Het andere YouTubers/bloggerstopic

Heel leuk voor ze! Leuke namen ook

Ik vind Zara ook echt een mooie naam, maar wel jammer van de winkelketen

8 likes

Aaaaaaaaaand er is al een Zara-Lizzy fanaccount

wtf

20 likes

Oooh ja wat creepy. Ik zocht even op Instagram en ik zie er al 3 inmiddels. DAFUQ

edit; grapje. Het zijn er 6. ZES.

29 likes

holy shit in het kwartier hierna is er alweer één bijgekomen hahaha

Iehhh ik heb dat helemaal gemist maar ik vind het al een heel naar idee om het alleen al te visualiseren

Zara als volwassen vrouw lijkt me opzich niet gek toch? Hazel ook niet eigenlijk. Pip en charlie-fay dan weer wel. Maarja ze mogen blij zijn dat ze niet Til Bal heten ofzo.

15 likes

Héle leuke naam! Zoiets had ik inderdaad al wel verwacht!

1 like

Och ja die namen van de kids van Nicolette… Brrr. Kiki-Kate net zo :see_no_evil:

8 likes

Daar is onze Nicolette het vast ook mee eens :joy:.

30 likes

Ik vind Charlie juist heel leuk en niet kinderlijk? Ik zou willen dat ik Charlie heette.

7 likes

Wondertje :face_vomiting:

18 likes

Ah dit is echt leuk om te zien! Er zijn maar 40 mensen met mijn naam in NL, best bijzonder eigenlijk. Geen wonder dus dat ik nog nooit iemand ontmoet heb met dezelfde naam :joy:

1 like

Ik was een van de voornaam A voornaam B personen in mijn klas. En mijn twee beste vriendinnen hebben dezelfde voornaam als ik. Was dus een hele populaire naam in mijn geboortejaar. Dan toch liever iets wat een beetje specialer is.

2 likes

Yes ik heb minder dan 5 naamgenoten echt cool
Ik ga wel zon tool gebruiken hoor als ik mijn babynaam kies. Stel mijn nr 1 naam is dat jaar al tienduizend keer gedaan zou ik toch voor mijn nr 2 gaan

3 likes

Haha heftig! Kan iemand raden wat mijn naam is? Toen ik opgeroeide kende ik maar 1 iemand met mijn naam.

Bepaalde mensen mogen niet meedoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben van een uitstervend ras. Vanaf 1890 gaat het naar beneden

5 likes

Nope

Hahaha mijn vriend’s naam: ‘Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit’ lulliggg

Mijn eigen naam was in de 80s/90s erg booming

2 likes