Het andere YouTubers/bloggerstopic

En echt bij iedere foto benoemt ie hoe geweldig zwanger zijn is en hoe mooi het staat. Wat een rare kerel :thinking:

1 like

Hahahaha yesss dit moet ik zien

Ik vraag me echt af of ze hem ook had willen hernoemen naar haar vader, maar omdat dr broer dat al heeft gedaan dat ze m daarom maar andrew heeft genoemd

3 likes

40

Eigen uitgeverij?? Gaan ze ZELF boeken uitgeven?
Sorry maar ik kan de vlogs de laatste tijd niet meer kijken want too much cringe

1 like

Nouja snap ik dat een uitgeverij z’n klauwen daar niet aan wilt branden XD

15 likes

First I was zolderkamer now I’m bussinesswoman

52 likes

Hahahaha

Vind het jammer dat 2wmn zo veranderd is. Niet dat de kwaliteit nu zo hoog was maar vond veel dingen nog best wel vermakelijk om te lezen. Nu zijn ze echt in een hele korte tijd (paar weken maar volgens mij) zo van koers veranderd en alleen nog maar filmpjes en dat rare gedoe met die #yellowfeed.

9 likes

Ja voelt meteen minder persoonlijk dat gemaakte. Ben gestopt met volgen en heb niet het gevoel dat ik wat mis.

2 likes

Anna is nu toch in Nederland? Ik zie haar vandaag bij Danny ook niet voor komen in zn verhaal. Mijn God nu ik dit typ denk ik wat ben ik een zielig figuur die daar op let haha. Maar aan de andere kant lijkt het me een happy koppel en kan ik me niet voorstellen dat er trouble in paradise is.

2 likes

Ze komen sowieso niet zo vaak in elkaars story voor toch? En Anna was alweer naar een meeting enzo zag ik in haar verhaal, dus zo lang zal ze niet thuis zijn geweest :see_no_evil: Maar ik weet het ook niet natuurlijk. Ik zou er denk ik niet te veel achter zoeken.

1 like

Nou de zus van anna plaatste nog een story waarin ze hem feliciteerde dus denk niet dat er wat aan de hand is.

1 like

Ja waarschijnlijk ook niks. Vind altijd een beetje zielig voor Danny dat ze met iedereen slijmt enz maar met hem niet (zichtbaar).
Maar ook dat kan onzin zijn want zij bepalen zelf wat ze delen natuurlijk

Ik vind haar sowieso vaak bangig over komen voor dingen waarvan ik het totaal niet begrijp

4 likes

Hahaha ja voor elektrische tandenborstels bijvoorbeeld!

5 likes

Ik geloof juist minder van die stelletjes die slijmen op social media.

7 likes

Hahahah o god was dat helemaal vergeten, vond dat echt vreselijk om te zien haha.

1 like

Ik vind Sander en Bibi in Londen wel heel schattig. Soms lijkt het verschil in inhoud met Noor zo groot dat ik me afvraag of hij van dat oppervlakkige insta gebeuren blij wordt. Maar goed, als dat wel zo is, good for them.

16 likes

Wie volgt hier nog meer Teni van fitbeauty? Ik vond haar altijd wel leuk alleen nu zijn sommige video’s en blogposts zo cringey.

7 likes

Niet meer, ik vond haar altijd heel leuk en heb toen ook haar boek gekocht maar op een gegeven moment vond ik haar totaal niet boeiend meer…

Ik vind haar af en toe ook een tikkeltje te zweverig, als je dat bedoelt. Haar onderliggende gedachtes vind ik vaak sterk maar de manier waarop is soms cri ge worthy ja hahaha