Bobbie Bodt is weer begonnen met vloggen. Ik vind haar altijd zo leuk! https://www.youtube.com/watch?v=BBLzfR3-AJA
Haha ik wist dat dit kwam. Nee, dat maakt niet uit. Ik mag er wel nieuwsgierig naar zijn toch.
Hahaha hardop lachen
Haha Gordon!
Het lijkt wel alsof Aimee niet de juiste edit van dr shoplog heeft geĂŒpload. Zitten veel âversprekingenâ in die ze daarna goed zegt waardoor het lijkt alsof ze dat is vergeten te editen.
Wat is Teske weer lekker onuitstaanbaar in haar nieuwe video.
De manier van praten/gezichsuitrdukkingen⊠bkhkjfwyeyurwure
Is dat die vegan video. Vocal fryyyyh iiihs too muuuucch. Heb laatst al die kantoorvideo van negin uitgezet, omdat ik haar vocal fry gewoon niet meer aan kon horen.
Ja die! Brrr krijg er gewoon kippenvel van. Pun intended.
Denk dat ze gewoon nooit in rust stand zit maar constant bezig is. Ze is altijd onderweg.
Jiami had inderdaad lipfillers (wat een verrassing), vertelt ze in haar laatste video.
Wat is die Noor toch een naar mens. Even views ontvangen bij elkaar schrapen door in je titel âbabynieuwsâte zetten. Even centen vangen over de rug van je vriendin. Terwijl ze het enkel 1 seconde benoemt.
Haha en wat was ze enthousiast ook over die geboorte.
Ik weet niet waarom ik ben gaan kijken, want god is zij irritant qua praten en andere maniertjes. Echt een soort Maschakopie met een vleugje Saar.
Nou echt he?
Heeft iemand de video van Britanni Louise Taylor gezien? Op een gegeven moment was haar verloofde verdwenen uit de vlogs en mocht ze er niks over zeggen. Ze heeft best veel filmpjes met clickbaittitels hierover gemaakt en vandaag kwam er een klein beetje nieuws dat het om huiselijk geweld ging en dat het hele verhaal in december in een boek komt.
Waarom kan ze er juridisch gezien niks over zeggen, wel schrijven? Ik ben hier alsnog te nieuwsgierig voor.
hahaha precies dit. wat een sadness dat je zo je eigen leegte op moet vullen eigenlijk
Ik zie het al voor me dat Kim K die broek zou vastplakken met fashion tape. :â)
Ik volg Monica eigenlijk niet, voornamelijk via dit topic, maar ik kwam net terecht op de instagrampagina van Mason. Goede bio wel, âFashion babyâ Doet me een beetje denken aan een barbie of bratz lijn ofzo.
gohhhhhhhhhhhhhhhhhh nooit gedacht