Het andere YouTubers/bloggerstopic

Ja ze doet aan cheerleading met Kim Feenstra! Ze wordt zo hups de lucht in gesmeten.

Jesus wat een kut grap, ik ben alweer weg.

35 likes

Pff Sanne weer met een date leed verhaal op ig. Praat even tig verhalen vol over haar geplande date die getrouwd blijkt te zijn en hoe ze dit nu eens zal gaan handelen. Wat dacht je van, doorgaan met je leven en er niet weer een heel ding van maken online voor de hele wereld to watch.

12 likes

Ja maar echt. Die obessie valt mij ook zo op.

I find it very bijzonder.

2 likes

Ik snap haar echt niet hoor. Ik heb net die stories zitten kijken en ik snap gewoon echt niet dat je dit soort dingen op internet zet? Vooral leuk voor die vrouw ook, dat ze zulke print screens krijgt toegestuurd en vervolgens ziet dat iemand met meer dan 13.000 volgers het nodig vond om het verhaal openbaar en uitgebreid uit de doeken te doen. Ook die opmerking: “liever dit dan haar zijn” Wtf echt what is wrong with you :confused:

14 likes

Ik snap niet hoe al die youtubers zoveel bijzondere dingen meemaken.
Ik ben nu in het the Gabbie show / Gabbie Hanna web verstrikt geraakt. Hoe kan je nou een “psycho roommate”, “psycho nutritionist”, “psycho bff” en een stalker hebben gehad?!

Heb ik nou zo’n saai leven of wat?

5 likes

Dat idee had ik ook idd!

Nou die Gabbie is volgens mij redelijk temperamentvol en heeft snel mot met mensen dus dat lijkt me eraan bijdragen, maar vooral dat verhaal over die psycho roommate kan ik ook hervertellen vanuit het perspectief van de roommate waarbij Gabbie de psycho roommate lijkt :stuck_out_tongue: Dus ik denk ook gewoon goed verhalen kunnen vertellen.

3 likes

Sowieso mensen die altijd problemen hebben met anderen maar het ligt zeker niet aan hen zelf!! :roll_eyes:

14 likes

Als je zin hebt om je te ergeren aan, dan raad ik de morning routine van Sanne Vloet aan. Ik vind haar stem heel prettig om naar te luisten, maar haar Engels :roll_eyes: Telkens als ze een woord met ‘to’ erin zegt, spreekt ze het uit als ‘tjoe’. Dus tjoeday, tjoegether, tjoe do. En als je het eenmaal hoort gaat het ook niet meer weg natuurlijk. Soms spreekt ze het ook wel goed uit dus geen idee waar het vandaan komt. Also: in een video van 13 minuten ongeveer 834 keer ‘a little bit’ zeggen is een knappe prestatie.

Edit: deze dus: https://youtu.be/GpZKy70s2u8

1 like

Hahah zeker!

Ahh lekker veel haar ook al!

45 likes

@Jumpsuit ja echt zo lief!

@ParisDarling ja hetzelfde hier! Eerst vond ik haar wel leuk maar nu haak ik ook af.

1 like

Ik vind deze foto van Ivana zo raar.
Die jurk lijkt recht afgesneden aan de onderkant en haar rechterbeen staat in een hele vreemde hoek.

11 likes

Mis ik nou een voet idd?

9 likes

Volgt iemand hier Safiya Nygaard? Ik vind haar zo leuk. Enige YouTuber de ik volg, haha. https://www.youtube.com/channel/UCbAwSkqJ1W_Eg7wr3cp5BUA

10 likes

Jaa ik! Vind haar ook super leuk :slight_smile:

1 like

Hahaha, dit doet me denken aan deze Youtuber meme:

http://cdn6.gurl.com/wp-content/uploads/2016/12/tumblr_oiel1zTLkN1t4gzl1o9_540.jpg

63 likes

Ze staat op een trap, haar rechterbeen staat nog een rede lager.
Die rechte streep is dus een trede.
Moest ook wel even lang kijken haha

13 likes

Wow ja ik zie het nu ook haha

1 like