Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ik vind haar artikelen meestal wel sterk!
Maar laatst zag ik dat ze op insta zocht naar hotels die in waren voor een samenwerken en toen vond ik dat wel heel erg stom. En jammer ook.

Haha ja zwevering soms inderdaad! Ze neemt zichzelf soms ook echt even een tikkeltje te serieus, ze is (net als Cynthia) iemand waarvan ik denk echt mentaal opknapt door een normale baan te nemen.

Oh en al die screenshots van alle berichtjes vol lof en complimenten die ze krijgt… ahhh net als Annic! Verschrikkelijk!

1 like

Ja maar dat is volgensmij echt zo’n #businesswomenstrategy ofzo. AL DIE FREAKING COACHES EN #WORKMODE CHICKS DOEN DIT OOK.

En ik word er helemaal gek van. Serieus ik ga toch ook niet elke positieve mail van opdrachtgevers screenshotten met daarbij #blessed #businessbabe #lovemylife

Sorry haha persoonlijke ergernis.

10 likes

Ik vond de vlogs van rianne meijer altijd wel vermakelijk, maar ze vlogt nu in het engels (waarschijnlijk alleen zodat ze meer :moneybag::moneybag::moneybag::moneybag: kan verdienen) en nu is het gewoon echt niet leuk meer. Haar Engels is oke maar ook weer niet fantastisch ofzo, en nu is echt alle spontaniteit er af. Ze heeft wel een leuke nieuwe puppy dus ik blijf het toch maar kijken :roll_eyes:

3 likes

Precies dit dus. Niks meer spontaan, alles uitgedacht en alles spon. Het ā€œechteā€ is helemaal weg en het is zo’n dertien in een dozijn gebeuren geworden. Heb ze inmiddels ook ontvolgd. Ben op zich nog wel benieuwd naar hun boek, maar dat zie ik tzt dan wel.

haha oh lol ik haak dan juist af, krijg beetje gevoel alsof een puppy een leuk accessoire is

Oh ja dat gevoel krijg ik ook absoluut, maar ik ben gewoon vatbaar voor dieren :roll_eyes: Bonnie kijk ik ook vooral voor de katten

2 likes

Fucking dom want Rafiki tilt hem op. Niet Mufasa.

37 likes

SAY IT GURL!

Don’t mess with Disney.

5 likes

Ik heb gedroomd dat Monica is bevallen en dat ze het even persoonlijk kwam vertellen hier op het forum :joy: naam was Janae, Annae of Emmae :sweat_smile:

24 likes

Hahaha kon ze zelf ook niet kiezen qua naam???

1 like

Hahah jawel maar ik weet het zelf niet meer precies. Weet alleen dat het iets was in de trant van ā€˜-Nae’ oid

1 like

Ik denk trouwens wel echt dat ze inmiddels bevallen is. :baby:t3:

5 likes

Monica is bevallen!

52 likes

Leuke naam! En wow echt al tering veel likes in die paar minuten haha. 64.000 in 12 minuten?!

En al meer dan 12.000 reacties?! Holy shit

4 likes

Ahhh ik werd helemaal blij toen ik het op Insta zag! Zo leuk!

3 likes

Aaah eindelijk! Leuke naam die bij ze past!

Ohhh wat een leuke naam :heart_eyes::heart_eyes:

Zo gek dat ik haar al zo lang volg, ze jonger is dan ik en opeens moeder is! Wel echt leuk, ben zo benieuwd hoe het haar af gaat. Zouden ze haar dan in het dagelijks leven Zara noemen?

14 likes

zooooo leuk