo leuk
Ook heel leuk dat het gewoon zo’n echte foto is en niet zo’n geposeerde shoot met ballonnen etc.
Aah leuk! En gewoon een leuke normale naam ook.
Ik ben ook benieuwd naar hoe het haar afgaat, maar denk dat het moeder zijn wel echt al in haar zit.
Hoop wel dat dit kindje een beetje privacy krijgt.
Ik zie dat de ex van Lars/moeder van Mason ook heeft gereageerd bij Monica. Super lief en fijn dat dat zo kan! Al is het maar een reactie, dat wil toch wel wat zeggen denk ik.
Nou je zat er niet heel ver naast
Hahah ja! Niet Nae maar Noé😎
Ik vind het een super leuke naam en ze ziet er heel cute uit! Ook stiekem wel leuk dat ze is vernoemd naar Monica’s favo winkel
Ik denk dat ze op dezelfde manier met Z-L omgaan als ze doen met Mason. Zou ook wel een beetje raar zijn als ze haar heel erg beschermen en hem niet.
Ahhh zo leuk