Sorry dubbel post: maar ik ga straks naar de Bijenkorf voor Charlotte Tilbury, wat moet ik naar de flawless filter en een foundation écht hebben?
Ik vind de Pillow talk lipstick en lip cheat heel fijn. Lipstick Glowing Jen uit de hot lips 2 collectie vind ik ook erg mooi.
Heb gister de Magic away concealor gekocht, daar kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Heb verder de wonderglow, maar daarvan vind ik de glow een beetje tegenvallen.
Ja die meng je met developer. Zat bij mij erbij!
Ik heb een nieuw pincet nodig. Is Tweezerman echt de beste? Of hebben jullie andere tips?
Wat mij betreft is Tweezerman echt de beste!
Oh geweldig
Love it! Ik heb die foundation dit weekend ook gekocht, ben heel erg benieuwd hoe die bevalt !
Haha neeee juist leuk! En idd het is best prijzig, maar door 5 cadeaubonnen kwam ik al een heel eind en als ze op zijn zie ik wel verder.
Bronze & glow is echt mijn lievelings
Ik hou echt van dat spul,mijn gezicht is gewoon on point als ik hem gebruik (mag ik dat zeggen vanmezelf? ja dat mag ik zeggen).
Heb je nog aanraders voor kwasten voor die bronzer en highlighter?
Ik gebruik al jaren mijn RT kwasten,en die zijn echt prima.Ze kunnen namelijk best wel wat te poederig zijn (als je snapt wat ik bedoel) een zachte kwast is dus wel aan te raden (ik gebruik de blush brush voor beiden).
Ja! Ik heb die van mij voor mijn 20e verjaardag gekocht en word volgend jaar 30 en hij is nog steeds scherp
Tweezerman fan hier! Ik heb de mini (in roze), is toch weer wat goedkoper dan de fullsize en werkt perfect
Er werd hier laatst door iemand een zonnebrand getipt die je over je make-up kon sprayen gedurende de dag. Ik kan het niet meer terug vinden. Weet iemand welke dit was?
Ik denk deze!
Ik ga dan persoonlijk liever voor La Roche Posay. Heb nogal een “probleem” huid en vind denk ik Garnier dan te agressief. Maar bedankt voor je tip!
Ik heb ook de normale besteld! De mist is alleen zodat ik deze door de dag een keer kan sprayen als ik make-up op heb. De creme heeft sowieso mijn voorkeur. Maar bedankt voor de info! Het is geen grote bus dus als het niet prettig is ga ik weer op zoek naar iets anders!
Sinds 9 juni heb ik wimper extensions, maar bijna iedere dag valt er wel een wimper of twee vanaf. Soms staan wimpers ook scheef/buigen naar beneden. Ik heb dit tegen de dame gezegd die ze heeft gezet en zij zegt dat 1 wimper per dag wel normaal is. Ik vind 't eerlijk gezegd niet kunnen voor de €35 die ik betaald heb. Is dit inderdaad normaal?
Ja, je eigen wimpers vallen ook uit maar die zijn kleiner dus dat valt minder op. Dat is het nadeel met extensions, op een gegeven moment krijg je gaten en gaan ze door elkaar staan.