Als je zoiets met de garage kan afspreken zou wel mooi zijn inderdaad. Er is ook extra garantie inmiddels, maar hoe dat precies werkt heb ik verder niet naar gekeken.
Wat jij noemt is precies waarom ik voor de Suzuki Swift sport ben gegaan, deze heeft iig alle opties die je noemt en is sowieso rijk uitgerust voor het segment, en sportief. Het uiterlijk is vergelijkbaar met een mini cooper, maar dan is een suzuki veel betrouwbaarder en goedkoper in onderhoud. Formaat (heb een van 2018) valt mij mee, je kan best goed achterin zitten en de kofferbak vind ik verassend ruim. Ik vind het wel minder en auto voor de lange afstanden omdat het door de sportiviteit en snelheid wat onrustiger rijdt. Dat zou je echt moeten testen. Ik begin er na een paar weken wel wat meer aan te wennen.
Hiervoor had ik een Golf (7,5 R-line) en eerlijk gezegd was deze in veel opzichten beter, qua luxe en comfort. Deze auto en zit forever in mijn hart. Veel opties, mooi afgewerkt, solide, formaat is het ook perfect, net een segment boven de Swift. Hele kast, fiets, etc past er makkelijk in, terwijl het wel een zeer compacte auto is. Nadeel was dat ik er maar 2x 2 weken in heb kunnen rijden omdat er steeds ingebroken werd voor de boordcomuter en het scherm…