Het Beautytopic #2 (Deel 1)

Dan kan je denk ik beter voor een dikkere krultang gaan. Heb even een filmpje opgezocht
https://m.youtube.com/watch?v=WGkxeC_TNug#menu

Ik heb er een, maar het wordt eerder zo: waffle

Misschien als je het niet te lang laat opwarmen dat het dan wat ā€˜losser’ valt.

(Let niet op het domme plaatje, maar het komt het meest in de buurt)

7 likes

Haha dat plaatje :joy:

ja echt raar, dalijk gaan mensen dat echt proberen. Kom je bij iemand thuis die dat ijzer in de keuken heeft staan, stop jij even je haar eronder…ehh… sorry ooit gezien op een plaatje :roll_eyes:

Haha ben benieuwd wat de textuur dan word

1 like

Hmmm ja maar je moet alsnog elk plukje pakken dat kost me echt te veel tijd.
Edit: het voordeel van zo’n grote tang leek me dat ik m’n hele haar er in 4 keer in kon proppen en het dan klaar zou zijn

Haha nou wij hebben op de middelbare school ons haar wel eens gesteild met de strijkbout. Dus dit zou zomaar kunnen.

1 like

Ik denk dat je ongeveer evenveel tijd kwijt bent, gezien je die tang minstens twee keer op iedere lok zou moeten gebruiken.

Wat je op de foto laat zien duurt trouwens hoogstens 15 minuten eens je de handeling onder de knie hebt (dat gaat echt vrij snel, heb zelf twee linkerhanden met dit soort dingen maar krul mijn haar dat tot mijn middel komt in 25 minuten ongeveer). De onderste laag haar kan je slordig krullen, het zijn alleen de bovenste laagjes die meer aandacht nodig hebben.

Heb jij lang haar??? Ik dacht ook een Bob :scream:
Ja misschien moet ik gewoon doorzetten. en wat doe je erin voor versteviging / rommeligheid? Maar vind het zo saai en 2 handen nodig

@kali heb je die ben essence al eens geprobeerd??

Mijn mascara stempelt wel naar deze zit echt vast

Oke, dan kunnen we niets anders doen dan een poll maken.
De essence eyeliner

• Aanrader
  • Afrader

0 stemmers

Voor mij echt een aanrader, blijft zitten, goed zwart, dunne lijntjes, stift zelf droogt niet uit

Nee joh, heb het al ruim 5 jaar weer lang! Heb je iemand anders in gedachten misschien?
Ik heb van nature golvend haar dus het zit sowieso vrij rommelig. Een styling paste helpt wel om dat rommelige te behouden en op dag twee wat droogshampoo, meer heb ik niet echt nodig.

Saai is het wel inderdaad, en vermoeiend voor de armen ook haha. Toevallig wil ik het weer korter (en misschien wil ik na mijn vakantie ook highlights, heb virgin hair dus wil het nog effe met m’n kapper overleggen haha) dus ik kijk ernaar uit om weer ā€œsnelā€ klaar te zijn met krullen!!

1 like

Ja dat soort no heat tutorials werken ook niet of slapen verschrikkelijk dus moet missshien toch maar aan de slag met de pearl wand… dan blijft het tenminste wel zitten

1 like

Wat helpt om de krul losser te laten vallen trouwens is om je lok maar 1 keer om de wand te wikkelen en dan de wand naar beneden en terug te laten glijden. Dan krijg je ongeveer het effect van krullen met een stijltang.

Klinkt ook snel!! Maar ik moet echt Roy donders strak doen en dan heb ik twee uur later perfecte golven. Als golven maak is er twee uur later niks meer van over :weary: wel bedankt voor de tip!!

En wat als je je krullen pincurlt? Ik heb op mijn pruiken dan de eerste dag zeer volle krullen en de tweede dag vallen ze natuurlijker. Ik doe ze dan om de twee weken opnieuw of Krul een pluk snel voor ik vertrek. Ik slaap niet met mijn pruik op maar ze blijven zo wel langer.

Ik zag net (het begin van) een vlog waarin deze tool werd gebruikt. Ik vind het zelf niet zo mooi, maar je krijgt wel een indruk:

Al even geleden je bericht, maar moet je deze verf nu ook mengen met een developer of niet? Ik kom er niet helemaal achter.

Deze zit zo vast dat ik hem zelfs met een goede reinigingsolie niet 100% weg krijg :joy::joy:

Thanks!

1 like

Ja dit is ook al jaren mijn fave! Blijft zitten tot ik het erafhaal! En heel goed zwart